۱۹ نفر
۲۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۶
دوستان سعید قاسمی را هم تکذیب کنید

تکذیب گفته‌های سعید قاسمی از سوی سخنگوی سپاه پاسداران اقدامی شایسته است و کاش نظایر او را هم برای گفته‌های‌ از این دست‌شان تکذیب کنند.

برادر سردار جناب رمضان شریف سلام علیکم.

احتمالا به خاطر دارید دیدار دوستانه چند سال پیشمان را. با شما صریح و تلخ سخن گفتم و حضرتعالی دوستانه و صمیمی پاسخ گفتید. در اعتراض به این که چرا سپاه چنین می کند و چنان، فرمودید: خدمات سپاه در قبال این انتقادات هیچ است. گفتم: مشکل اصلی ویترین شماست، مردم بیش و پیش از آن که خدمات سپاه را ببینند کسانی را می بینند که به نام سردار و فرمانده سپاه حرف های نامربوط می زنند و رونق مسلمانی می برند. مثال هم زدم.

از جمله سعید قاسمی را نام بردم که با قرائت طالبانی از اسلام و انقلاب چوب حراج به آبروی سپاه و نظام زده است. گفتید: این افراد هیچ ربطی به سپاه ندارند و خود ما هم به رفتار و گفتار ایشان معترضیم.

گفتم: صراحتا تکذیبشان کنید تا بیش تر از این برای شما و مملکت دردسر درست نکرده اند. گفتید: برخی مصلحت ها دست و پایمان را بسته، معذوریم. حالا اما ظاهرا کارد به استخوان رسیده که مجبور شده اید در مقام سخنگوی سپاه پاسداران اعلام کنید: اظهارات سعید قاسمی دیدگاهی شخصی و فاقد اعتبار بوده و مورد تایید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نمی باشد.

جز این هم البته از شما انتظاری نمی رفت. پای منافع ملی که در میان باشد دیگر نمی توان به اسم مصلحت چشم بر هر لاطائلی بست. فقط یک تقاضای برادرانه: بیش و پیش از آن که دیر شود بیانیه ای رسمی صادر کنید و نظائر سعید قاسمی را هم تکذیب بفرمایید. باور کنید هزینه اش امروز خیلی کم تر از فرداست.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1251148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • US ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
    2 0
    سخنان این سپاهی قدیم " دیدگاه " یا "تحلیل " یا " نظریه " نیست که " شخصی " یا " غیر شخصی " باشد . ایشان دارند " خبر " می دهند از حوادثی که اتفاق افتاده .ایشان " نظر " نداده اند .
  • شمس تبریزی IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
    1 2
    آقا سید، سردار قاسمی تند مزاج است اما اهل حاله و طرف اسلام طالبانی هم نیست. شلوغش نکن برادر. چون در مصاحبه اش به آخوندی و روحانی و آشنا و بقیه دولتی ها لیچار گفته ، شما آتیشی شدید. اتفاقا در همین مصاحبه گفته یکی از آن خانمهای سانتی مانتال بهش پول داده تا در سرپل ذهاب مدرسه سازی کنه. کسی که اسلام طالبانی داشته باشه، خانم سانتی مانتال را تحویل نمیگیره آقا سید
  • IR ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
    0 0
    اما واقعیت همان است که آن فرد گفت و آنکه مردم می دانند.
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
    2 0
    کسی تکذیب نکرده صرفا گفتند مسولیتش با خودشه. این بابا رفته بوستی با عضویت هلال احمر هم رفته نه پوشش . وقتی رفته چیو تکذیب کنند؟ حی حاضره
  • IR ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
    1 0
    چند توصیه و تذکر به برادر سعید قاسمی: بعد از اظهارات جنابعالی در ارتباط با حضور نیروهای کشورمان در بوسنی و هرزه گوین و واکنش های مربوط به آن به یاد صحبتهای شهید خرازی فرمانده دلاور لشکر ۱۴ امام حسین ع افتادم که ضمن اشاره به فرمایش امام خمینی ع به نیروهای تحت امر تذکر می داد که اگر در حین عملیات لازم بود علاوه بر اهداف یگان خود اهداف یگان های دیگر را تصرف کنید و دشمن را شکست دهید، نباید به کسی بگویید زیرا اگر برای خدا این کار را کرده اید خدا که دیده است پس گفتن ندارد. در زمان جنگ بوسنی و هرزه گوین، نیروهای متعددی از کشورمان داوطلبانه در دفاع از انسانیت و مردم مسلمان آن کشور مشارکت داشتند که هیچ وقت نه مصاحبه ای کردند و نه کسی در جریان حضور و مشارکت آنها قرار گرفت. برخی از آنها مظلومانه در جنگ با تکفیری های در سوریه شهید یا مفقود شدند. بر اساس اعتقادات ما هدف اصلی از مشارکت در دفاع انجام وظیفه دینی و کسب رضایت خداوند متعال و دفاع از کیان و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ارزشهای انقلاب اسلامی می باشد. بنابر این هر فعل، گفتار یا کرداری که باعث لطمه و ضربه به منافع ملی و تقویت سیاس
  • IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
    0 0
    متاسفانه حتی اگه تکذیب بشه با توجه به نظامی بودن فرد نشون میده عده زیادی از این گروه های تند رو در داخل سپاه هستند و قسمت مهمی از نظام هم آنها را تایید کرده که چنین کرده اند و می کنند.
  • IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
    1 1
    حرفهای سردار قاسمی تماماً واقعیت است و واقعیت را نمی توان کتمان کرد.
  • ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
    1 0
    احتمالا منظورتون اینه :انتقادات در برابر حجم خدمات هیچ است.
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
    0 0
    آقای موسوی سیل رسانه ای سعید قاسمی و امثالشان را میبرد ولی کسانیکه پشت پرده اعتدال و تدبیرتان و به اسم اعتدال و اصلاحات همچنان خنجر در کارآمدی دولت این نظام فرو برده اند را نه تنها تکذیب بلکه از ریشه قطع کنید . مشکلات و چالش های مملکت خیلی خیلی فراتر از مقاله ای است که مرقوم فرموده اید . البته اگر توان و تحمل داشته باشید و بدانید گرانی های اخیر و بحران اقتصادی کشور مصنوعی و عین جنگ تحمیلی است .
  • IR ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
    0 1
    سعید قاسمی عین واقعیت را گفته است؟