حضور در اتاق بازرگانی نیازمند برنامه منسجم است

مجید غیاثی گفت: هر کسی بخواهد با برنامه های خاص خود وارد اتاق شود درست نیست چراکه باید تیمی که وارد اتاق بازرگانی می شود، برنامه منظم و منسجم داشته باشد

به گزارش خبرآنلاین، مجید غیاثی ، کاندیدای سومین دوره اتاق بازرگانی البرز، حدود ۲۵ سال است به عنوان یک تولید کننده فعالیت دارد. وی را می توان یکی از بنیان گذاران تعاونی پی وی سی ایرانیان دانست که این روزها عضو هیأت مدیره انجمن پی وی سی است.

وی با تأکید بر لزوم آگاهی منتخبین انتخابات اتاق بازرگانی از اساس نامه این اتاق خاطرنشان کرد: اینکه هر کسی بخواهد با برنامه های خاص خود وارد اتاق شود درست نیست چراکه باید تیمی که وارد اتاق بازرگانی می شود باید برنامه منظم و منسجم داشته باشد. برنامه ای که از خواسته ها و نظرات جمعی نشأت گرفته باشد که عمده این جمع را صنعتگران تشکیل می دهد.

غیاثی با بیان اینکه نظرات انجمن ها در این برنامه ریزی بسیار مهم است خاطرنشان کرد: باید نقاط قوت و ضعف استان به خوبی مورد رصد قرار گیرد. تیم پیروز باید کلیه صنعتگران را دور هم جمع کند و از تجربیات موفق گروه های قبلی بهره مند شود. 

وی متهم کردن مدیران پیشین توسط مدیران جدید را بد اخلاقی دانست و گفت: باید راه درست گذشتگان را ادامه داد و برای ادامه راه برنامه ریزی درستی کرد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1236449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =