اقدام متقابل وزارت ارشاد درباره فعالیت رسانه‌های خاص آمریکایی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اقدام آمریکا علیه سپاه گفت: رسانه‌های آمریکایی که با حوزه‌های نظامی آمریکا مرتبط هستند، مورد مقابله به مثل‌های مشابه قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرآنلاین، ترامپ روز دوشنبه ۲۱ فروردین در اقدامی غیرمتعارف به لحاظ مقررات و معاهدات جهانی و حتی بی سابقه در آمریکا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را در میان گروه‌های تروریستی قرار داد.

این اقدام بلافاصله با واکنش ارکان مختلف حاکمیت در ایران مواجه شد و شورای عالی امنیت ملی در بیانیه ای رژیم ایالات متحده آمریکا را حامی تروریسم و فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به سنتکام و تمامی نیروهای وابسته به آن را گروهک تروریستی نامید.

اما این پایان کار نبود و ۲۴ ساعت بعد بررسی دو فوریتی طرح تقویت جایگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برابر آمریکا در نشست نوبت عصر مجلس شورای اسلامی در دستورکار نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار گرفت و نهایتا پس از استماع نظرات موافقان و مخالفان دو فوریت طرح مذکور با ۱۸۹ رای موافق، ۲ رای مخالف و ۱ رای ممتنع از مجموع ۱۹۸ نماینده حاضر در جلسه به تصویب رسید.

 دولت نیز اعلام کرد که در موضوع اقدام آمریکا علیه سپاه، وزراتخانه‌های دفاع و خارجه پیگیر شکایت از آمریکا در مجامع بین‌المللی می‌شوند.

حالا گویا دولت برنامه های دیگری هم برای پاسخگویی به این اقدام دولت ترامپ دارد. به عنوان نمونه سیدعباس صالحی ضمن محکوم کردن اقدام آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه های تروریستی به خبرآنلاین گفت: این اقدام آمریکا نابخردانه‌ بود و مسئولان و مردم پاسخ‌های روشنی به این اقدام دادند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اقدام متقابل ایران در برابر آمریکا افزود: یکی از حوزه‌ها عرصه رسانه است حتما در این فضا رسانه‌های آمریکایی که به نحوی با حوزه های نظامی آمریکا و بخش های مرتبط با آن‌ها ارتباط دارند یا منتسب به آنها هستند مورد مقابله به مثل‌های مشابه قرار می‌گیرند و ما می‌توانیم از این طریق ناخشنودگی ملی را منتقل کنیم. صالحی یادآورشد: بررسی های خود را در این موضوع شروع کرده ایم.

۲۱۴۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1248908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
    1 0
    این حجم از رفتارهای کودکانه و خنده دار در مسئولان لشگری و کشوری ما قابل تامله
  • DE ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
    1 0
    سپاه مزدورهاي اخوندهاي كثيف است.