۴۳ نفر
۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۲:۱۳
آقای صدا و سیما! این مجریان بی تربیت حاصل تربیت شماست؟

مدت هاست دیگر کسی از صدا و سیما انتظار ندارد دانشگاه باشد. دانشگاه که چه عرض کنم اگر لطف کنند و به قدر کودکان دبستانی بدیهیات را مراعات کنند باید ازشان ممنون باشیم. یکی از پدیده های آزاردهنده این روزهای صدا و سیما مجریان لوس و بی مزه ای است که علاوه بر فقدان صدا و سیمای مناسب هیچ بهره ای از ادب ندارند. نه تنها کوچک تر و بزرگ تر سرشان نمی شود که در هر زمینه ای اظهار نظر می کنند و برای بالا و پایین مملکت تعیین تکلیف. به معنای کامل کلمه: بچه پررو.

بچه پرروهایی که اگر بزرگ ترها به موقع توی دهانشان نزنند و تمهیدی برای تربیت آن ها تدارک نبینند به زودی حکمِ همان کسی را پیدا می کنند که بچه گرگ می پرورید و چو پرورده شد بلای جان شخص پرورنده. این جور که به نظر می رسد ظاهرا این بی ادبی ها نه تنها در صدا و سیمای جدید و انقلابی مذموم نیست که جایزه و پاداش هم در پی دارد که اگر غیر از این بود این مسابقه جنون آمیز گستاخی در بین این مجریان نورسیده به این مرحله نمی رسید. شاید بگویید مجری در یک رسانه چنان که از عنوانش پیداست صرفا اجرا کننده است و متن و محتوا از جای دیگری نازل می شود. ای کاش این گونه بود اما ترفیع و تشویق مجریانی که حاضر می شوند اخلاق و ادب را زیر پا بگذارند خلاف این موضوع را نشان می دهد. مجریان چند دهه پیش در تلویزیون مهم ترین ویژگی شان ظاهر آراسته و مودب آن ها بود. باوقار و متین. این که پشت دوربین چگونه بودند نمی دانم اما چیزی که ما از آن ها می دیدیم همین ادب و متانتی بود که به چشم می آمد. البته بعدها که با بعضی هاشان آشنایی پیدا کردیم دیدیم آن تصویر ظاهری خیلی هم با تصویر بیرونی آن بندگان خدا فاصله ندارد. بگذریم. بهانه این چند خط دیدن تصویری بود از یک خانم مجری که عکس چند نفر را که به زعم ایشان جامعه شناس بودند در پس پشت داشت و شروع کرد به فحاشی. آن ها را فاقد شرف و بی ادب خواند چرا که درباره تشییع جنازه باشکوه آقای رئیسی و همکاران ایشان چیزی نگفته اند.

من نمی دانم واقعا آن بزرگواران چیزی در این باره گفته اند و یا نگفته اند اما فرض آن که نگفته باشند مجوزی می شود برای آن که به این صراحت به آن ها دشنام دهیم؟ آن هم به کسانی که هربار مملکت دچار بحران می شود عاجزانه از آن ها خواهش می کنیم تا به تلویزیون بیایند و دوکلمه حرف حساب بزنند؟ کسانی که حضور اندکشان در تلویزیون حقیقتا مایه آبرو و سربلندی و افتخار تلویزیون است. اگر قرار باشد بیژن عبدالکریمی و تقی آزاد ارمکی و مصطفی ملکیان را با چنین الفاظی بنوازیم تکلیف بقیه چه می شود؟ اصلا به چه جرمی و به چه حقی؟ فرض بر این که این بندگان خدا در باره تشییع جنازه اخیر چیزی نگفته اند، بهتر نیست به جای آن که بی قاضی و محکمه و تفهیم اتهام، حکم به بی شرافتی و بی ادبی آن ها بدهید از آن ها بخواهید در یک میزگرد و یا مناظره تلویزیونی در این باره سخن بگویند؟ آن همه شعار و ادعا درباره رسانه شناسی و سلبریتی ستیزی و پاسداشت علم و فرهنگ و توجه به آرمان های اصیل انقلاب همین بود؟ منظورتان از میدان دادن به بچه های انقلابی و ارزشی همین بچه پُرروها بودند؟ اصلا شما کی فرصت کردید این بی تربیت ها را تربیت کنید؟

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1912017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 69
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی سابق IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    از مزایای تماشا نکردن صدا و سیما همین بس که این چیزها را نمی بینیم و مثل شما اعصابمان خرد نمی شود. شما هم تماشا نکن چیزی از دست نمیدی.
    • سلطان IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      ادعای تماشا نکردن تلویزیون از لاکچری بودن است !! نوعی کلاس بازی است . یعنی ما فراتر از ایران و ایرانی می اندیشیم و برتر از آنیم که .. . متاسفم برای سابق به مسبوق ها !!
    • حمید IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      «سلطان» حرف های مخدوش و پر ایراد، حکما می گویند برخی چیزها «سنجه عقل» است که یکی از مهمترین آنها «سکوت» است. تمرین کن این روش را بلکه کمتر خام اندیشی ات را به نمایش بگذاری
    • هیوا IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      سلطان!!!!!!امثال تو چرا منقرض نمیشن.تاکی باید شماهارو تحمل کنیم.وقاحت تاکجا اخه
    • محمود IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      92 8
      غلط ترین کار ممکن را دارین انجام می‌دین، این سازمان داره با پول من و شما میچرخه بعد چشمامون رو هم ببندیم که هرجور خواست رفتار کنه؟ اتفاقا باید مطالبه گر بود، اتفاقا باید به حق و درست به زیر تازیانه نقد کشید این سازمان و مدیریتش رو، وگرنه ندیدن و سکوت دقیقا همون چیزیست که اونها میخوان.
    • IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      6 41
      هیوا جان به توصیه حمید خان گوش کن! از همفکران خودتان هست.
    • بهنام IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      10 71
      من یه روستایی هستم اما به خدا سالهاست تلویزیون میلی نمی‌بینم. فوتبال هم از سایر شبکه ها نگاه میکنم اونم بعضاً بازی های مهم خارجی. فوتبال داخلی که اصلا. اخبار هم بیشتر از همین رسانه های مجازی و گاها از رسانه های خارج. نه ادعای باکلاس بودن دارم و نه چیز دیگه ای فقط بی اعتمادم و ...
    • IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      2 2
      نکنه فحاشی ملکیان به رئیس جمهور رو ندیدی،مجری بی دلیل بهشون نتاخت
  • IR ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    بی تربیت توی بی پدر و مادری که از حیوانی مثل ملکیان حمایت می کنه. مرتیکه ...
    • رضا ثقتی IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      234 4
      خودتو خوب معرفی کردی...
    • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      231 2
      این هم یک نمونه از آنها
    • حافظ IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      261 4
      افاضات این هم کیش مجری های بی ادب تلویزیون منو یاد حکایتی انداخت که به فرانسوا ولتر، نویسنده و فیلسوف شهیر فرانسوی منسوب است. روزی شخصی از خود راضی به دیدار ولترمی رود و در کتابخانه او به انتظار می نشیند. از ولتر خبری نمی شود و میهمان حین پرسه زدن میان کتاب ها روی میز تحریر ولتر که گرد و خاک زیادی رویش نشسته با انگشت می نویسد: «خر» و اتاق را ترک می کند. فردای آن روز در جایی به ولتر بر می خورد و می گوید: «دیروز خدمت رسیدم تشریف نداشتید.». ولتر هم بی درنگ پاسخ می دهد: «بله، کارت ویزیت شما را روی میز تحریر دیدم». تو خود حدیث مفصل بخوان از مجمل.
    • IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      7 120
      آقای موسوی، این هم از خبرآنلاین سایت مورد علاقه شما که یک نظر دارای حرف رکیک را منتشر کرده است. از کجا معلوم این نظر را یکی از آلبانی نشین ها ننوشته باشد؟ قبلا هم یکی به خبرگزاری دانشجو یک فحش رکیک داده بود و خبر آنلاین در نظرات منتشر کرده بود.
    • علی IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      69 1
      هم خودت را خوب معرفی کردی هم پدر و مادرت
    • علی IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      37 0
      این دوستان ک کتبا این مدلی فحاشی میکنن و میرن تو صورت طرف فقط چون خلاف فکرشون فکر میکنه اون شخص ! تو خلوت و جاهایی ک کسی نباشه و بتونن بزنن زیرش چ مدلی برخورد میکنن ؟؟؟؟؟؟
    • IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      3 5
      یک نمونه از ادبیات فاخر امثال شما رو در دانشگاه شریف دیدیم که هم فکرانتان فحش ناموس میدادند و انگشت وسطشان را حواله. شما دیگر از ادب و اخلاق صحبت نکنید که تنها اکت سیاسیتان فحش به مخالف است.
    • آرمان IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      3 0
      اینها نیاز به تربیت ندارند. ذاتا همین هستند. فقط فضا برای بروز نیتشان مهیا شده.
    • ح IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      4 2
      این حضرات دارای چه تناقضاتی هستند. به طرف میگه بی‌تربیت، بعد ادامه میده بی پدر مادر. حیوان ....
    • IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
      0 0
      چه اسم طولانی داری
  • فریاد IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    161 6
    سید جان عالی بود.
    • IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
      0 0
      اتفاقا زمانی عالی تر میشه که هم‌فکران سیدجان شما وقتی از کوره در می روند مخالفین خود را با این ادبیات می‌نوازند: بیشرف بیشرف بیشرف بیشرف! ...
  • IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    جناب متفکر اعظم حالا بفرمایید شما خودتان از کجا مجوز گرفته اید تا این چنین گستاخانه نظیر مزدوران صهیونیستی و سلطنت طلبان نگون بخت وقیحانه به رسانه مای کشور اهانت کنید
    • ناشناس IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      230 2
      تو از کجا میخوری که سنگ آنها را به سینه میزنی؟مگه هر کی دو کلمه حرف درست بزنه میشه مزد بگیر غرب؟ الان تو مزد بگیر شرق هستی مثلاً؟؟؟یک مجری بیسواد را چه به اینکه بخواد در مورد استاد عبدالکریمی اصلا حرف بزنه .
    • ناشناس IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      این متفکران اعظم نیازی به مجوز ندارند . هرجا که معرکه را به ضرر خود می بینند واکنش نشان می دهند .همین !!
    • همون IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      7 129
      صهیونیست ها از انقلاب اسلامی ایران ناراضی هستند و حضرت موسوی هم با الفاظ درشت گونه و نابحای خود از مجلس انقلابی !! و تلویزیون انقلابی !! خودش را شبیه تر به آن جبهه غربی ضد انقلاب میسازد بدون هیچ گونه تمییزی !! . البته خود آمریکایی ها چندین دهه پیش منتشر کرده اند که در ما در کشورهای خاورمیانه با چندین و چند حلقه دوستان نزدیک و گمنامی داریم !!!!!
  • سعید ترک IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    چون به افراد مورد علاقه اقای موسوی بی ادبی کرده اند بی تربیت هستند . ولی اگر عکس این قضیه اتفاق می افتاد هیچ موضعی گرفته نمی شد و هیچ ملامتی از سوی اقای موسوی که روی دیگر سکه !! این مجریان است گرفته نمی شد !. جامعه اصیل انقلابی کشورمان که نه در حرف و مقاله که در عمل جانفدای این ملت و این انقلاب اسلامی هستند وخواهند بود از دیر زمان نگران و دلواپس ادب و تربیت بودند . از دغدغه فرهنگ شب ها خوابشان نمی برده است . الان از خواب بیدار شده و چه می گویید ؟؟ تا کی می خواهید عقده گشایی کنید ؟؟ عقده مداری آدمی از موضوع شناسی به بهانه شناسی می کشاند جناب موسوی .
    • IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      24 2
      چرا آسمان ریسمان می‌کنید؟ با جا به جا کردن مخاطب مجری، زشتی دشنام گویی را زیبا نکنید.این روش ناپسند دامن همه را می‌گیرد.
    • بهنام IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      6 2
      سعید جان حتی روزنامه نزدیک به اصولگرایی هم رفتار این مجری رو به شدت تقبیح کرده بود طوری که نقد آقای موسوی در مقابلش بیشتر به ستایش نزدیکه حالا شما نمی‌خوای جلوتر از نوک دماغت رو ببینی از دست کسی کاری ساخته نیست خود دانی!!!!!
    • IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
      0 0
      آقای بهنام روزنامه صورتی فرهیختگان رو میگی؟اونها جز ما نیستن اونها از شما اند و فقط ادای اصولگرایی در میارن
  • حسین GB ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    175 6
    یکی از بدبینانه ترین و در عین حال درست ترین و کارآمدترین تعابیر درباره رسانه این است که آنانی که تلویزیون نگاه نمی کنند و رادیو گوش نمی دهند و روزنامه نمی خوانند به حقیقت نزدیک ترند و البته در توضیح و تبیینش با وام گرفتن از نظریات ژان بودریار فقید درباره «واقعیت های رسانه ای» می توان تحلیل های زیادی نوشت
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    9 137
    راست گفته.چطور اگرپنجاه نفر به کف خیابون بریزن و شروع کنن به فحاشی علیه نظام همینجوری پشت سر هم تحلیل های جامعه شناسی از خودشون ول میدن بیرون ولی درباره ی جمعیت میلیونی چند روز اخیر ساکت اند؟پس دیگه اسم خودشون رو از جامعه شناسه به هر بخش از جامعه که عشقم بکشه شناس تغییر بدن!
    • علی IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      49 2
      الان یعنی شما از آن پنجاه نفر ول داده شدید یا آن پنجاه نفر ول دادند شما رو
    • IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      2 2
      اقای علی الان خودت فهمیدی چی ول کردی از خودت بیرون؟
  • IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    این بی تربیتی ها یا تقصیر حکومت پهلوی است یا تقصیر اصلاح طلبانه. در قاموس اصولگرایان عزیز هیچ بی نزاکتی و اشتباه وجود نداره. تمامشون نمونه پاکی، ادب و بصیرت هستند مردان و زنان بزرگی نظیر حضرات صدیقی، ثقتی، خانم آمنه سادات، قالیباف و پسر برومندش و همسر محترمه اش، حضرت رائفی پور و .... اینها همه جزو آن 313 نفر اصحاب خواهند بود انشالله
    • IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      6 59
      خود اقای موسوی مدهی خردگرایی طی سال ها مخالفانش را زندیق و زهد عبوس و کافر و الی آخر نامیده که از هزار فحش بدتر است . حالا این مدعی زنده باد مخالف من برای ما واعظ جلوه گر در محراب ومنبر شده !! صد البته که هر بی فرهنگی مربوط به پهلوی و اصلاح طلبان و اصول گریان است . در این شکی نیست .
    • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      18 45
      یک نمونه از ادبیات فاخر امثال شما رو در دانشگاه شریف دیدیم که هم فکرانتان فحش ناموس میدادند و انگشت وسطشان را حواله. شما دیگر از ادب و اخلاق صحبت نکنید که تنها اکت سیاسیتان فحش به مخالف است.
    • IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      2 42
      همین که پهلوی‌چی‌ها و اصلاح‌چی‌ها را در یک قماش قراردادی اصل مطلب را فهمیده‌ای. باقی حشویات است.
  • امیر محمدی IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    144 5
    این روزها در مشهد فصل توت ها رسیده است سید و من گاهی به درختان پارک کوهسنگی مشهد در کنار زمین های ورزشی آن سر می زنم و ناخنکی به توت ها می زنم. زمین های ورزشی اغلب در تصرف نوجوانانی است که با سر و صدای زیاد فحش هایی را مثل نقل و نبات نثار هم می کنند و من به طنز به دوستان می گویم گاهی برای سلامت جسم و هوای تازه سری به درختان توت کنار این زمین های ورزشی می زنم اما بیم آن دارم به قیمت سلامت جسم، اخلاقم آلوده شود از چیزهایی که می شنوم. حالا حکایت باز کردن پیج رادیو و تلویزیون به هوای کسب آگاهی و شاید اندکی دانش است و یاد گرفتن انواع و اقسام درشت گویی و هرزگی کلامی...
    • IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      14 0
      چقدر قشنگ نوشتید ای کاش همه میتونستن اینقدر لطیف نقد کنند همدیگر را
    • حسین FI ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
      0 0
      امیرجان متفکرانی مانند آگوست کنت و هربرت اسپنسر که از نظریه پردازان علوم اجتماعی هستند به رویکردی به نام «بهداشت مغزی» باور داشتند و اینکه نباید در معرض برخی گفتمان ها قرار گرفت. مثلا اگر پارگراف اول نوشته ای را می خواندند و شروع آن را غیرمنطقی می دیدند از ادامه خواندنش صرف نظر می کردند. البته این رویه محاسن و معایبی دارد هر چند با توجه به روندی که در صدا و سیما جاری است به نظرم محاسنش بر معایبش می چربد و این گونه می توان مانع آن شد که آلوده دهانی برای مان امری عادی شود
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    84 1
    قلمت طلا
  • رهگذر IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    100 2
    کار این مجری نهایت بی ادبی بود ولی مجری نهایتا اجرا می کند.نویسنده و عوامل پشت این نطق ها شرم آور چه کسانی هستند؟! چه کسانی از نخبه کشی و اتهام زنی نان می خورند؟
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    81 1
    ادب مرد به از دولت اوست!
  • علی IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    56 0
    اصولا افرادی که از ادبیات چاله میدانی برای تخریب دیگران استفاده میکنند علتش اینه که اصالت ندارند و در جمع کسانی بزرگ شده اند که الفاظ روزانه شان همین است و چیزی در چنته ندارند و غیر از این نیستند و حتی مسلمان هم نیستند چون روایت داریم یک از دوستان بسیار نزدیک امام صادق روزی کلمه زشتی به دهان اورد و امام با او قطع رابطه کرد و گفت تو مومن نیستی.
    • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      14 4
      مومن نبودن به معنی مسلمان نبودن نیست. الان بسیاری از مسلمانان مومن نیستند. در قرآن هم بیان شده اسلام آوردن با ایمان آوردن دو موضوع هست هرچند بسیار مرتبطند.
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    3 47
    ببری مال مسلمان چو مالت ببرند بانگ وفریاد برآری که مسلمانی نیست من از هیچ کس دفاع نمیکنم و قضاوت هم ندارم اما نمی شود در اغتشاشات باآن همه فحاشیهای رکیک وشرم آور همه بشوند صاحب نظر و استاد دانشگاه و... و در تخریب نظام و بچه های انقلاب تلاش کنند اما وقتی حرکت وخرد جمعی به نفع انقلاب واقتدار وآبروی نظام وکشور به نفع ملت وجامعه مدنی بود یا سکوت کنند یا تحلیلهای آبکی با چاشنی خیالبافی تو رسانه هاشون فریاد کنند. چو مالت ببرند بانگ وفریاد برآری که مسلمانی نیست.
    • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      36 1
      مانند کسی کامنت گذاشته اید که اصلا متن را نخوانده. سخن درباره بکارگیری الفاظ رکیک نیست ، درباره این است که رسانه حکومت در دست چنین اشخاص بی فرهنگ و بی ادبی است و شرم آور تر اینکه ایشان بابت بکار بردن الفاظ رکیک پول هم دریافت می کنند.
    • IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      1 1
      جناب بی نام هیچ فحش رکیکی داده نشده جو الکی نده.فحش رکیک اونهایی بود که سال هزار و چهار صد و یک شما نخبه هاتون توی دانشگاه شریف می دادین.البته صدای گوشیت رو کم کن که جلوی زن و بچه شرمنده نشی از شنیدنشون
    • IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
      1 0
      جناب ۲۰:۰۹ ظاهرا ظرفیت فحش پذیری شما خیلی بالاست و گرنه واژه هایی که بعضی از مجریان صدا و سیما بکار می برند از دید بسیاری از جمله من رکیک هستند. باز هم می گویم مسئله بکاربردن الفاظ رکیک نیست چرا که آدم بی فرهنگ و بی ادب همه جا هست. همین مجری ها اگر در دانشگاه و کف خیابان و استادیوم فوتبال و صف نان و...چنین حرفهایی بزنند مشکلی نخواهد بود مهم بیان این الفاظ از تریبون رسمی حکومت یعنی صدا و سیما هست که بودجه اش از جیب مردم تامین می شود و این مجریان بی ادب بابت بی ادبیشان پول هم دریافت می کنند.
  • رضا IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    27 2
    رسانه میلی خیلی وقته که مخاطب نداره از زمانی که مجری های خوب و نجیب یکی یکی استعفا کردند یا توسط نابخردان بیرون شدند.دیش روی پشت بام ها گواه این مساله س
  • فلاکت IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    27 1
    بودجه این مرکز را هم افزایش دادن از 24ساعت برنامه در تمام شبکه ها شاید 10دقیقه مطلب درست وحسابی دربیاد.پیشنهاد میکنم بودجه را علوفه ونهاده های دامی وارد کنید حداقل لبنیات ارزان بشه ملت کمتر نیاز به دوادرمان داشته باشن
    • آهو IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      12 0
      سخنت به حق و بجاست ،
  • IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    30 1
    در نظام هایی مثل مال ما فلسفه صدا و سیما اینست : هر که مثل ما فکر نمیکنه علیه ماست یا باید از ما تعریف کنه یا اینکه بذاره بره ازاینجا ! فهمیدنش سخت نیست !
    • IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      7 3
      در دانشگاهها هم این چنین است.
    • بهنام IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      4 0
      هیتلر می‌گفت یا از ما باش یا بر ما. اگه از مایی صف اول جنگ باید بجنگی اگه بر مایی اونوقت با تانک از روش رد میشد یه کلام بی طرف و منتقد نداشتیم. اوضاع چقدر شبیه این روزای خودمون هست.
  • بی نام IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    4 24
    دراینکه بی ادبی از سوی هرکس وهرجناحی بداست ومذموم‌شکی نیست ودرفرهنگ ایرانی واسلامی جایی ندارد، اما جناب موسوی شما که به جناح مقابل می تازید ، خودتان وهم فکرانتان هم درست همانطور هستید ،شما وسایتتان تا ۹ روز پیش بابدترین الفاظ شهیدان رییسی وامیرعبداللهیان را می کوبیدید‌،آنها آدم‌های نجیبی بودند و سکوت می کردند وشماها حمله را بیشتر می کردید، امان از روزگار بی معرفت.
    • رضا IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
      0 0
      جناب بینام ! همین جوری یلخی و بدون سند حرف نزید ، شما که خبر آنلاین را متهم به بی اخلاقی میکنید و مدعی هستید به عزیزان از دست رفته فحاشی کرده است آدرس میدادید ! اینگونه حرف زدن و بی دلیل ادعا کردن در شأن هیچ انسان محترمی نیست !
  • شاپزک IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    13 2
    خیلی مطلب بجا و حقی است.
  • ‌مریم IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    25 6
    وقتی امثال شهبازی ها بشن مجری باید فاتحه ی ادب و شعور و شخصیت رو خوند.وقتی مثلا بزرگترها و مثلا نامدار ترهایی مثل رحیم پور ازغدی و رائفی پور و امثالهم که به دروغ لفظ استااااد و دکتر و کارشناس و...رو یدک میکشن و یا حتی نمایندگان مجلس هر ادبیات سخیفی رو وقیحانه و با افتخار توی تلویزیون بیان میکنن و صدالبته تشویق هم می‌شوند ازین جوجه مجری‌های تازه بدوران رسیده ی جوگیر چه انتظاری دارین؟؟؟!!!!
  • IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    3 22
    شما را چه کسی تربیت کرده؟؟خیلی مواقع شما خیلی بدتر از این حرفها را زدید ،یا شاید شما فقط حق توهین کردن دارید ؟؟
  • IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    2 27
    بی ادب و بی تربیت اصلاح طلبان غرب پرست هستن سال ۹۶ یادمون نمیره چه تهمتها به سید مظلوم زدید خدا شمارو لعنت بکنه
    • IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      7 2
      هر وقت کسی تو تلوزیونی که با بیت المال اداره میشه حرف رکیکی زد حق داری اعتراض کنی
  • فاطمه IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    14 5
    درحقیقت تربیت نکردند که انقدر بی‌تربیت شدند. تربیت‌شده‌ها را بیرون ریختند تا مشتی بی‌خبر از ادب دور هم جمع شوند و با برنامه‌های بی‌تربیتی ماهواره رقابت کنند و امید است که جام بی‌تربیتی را از دستان عمال استکبار بربایند!!!
  • تاریخ IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    9 3
    قبل از هر چیز از بازگویی برخی از صفات رذیله از خوانندگان پوزش می طلبم. صدا و سیما خود قربانی سیئاتی است که به یمن کارهای فرهنگی و اقتصادی 4 دهه اخیر به حسنات تبدیل شده اند: دروغگویی، سیّاسی، نمک نشناسی، بی ادبی، بی قیدی، کثافت پروری، پول پرستی، حرص و ولع بی پایان به مال اندوزی اعم از خودرو، مسکن، طلا و ارز ، بی سوادی، بی توجهی محض به حقوق دیگران، خودپرستی محض و رذیلانه و ...... این لیست تا ابد می تواند ادامه داشته باشد ولی شاخص هایش را نوشتم.
  • غضنفر IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    8 1
    واقعا، حیف، صد حیف که بودجه مملکت و از جیب مردم، خرج این سازمان(صدا وسیما) می شود. برنامه های سخیف، بی محتوی، همه اش میزگرد های بی ارزش و بدون خروجی، سخنرانی های کسل کننده و.... و البته مجریان بی ادب و پر رو و از خود راضی و بیسواد و....
    • IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
      0 0
      شما از طرف خودت حرف بزن و کلمه مردم رو با افکار کثیف خودت جمع نبند
  • محمود IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    3 12
    شما اغتشاش گران و طرفداران اونا که جز فحش رکیک وناموسی وحرکات بی‌شرمانه جنسی چیزی نداشتین خفه شین. بعدش هم این تقی آزاد ارمکی چی جامعه شناسی هست که برای صادق بوقی رقاص که یک نفر هست تحلیل جامعه شناسی میده ولی برای سیل جمعیت حاضر در تشییع جنازه رییسی وسلیمانی خفه هست.
  • IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    5 1
    بودجشون را ۱۰۰ درصد زیاد کنید شاید پول به تربیت مجری ها برسد
    • IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
      0 1
      شما که دو سال پیش توی تجمعاتتون مودبانه ترین شعارهاتون فحش ناموس و انگشت وسط نشون دادن بود ببندبد دیگه