تلاش پلیس در برقراری امنیت در نوروز ۹۸ شایسته تقدیر است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرج در جمع فرماندهان و مسئولان فرماندهی انتظامی استان گفت: تلاش پلیس در برقراری امنیت در نوروز ۹۸ شایسته تقدیر است.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس ، آیت الله " سید محمد مهدی حسینی همدانی " با تبریک اعیاد شعبانیه و تقدیر از زحمات و خدمات مجموعه فرماندهی انتظامی استان در ایام نوروز گفت: ماه شعبان ماه پربرکت و مهمی است و در آستانه ماه رمضان انسان باید خود را آماده مهمانی خدا کند تا بتواند به خوبی از برکات آن استفاده نماید.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی مقدمه تشکیل دولت اسلامی حضرت مهدی (ع) است و اگر ما خدمت و حرکتی دراین مسیر انجام می دهیم ، این خدمت در مسیر تقویت نظام اسلامی است و قطعا مورد توجه حضرت ولیعصر (عج) خواهد بود.

آیت الله حسینی همدانی ادامه داد: همه ائمه اطهار علیهم السلام در مسائل اجتماعی فعالیت گسترده داشتند و در زمینه مبارزه با ظلم و استکبار زحمات فراوانی را متحمل شدند و حتی دراین راه جان مبارک خود را ازدست دادند ولی آن حکومت عدل الهی که بر تمام گستره زمین مسلط شود محقق نشد و تقدیر الهی بر این بود تا عصاره خلقت حضرت مهدی (عج) بر زمین بتابد و ایشان با ظهور خود، زمین را از ظلم و ستم و استکبار نجات دهد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز ادامه داد: حضرت مهدی واسطه فیض بندگان با خداوند متعال است و اگر وجود مبارک ایشان نبود زمین و همه متعلقات آن از بین می رفت.

آیت الله حسینی همدانی در ادامه گفت: اعمال فراوانی در کتاب های حدیثی برای ماه شعبان سفارش شده که مهمترین آن را می توان استغفار به درگاه الهی نام برد یعنی اگر عمل خلافی از روی غفلت از ما سر زد بلافاصله توبه و استغفار کنیم تا آن عمل بر دل ما تاثیر نگذارد.

وی ادامه داد:استغفار از بهترین دعاها و عبادات است و آثار و فواید فراوانی دارد که از جمله آن می توان به افزایش رزق و روزی اشاره کرد ، انسان در این ماه می تواند برای دیگران از جمله پدر و مادر خود طلب استغفار کند و این کار سفارش شده بر روح و دل انسان تاثیر بسزایی دارد.

امام جمعه کرج ادامه داد: با وجود دشمنی استکبار علیه نیروهای انقلابی کشور نیروی انتظامی به واسطه تلاش شبانه روزی شما عزیزان توانسته است امنیت خوب و قابل قبولی را فراهم کند که بنده به نوبه خود از این زحمات تشکر می نمایم.

گفتنی است ، در ابتدای این جلسه سردار "عباسعلی محمدیان" فرمانده انتظامی استان گزارش مبسوطی از فعالیت های پلیس البرز در سال ۹۷ و نوروز ۹۸ ارائه کرد .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1252691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =