دعوا و دست به یقه شدن در ۱۰ ماه اخیر بیشتر شده است/ آمار نزاع در کشور

۴۹۶ هزار و ۷۱۹ مراجعه نزاع به مراکز پزشکی قانونی کشور در ده ماه امسال انجام گرفته است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶.۶ درصد رشد نشان می‌دهد

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان پزشکی قانونی کشور، از ۴۹۶ هزار و ۷۱۹ مراجعه نزاع، ۳۳۷ هزار و ۹۰۶ مورد آن مربوط به مردان است و ۱۵۸ هزار و ۸۱۳ مورد، به مراجعات زنان مربوط می‌شود.
مرداد، تیر و شهریور، یعنی ماه‌های فصل تابستان به ترتیب با ۵۹ هزار و ۸۰۰، ۵۹ هزار و ۵۵۲ و ۵۵ هزار و ۲۰۰، ماه‌های دارای بیشترین آمار مراجعات نزاع به پزشکی قانونی سراسر کشور بوده اند.

تهران در صدر
استان تهران با ۸۳ هزار و ۷۳۴ هزار مورد معاینه نزاع، استان دارای بالاترین آمار تعداد مراجعات نزاع در کشور بوده است. پس از تهران، استان خراسان رضوی با ۴۲ هزار و ۲۵۳ و استان اصفهان با ۳۵ هزار و ۷۹۵ مورد معاینه قرار گرفته اند.
ایلام با ۲ هزار و ۸۱۸، خراسان جنوبی با ۲ هزار و ۸۲۶ و بوشهر با ۳ هزار و ۹۶۱ مورد معاینه، استان‌های دارای کمترین معاینات نزاع در ۱۰ ماهه امسال بودند.
۴۲۴۲
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1236105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سیاست های اشتباه IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
    0 0
    متاسفانه ،بخاطر مشکلات کمرشکن، دیگر اعصابی برای مردم نمانده!!! حالا اینطور که معلومه موج بیشتری از گرانی ها و مشکلات دیگر در راه است.بدون شک ،در صورت استمرار این وضعیت، شاهد افزایش چشمگیر جرایم مختلف در سطح جامعه خواهیم بود!
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
    0 0
    بیشترش تو صف ها بوده گوشت یخی و برزیلی و رومانی گوشت مرغ و صف ثبت نام پراید هم بوده اینا باعث دعوا شدن