خبر استعفای ظریف در کدام روزنامه‌ها منتشر شد؟

خبر ناگهانی استعفای محمدجواد ظریف فقط در چاپ اول ۳ روزنامه منتشر شد و باقی روزنامه‌ها از این خبر جا ماندند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان دوشنبه هفتم اسفند با انتشار پستی در اینستاگرام  از استعفا و پایان همکاری‌ با دولت دوازدهم در مقام وزیر امورخارجه خبر داد.

در همین راستا روزنامه «خبر جنوب» با تیتر «استعفای نیمه‌شب ظریف» این خبر را پوشش داد و از معدود روزنامه‌های چاپی بود که از این خبر جا نماند. 

روزنامه «آرمان امروز» هم در همان چاپ اول، مطلبی با تیتر یک «شوک استعفای ظریف» و روتیتر «مخالفان "اف ای تی اف" معمار برجام را از ادامه راه بازداشتند» منتشر کرده که در آن به دلیل استعفای ظریف و سکوت رئیس جمهور در برابر این اقدام اشاره کرده است.

روزنامه «خراسان» هم در چاپ اول خود به پست اینستاگرامی محمد جواد ظریف در شب گذشته اشاره کرده و آورده است: «وزیر خارجه کشورمان حوالی ساعت ۲۳ دیشب در پستی اینستاگرامی ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن نوشت: «از بزرگواری مردم عزیز و دلاور ایران و مسئولان محترم در ۶۷ ماه گذشته بسیار سپاس‌گزارم. از ناتوانی برای خدمت و تمام کاستی‌ها و کوتاهی‌ها در دوران خدمت صمیمانه پوزش می‌خواهم.»

اما روزنامه «شرق» در چاپ دوم خود مطلبی با تیتر یک «ناگهان استعفا» و رو تیتر «محمد جواد ظریف در اقدامی غیر منتظره در یک پست اینستاگرامی از استعفای خود خبر داد» را منتشر کرد که در آن به پست اینستاگرامی استعفای ظریف و واکنش‌های مسئولان در قبال این اقدام اشاره کرده است.


۲۴۱۲۴۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1235814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =