مصطفی هاشمی: رکن اصلی توسعه و رونق اقتصادی   بخش بازرگانی است

کاندیدای سومین دوره انتخابات اتاق بازرگانی البرز گفت : رکن اصلی توسعه و رونق اقتصادی کشور در هر شرایطی بخش بازرگانی است که می تواند به عنوان پل ارتباطی بین تولید کنندگان داخلی و خریداران خارجی باشد و این بخش بازرگانی است که با عملکرد صحیح و با ارتباطی که با دیگر تجار دنیا برقرار می کند تعریف کننده منافع مشترک طرفین خواهد بود.

به گزارش خبرآنلاین، مصطفی هاشمی ، کاندیداهای ائتلاف اتحاد اندیشمندان کار و اشتغال البرز که ۳۴ سال است در حوزه اقتصاد، معدن، تجارت و حمل و نقل فعالیت دارد، رکن اصلی توسعه اقتصاد در جهان را بازرگانی دانست و از آن به عنوان پلی میان تولید کننده و مصرف کننده نام برد و گفت:ما معتقدیم که رکن اصلی توسعه و رونق اقتصادی کشور در هر شرایطی بخش بازرگانی است که می تواند به عنوان پل ارتباطی بین تولید کنندگان داخلی و خریداران خارجی باشد و این بخش بازرگانی است که با عملکرد صحیح و با ارتباطی که با دیگر تجار دنیا برقرار می کند تعریف کننده منافع مشترک طرفین خواهد بود که این امر می تواند روابط سیاسی بین کشورهای بازار هدف را مستحکم نماید، به این دلیل که همواره برای حفظ روابط بین دو کشور موضوعی وجود خواهد داشت .
هاشمی در تبیین نقش اتاق بازرگانی به عنوان بازوی دولت در جهت رفع موانع و مشکلات پیش روی خانواده فعالان اقتصادی و صنعتی اظهار داشت: این مهم تحقق نمی یابد مگر اینکه ارتباط بین بخش خصوصی با دستگاه های اجرایی، جهت شناسایی و تعیین راهکارها در یک بدنه کارشناسی صورت بگیرد که تنها با شکل گیری یک اتاق بازرگانی متخصص و حرفه ای امکان پذیر است و هدف نهایی ما در صورت راهیابی به اتاق بازرگانی رسیدن به این مهم است.
 وی ادامه داد : به دلیل اینکه قانون تجارت در کشور رعایت نمی‌شود، متاسفانه نتوانسته‌ایم ارتباطی درستی بین تجار داخلی و سایر کشورها ایجاد کنیم. لذا زمانی می‌توانیم در جهان حامی داشته باشیم که منافع مشترکی را برای خود تعریف کنیم که این امر از تجربه تک تک بازرگانان بدست می‌آید. 
وی هدفش از شرکت در انتخابات اتاق بازرگانی را این گونه تشریح کرد: امیدوارم در راستای اهداف اتاق که تشکل محوری است فارغ از هر نوع حاشیه و درگیری با درایت و صداقت گام بردارم و به عنوان پل ارتباطی جهت انتقال مشکلات و ارائه راهکار به بخش دولتی ورود کنم.
هاشمی در پایان گفت : نقش تشکل ها در اتاق بازرگانی مهم و حیاتی است و ما نیز در صورت موفقیت در انتخابات، به دنبال ایجاد یک اتاق تشکل محور خواهیم بود .

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1235951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =