افزایش ۲۰ درصدی کرایه اتوبوس‌های بین‌شهری اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: کرایه اتوبوس ها و ناوگان عمومی مسافربری بین شهری در تعطیلات عید نوروز در این استان ۲۰ درصد افزایش می یابد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، علی رحمتی بیان کرد: افزایش نرخ کرایه حمل و نقل مسافر از تاریخ ۲۵ اسفند آغاز و تا پایان تعطیلات عید نوروز ادامه خواهد داشت.

رییس کمیته حمل و نقل ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل اظهار داشت: برای جبران یک سر خالی بودن ناوگان و ایجاد انگیزه برای ارائه خدمات مناسب به مسافران کرایه ها افزایش می یابد.

وی از فعالیت ۵۹ شرکت حمل و نقل و نمایندگی در استان خبر داد و بیان کرد: هزار و ۲۰۰ دستگاه اتوبوس ناوگان عمومی در استان مسافران نوروزی را جابجا خواهند کرد. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل با بیان اینکه در ۱۱ ماه امسال یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر مسافر توسط ۲۶۰ هزار سرویس جابجا شده است، گفت: در ایام تعطیلات عید نوروز سال گذشته ۱۱۳ هزار نفر مسافر توسط ناوگان عمومی در استان جابجا شد.

رحمتی افزود: تمهیدات لازم برای تسهیل در جابجایی مسافران و افزایش ایمنی و ارتقای سطح خدمات ارائه شده در جاده های استان اندیشیده شده و امیدواریم با همکاری و تلاش دستگاه های مرتبط و شرکت های حمل و نقل و رانندگان سفرهای ایمن ، آسان و همراه با آرامش در نوروز داشته باشیم.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1240919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =