رونمایی از سامانه جامع آموزشی مدارس سما در اردبیل

رییس مرکز آموزشی، فرهنگی سمای اردبیل از راه اندازی اولین سیستم جامع آموزشی آنلاین مدارس سما در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، محمد اثنی عشری بیان کرد: با ارائه این سیستم که هم به صورت وب سایت و هم به صورت اپلیکیشن قابل استفاده می باشد، ارتباط اولیا ، دانش آموزان ، معلمان ، مدیران و معاونین با یکدیگر به صورت آنلاین و در هر زمانی امکان پذیر شد.

وی گفت: همچنین بیش از ۹۰ درصد خدمات از جمله برگزاری آزمون ، صدور کارنامه ، مشاهده و آنالیز وضعیت تحصیلی و پرداخت شهریه به صورت آنلاین انجام خواهد شد.

اثنی عشری ادامه داد: این سامانه به عنوان اولین بار در مدارس سما و دومین مجموعه آموزشی در کشور استفاده می شود که مزیتی بی بدیل در مقایسه با مدارس غیرانتفاعی داشته و ارتقای برند سما را به دنبال خواهد داشت.

رییس مرکز فرهنگی ، آموزشی سمای استان اردبیل همچنین با اشاره به راه اندازی مدارس بین المللی گفت: با هدف توسعه این مرکز آموزشی ، ایجاد مدارس بین المللی در شهرستان مرزی پارس آباد مغان با جدیت دنبال می شود.

وی افزود: برای ایجاد این مدارس آموزشی مطالعات لازم با هماهنگی سازمان سما و با هدف جذب دانش آموزان از کشور آذربایجان و ارائه آموزش های فنی و حرفه ای انجام شده و پارس آباد بعنوان آزمونه این طرح در استان اردبیل انتخاب شده است.

اثنی عشری اظهار داشت: در حال حاضر مراکز آموزشی سما دارای ۲ هزار دانش آموز در استان اردبیل است که طبق برنامه در سال ۱۴۰۰ این میزان به ۳۰ هزار نفر خواهد رسید.

وی افزود: مدارس سما در الگوی جدید و برنامه های مدون به واحدهای اموزشی کارآفرین و مهارت آموزی برای دانش آموزان و دانش آموختگان تبدیل می شود.

مراکز آموزشی سما وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی در استان اردبیل ۲ هزار دانش آموز و ۲ هزار دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی دارد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1236526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =