۰ نفر
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰
تغییر دکوراسیون با ترفندهای کم‌هزینه

گاهی چیدمان منزل خسته کننده می‌شود و تنها راه رهایی از آن تغییر فضا است. یک تغییر دکوراسیون هماهنگ و همراه ذوق و سلیقه می‌تواند فضای خانه را دلپذیر کند. برای تغییر دکوراسیون خانه نیز می توانید از بازسازی ساختمان کمک بگیرید.  قبل از تصمیم گیری برای تغییرات بهتر است هدف از بازسازی و تغییر دکوراسیون را تعیین کرد. مشخص کردن الویت‌ها می‌تواند در شکل‌گیری ایده‌ها و در نهایت بر هزینه‌ها تاثیرگذار باشد. ما در این مقاله سعی می‌کنیم راه‌کارهای کم هزینه و خلاقانه‌ی تغییر دکوراسیون را بیان کنیم.

رنگ را به خانه بیاورید

رنگ‌آمیزی دیوارها هزینه زیادی ندارد و یکی از روش‌های آسان برای تغییر دکوراسیون محسوب می‌شود. قبل از رنگ‌آمیزی دیوارها، در نظر گرفتن رنگ مبلمان و پرده‌ها و اجزای دکوراسیون می‌تواند در انتخاب رنگ تاثیرگذار باشد. برای خانه‌های کم نور و کوچک، رنگ‌های روشن انتخاب مناسبی محسوب می‌شود زیرا فضا را روشن‌تر و بزرگ‌تر جلوه می‌دهد. ترکیب رنگ و کاغذ دیواری نیز یکی دیگر از ایده‌های پرطرفدار است. امروزه رنگ‌های موجود در بازار بسیار متنوع هستند که هرکدام ویژگی‌ها و مزایای مختص به خود را دارند. رنگ‌های آکریلیک، روغنی، بلکا، پلاستیک و ... هرکدام مزایا و معایبی دارند که با توجه به فضای مورد نظر می‌توان از بین آن‌ها مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کرد. توجه داشته باشید که برای نقاشی کردن خانه بهتر است از متخصص و نقاش ساختمانی متخصص کمک بگیرید. هم اکنون برای نقاشی ساختمان در تهران ، شیراز و کرج می توانید از اپلیکیشن استادکار کمک بگیرید.

دکور

ایده‌هایی برای تعمیرات و تغییر مبلمان

خرید مبلمان و وسایل چوبی هزینه زیادی در بر دارد. یکی از راه‌کارهای کم هزینه برای تغییر این وسایل کمک گرفتن از متخصصان برای تعمیر و تعویض برخی از جزئیات آن‌هاست. در صورتی که مغز مبلمان سالم باشد و تنها خراشیدگی‌ها جزئی روی چوب و بدنه مشاهده شود به راحتی می‌توان آن را ترمیم کرد. اگر بدنه مبلمان آسیب بیشتری دیده و خراشیدگی‌ها عمیق‌تر است می‌توان تعمیرات تخصصی‌تر و رنگ کردن مبلمان را در نظر گرفت.تعویض پارچه و روکش مبل نیز در نو نوار کردن آن‌ها نقش مهمی دارد. تعویض پارچه کوسن‌ها، رنگ کردن بدنه، تعمیرات جزئی، تعویض فوم و ... از جمله اقداماتی است که می‌تواند در تغییر ظاهر مبل‌ها بسیار تاثیرگذار باشد. برای تعمیرات مبل نیز می توانید از اپلیکیشن استادکار کمک بگیرید

ایده‌هایی برای نورپردازی و کاربرد پرده

پرده‌ها علاوه بر زیبایی باعث می‌شوند نوری که از بیرون به داخل تابیده می‌شود قابل کنترل باشد. برای انتخاب رنگ ، طرح و جنس پرده‌ها، سبک دکوراسیون خانه و رنگ وسایل مورد استفاده مهم است. هماهنگی اجزا و عناصر و انتخاب رنگ‌های متناسب می‌تواند دکوراسیون خانه را متحول کند. یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار نور پردازی است. هالوژن‌های نصب شده بالای کابینت‌ها، نورهای مخفی استفاده شده در سقف کاذب و همچنین چراغ‌ها و لوسترهای زیبا می‌تواند خروجی مطلوب را به همراه داشته باشد.

مبل

استادکار به عنوان اپلیکیشن سفارش خدمات چه خدمت هایی ارائه می‌کند؟

استادکار اپلیکیشنی است برای دسترسی آسان به متخصصان و تکنسین‌های حرفه‌ای و است.

خدمات نقاشی ساختمان، خدمات تعمیرات مبلمان و وسایل چوبی، خدمات دوخت و نصب پرده، خدمات نصب لوستر و برقکاری ساختمان، خدمات ساخت و نصب کابینت، خدمات نصب کاغذ دیواری و بسیاری از خدمات دیگر در استادکار قابل سفارش است.

از ویژگی‌های منحصربفرد استادکار امکان ثبت رایگان سفارش و استفاده از خدمات بازدید و کارشناسی رایگان است. همچنین در زمان ثبت سفارش می‌توانید روز و ساعت مراجعه متخصصان را تعیین کنید تا بر اساس برنامه‌ریزی شما برای ارائه خدمات و انجام سفارش در محل موردنظرتان حاضر شوند.

مزیت‌های استادکار به موارد بالا محدود نمی‌شود و می‌توانید با مراجعه به سایت و یا اپلیکیشن استادکار از شرایط ثبت سفارش و چگونگی ارائه خدمات و هزینه‌ها مطلع شوید.

همچنین برای ثبت سفارش خود در استادکار می‌توانید از کد هدیه ost10 برای تخفیف 20% تا سقف 50 هزارتومان استفاده کنید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1240271