جلسه تودیع و معارفه در شهرداری یاسوج برگزار شد

با حضور شهردار یاسوج و معاونین وی مراسم تودیع و معارفه معاونان و روسای سازمان های این دستگاه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج، بعد از ظهر امروز آیین تودیع تعدادی از معاونان و مدیران شهرداری یاسوج در محل سالن جلسات شهرداری یاسوج برگزار شد.

در این آیین نستهن مقدم شهردار یاسوج با قدردانی از همکارانی که در طی این مدت با وی همکاری کرده‌اند اظهار کرد: در بدو ورود من به شهرداری یاسوج برخی پست‌ها فاقد متصدی بود که جای سؤال بود و در کوتاه مدت ترمیم شد.

شهردار یاسوج در ادامه گفت: از سال ۹۲ تاکنون بر اساس ماده ۱۵ آیین‌نامه اجرایی طرح طبقه‌بندی مشاغل و مبحث ۲۵۵۱۷ سال ۹۲ سازمان شهرداری‌های کشور بخش‌نامه‌ای صادر شده بود که تاکنون به این بخشنامه عمل نشده بود.

مقدم گفت: اما به دلایل مختلف از جمله این که مردم مطالبه‌گری برای اجرای قانون داشتند ناگزیر به اعمال این قانون شدیم هر چند افرادی که در کنار ما حضور داشتند افرادی توانمند بودند.

شهردار مرکز استان یکی از مطالبات جدی را بحث تعیین تکلیف نیروهای قراردادی دانست و گفت: در این زمینه رعایت قانون موضوعی الزامی است و در همین راستا شهرداری یاسوج ۷۰ نیروی قراردادی دارد که بعضی نزدیک به ۱۰ سال در پست‌های کلیدی کار کرده‌اند و امروز ناچار هستیم که مفاد بخشنامه را اجرایی کنیم چرا که شهرداری دستگاهی خدمات‌رسان است و بدنه کارشناسی آن نباید به شکل قراردادی باشند.

این مسؤول با بیان این که باید شهرداران گذشته و در آزمونی که ۲ سال پیش برگزار شد نیروها را شرکت می‌دادند افزود: امروز ناچاریم که به دلیل برطرف نشدن مشکل این عده آن‌ها را جابجا کنیم.

وی همچنین به گزینش چند خانم برای مدیریت‌های شهرداری اشاره کرد و گفت: سهم شهرداری در چینش مدیران زن کم بود و بنا داریم از هم اکنون بیشتر از توان زنان استفاده کنیم.

در ادامه رمضانی معاون سابق شهرسازی اظهار کرد: در این مدت از تجربیات آقای مقدم شهردار یاسوج به خوبی استفاده کردیم.

وی گفت: در سالی که در کنار شهردار یاسوج و بقیه همکاران بودیم سالی پربار را پشت سر گذاشتیم.

خانم سی‌سختی مسوول جدید کارگزینی هم گفت: شهردار یاسوج در دوره جدید اعتماد خوبی به بانوان دارد که سعی خواهیم کرد جواب این اعتماد را بدهیم.

عبدی‌زاده هم در این نشست با بیان این که هر آمدنی رفتنی به دنبال دارد اظهار کرد: شهرداری دستگاهی است که باید بیش از سایر دستگاه‌ها در آن رعایت قانون شود.

وی گفت: شهردار برای حل این مشکل مکاتبات زیادی داشت و بسیار حوصله به خرح داد و هیچ کدام از این اتفاق قانونی ناراحت نیستیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1213307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =