افزایش نظارت بر توزیع کالاهای اساسی

وزیر صمت گفت: نظارت‌ها بر روند توزیع کالاهای اساسی و تمامی کالاهایی که با ارز ۴۲۰۰ تومانی وارد کشور شده‌اند، تشدید می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، رضا رحمانی در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار، اظهار کرد: جلسه کارگروه تنظیم بازار هر هفته و به طور مرتب با حضور وزرای مربوط و دستگاه های عضو برگزار می شود و امروز هم میزبان مسئولین قوه قضاییه از جمله دادستان کل کشور، وزیر دادگستری و دادستان تهران برگزار شد.

توزیع کالاهای اساسی

وی ادامه داد: با توجه به در پیش بودن روزهای پایانی سال، گزارشی از عملکرد تنظیم بازار به ویژه درباره کالاهای اساسی، ذخیره سازی ها و اقدامات انجام شده درباره اقلام پُر مصرف ارائه شد. جلسه امروز، جلسه ای تعاملی و برای کنترل گرانی بود.

رحمانی ادامه داد: نظارت و کنترل هایی هم از سوی سازمان حمایت و اصناف پیش بینی شده و در برخی موارد نیز دادستانی ها وارد شده اند. وزیر صنعت خاطرنشان کرد که اتحادیه ها و اصناف نیز بر عرضه محصولات و کالاها در کف بازار نظارت خواهند داشت.

وی تصریح کرد :هدف اصلی این است که نظارت بیشتری بر توزیع کالاهای وارد شده با ارز دولتی خواهیم داشت و تلاش می کنیم تا این کالاها به دست مصرف کننده واقعی و با قیمت معقول برسد.

۲۲۳۲۲۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1235789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =