جلسات متعدد فرصت کار کردن را از شهرداران گرفته است

نستهن مقدم شهردار یاسوج گفت: کسانی که در خصوص شهرداری حرف می‌زنند ابتدا باید الفبای شهرداری را بدانند و یا تجاربی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج، نستهن مقدم روز دوشنبه، ششم اسفند ماه در نشست ستاد خدمات سفر استان ضمن گلایه از برگزاری جلسات متعدد در استان افزود: این جلسات فرصت کار کردن را از شهرداران گرفته و شهرداران را کلافه کرده است.

وی پس از سخنان روز گذشته کاظمی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها در خصوص شهرداری یاسوج و انتقاد از عدم حضور شهردار در جلسه و ساخت و سازهای غیرمجاز در یاسوج (از اینجا بخوانید) با اشاره به اینکه شهرداری به وظایف خود به خوبی عمل می‌کند، اظهارکرد: شان شهرداری با برخی صحبت‌ها زیر سوال می‌رود و قرار نیست ما با چماق این فرد و آن فرد خدشه دار شود.

شهردار یاسوج خاطرنشان کرد: مردم در خصوص عملکرد شهرداری قضاوت می‌کنند، ضمن اینکه کسانی که در خصوص شهرداری حرف می‌زنند ابتدا باید الفبای شهرداری را بدانند و یا تجاربی داشته باشند .

مقدم تصریح کرد: این مدیران با حرف‌های خود در خصوص شهرداری خوراک خام و ناپخته‌ای برای رسانه‌ها آماده می‌کنند و رسانه طبق وظیفه خود باید مطالب را انتقال دهند که این باعث سردرگمی اخبار و اطلاعات است که از مجموعه حوزه عمرانی درخواست می‌کنیم به این مورد ورود پیدا کنند .

وی ادامه داد: انتظار داریم به عنوان معاون عمرانی استانداری از شهرداران دفاع کنید و در صورتی که دفاع نکنید قطعا در گام بعدی اعضای شوراها ورود می کنند که باعث یک سری اختلافات می شود.

عزیز فیلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سخنان شهردار یاسوج بیان کرد: همه شهرداران برای توسعه استان تلاش می‌کنند که شهرداری یاسوج از این امر مستثنی نیست.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1235925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =