پرهام رضایی: حضور جوانان در اتاق البرز باعث خوشحالی است

پرهام رضایی کاندیدای انتخابات اتاق بازرگانی البرز از اینکه این فضا به جوانان داده شده ابراز خرسندی کرد و افزود: هدفم ایجاد اتاق هوشمند برای توسعه اقتصاد هوشمند است.

به گزارش خبرآنلاین، پرهام رضایی یکی دیگر از کاندیدای انتخابات اتاق بازرگانی البرز با خاطرات دوران کودکی در دهه ۶۰ سخنانش را آغاز کرد و از دوران مدرسه و جنگ از طعم خوش کودکی و مشکلات آن دوره صحبت به میان آورد.

رضایی با ابراز خوشحالی از حضور در اتحاد اندیشمندان کار و اشتغال خاطرنشان کرد: از اینکه می‌بینم این فضا به جوانان داده شده تا در کنار پیشکسوتان از تجربیات آنان بهره ببرند بسیار خوشحال هستم.

وی با بیان اینکه حدود دو دهه در زمینه واردات و صادرات مواد اولیه صنایع شیمیایی و غذایی فعالیت دارم، خاطرنشان کرد: نایب رئیسی اتاق مشترک ایران و هند، بازرس اتاق بازرگانی ایران و روسیه بخشی دیگر از محور فعالیت‌هایم در اتاق بازرگانی ایران بوده است. 

رضایی بیشتر فعالیت خود را در حوزه اتاق بازرگانی ایران دانست و گفت: هدفم ایجاد اتاق هوشمند برای توسعه اقتصاد هوشمند است.

وی با بیان اینکه استان البرز باید در زمینه فعالیت‌های صادرات محور بیشتر تلاش کند خاطرنشان کرد: حوزه تخصص من بیشتر در امور بین‌الملل به ویژه در کشور هند است. ظرف شش ماهه اخیر با وجود تحریمات و مشکلات اقتصادی فراوان اتفاقات خوبی در زمینه همکاری اقتصادی بین ایران و هند جهت فراهم آوردن تسهیلات اقتصادی برای تجار و صنعتگران رقم خورد. 

رضایی خاطرنشان کرد: طی این تحریم‌ها با توجه به فشارهای زیادی که از بیرون تحمل می‌کنیم، لازم است در این دوره افرادی با تجربه و کاری که وقت بسیار زیادی در این اتاق صرف کنند و خارج از هر گونه حاشیه باشند، حضور داشته باشند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1236158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =