به گزارش خبرآنلاین استان مرکزی ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در نشست هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومیهای استان مرکزی و هیئت مدیره خانه مطبوعات استان در اراک، با تاکید به این موضوع اظهار داشت: بخش اندکی از حوزه کاری روابط عمومیها مربوط به برگزاری مراسم ها و یا انتشار رپرتاژ آگهی عملکرد دستگاه اجرایی و...است و یکی از وظایف مهم اینکه باید بتوانند روابط بین مدیریت، کارکنان و جامعه هدف هر سازمان را تعریف و تنظیم کنند.
بهروز اکرمی با بیان اینکه امروز دیگر روابط عمومی های با نگاه و رویکرد سنتی پاسخگوی نیازها نیست، ادامه داد : افکار مدرن لازمه عملکرد مناسب و به عنوان موتور محرکه روابط عمومی ها می باشد و با توجه به محدودیت منابع و امکانات، خلاقیت در برنامه ریزی و انجام اقدامات می تواند جای خالی این مشکلات را مرتفع کند.
وی ترکیب جدید اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان را هماهنگ و بسیار مناسب دانست و بر بالا بودن سطح انتظارات از این مجموعه تاکید کرد و گفت : به این مسئله باید توجه داشت که گاهی اوقات، حضور افراد توانمند می تواند به یک جایگاه و پست سازمانی ارتقاء و عزت بخشد؛ با توجه به اینکه شورای هماهنگی ، عصاره و منتخبین روابط عمومی های استان است، عملکرد و فعالیت مناسب شما بسیار مهم و اولین گام هم تدوین برنامه عملیاتی برای سال ۹۸ است.
اکرمی با بیان اینکه مدیران روابط عمومی دستگاه ها بایست سواد رسانه ای داشته و جایگاه خود را به درستی بشناسند که در این راستا آموزش های مستمر ضروری است، خاطرنشان کرد : در حوزه روابط عمومیها بایستی به فضای مجازی توجه ویژه ای صورت پذیرد و اینگونه نباشد که روابط عمومیها از این مساله غافل باشند، چراکه یک عرصه تأثیرگذار است و نمیتوان از کنار مسائل و مباحث و محتوای آن بدون توجه و بی تفاوت عبور کرد.
* نشست های کمیته رسانه با برنامه مشخص و خروجی مناسب، تشکیل و ادامه یابد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی در بخش دیگر سخنان خود با تاکید به اینکه برگزاری مستمر جلسات کمیته رسانه در استان بایستی مورد توجه باشد، عنوان کرد: البته این مساله باید با رویکرد عمل گرایی پیگیری شود و ضمن داشتن برنامه و هدف مشخص، جلسات خروجی اجرایی داشته باشند وصرفا به برگزاری چند نشست محدود نشود.
46
نظر شما