۳۱ نفر
۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸
آه که خشایار چه کوتاه زیست و چه بلند پرواز کرد

علیرضا خمسه در پیامی، ضمن تسلیت درگذشت خشایار الوند، از خداوند برای تحمل این غم، درخواست صبر کرد. این بازیگر در سریال «پایتخت» به نویسندگی الوند در نقش بابا پنجعلی بازی کرده است.

خشایار الوند هنرمند خاطره‌ساز سال‌های اخیر ایران‌زمین است که با بسیاری از آثارش لحظات شیرینی را در ذهن مخاطبان به یادگار گذاشته است، از تازگی و طنازی «شب‌های برره» گرفته تا نکته سنجی و لحظات شاد «پایتخت».

این هنرمند باسابقه، صبح روز پنجشنبه ۹ اسفند، بر اثر سکته قلبی دارفانی را وداع گفت و تمام لحظات شیرین سریال‌های طنزش را برای همیشه در قلب و ذهن علاقه‌مندان ماندگار کرد.

علیرضا خمسه، بازیگر سرشناس سینما، تئاتر و تلویزیون که سابقه همکاری با این هنرمند را در سریال «پایتخت» داشته است، در پی درگذشت او، پیامی صوتی را در اختیار خبرآنلاین قرار داده است که به این شرح است:

«بزرگ بود و وسیع و با افق‌های باز نسبت داشت

امروز بامداد که از خواب برخاستم مثل هر روز از اینکه یک بار دیگر روزی را به عنوان هدیه از خداوند دریافت کرده‌ام، شاد و شاکر شال و کلاه کردم که چهره امروز زندگی را به تماشا بنشینم. غافل از این‌که امروز زندگی نقاب دیگری بر چهره خواهد زد، هنوز ساعاتی از صبحگاهان سپری نشده که خبری هولناک از راه رسید، خشایار الوند پر کشید...

باور نکردنی و دهشتناک بود، مگر ممکن است انسانی سرشار از شور و سرور، زندگی و امید، انرژی و خلاقیت به ناگهان تمام شود؟ نه، ممکن نیست یک باره همه چیز به پایان برسد، مگر باور کنیم حقیقت تلخ مرگ را که سایه به سایه دنبال زندگی است و هر آن به هیچ نشانه‌ای ممکن است آن را به تمامی بنوشد. به گونه‌ای که زندگی به کوتاهی یک آه به نظر برسد، آه که خشایار چه کوتاه زیست و چه بلند پرواز کرد!

روح پاک و منزه‌اش در جایگاه اعلی قرین رحمت حق باد، این ضایعه بزرگ را به همسر، فرزند، برادر هنرمند و خانواده ایشان و همینطور به یاران، همکاران و جامعه فرهنگی و هنری کشور تسلیت عرض می‌کنم یا رب به ما صبوری عطا فرما.»

۵۷۲۴۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1236521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =