نظر پزشکیان درباره نحوه مقابله با تحریم نفتی آمریکا/ مشکلات توسعه‌ای در نفت داریم

ایرنا نوشت: نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: اراده جمعی و خودباوری از راهکارهای اصلی مقابله با تحریم ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران است.

مسعود پزشکیان روز چهارشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی آذربایجان غربی در تکاب اظهار داشت: تحریم های ظالمانه آمریکا نباید ملت ایران را به هراس بیندازد و بهترین راهکار در مقابل این اقدام ظالمانه استکبار جهانی، استفاده از این فرصت برای قوی تر، بیدارتر و هوشیارتر شدن ملت ایران است.

وی اضافه کرد: باید وضعیت اقتصادی کشور تا حدی متحول شود که اگر نتوانستیم نفت بفروشیم با مشکل مواجه نشویم. وی بیان کرد: در حال حاضر کشورهایی که از ما نفت می خرند با برنامه ریزی و تلاش، به پیشرفت دست پیدا کرده اند ولی ما که ذخایر نفتی داریم و صادر کننده این ماده گران قیمت هستیم، مشکلات توسعه ای داریم.

نائب رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای رسیدن به نقطه مطلوب توسعه و پیشرفت و کاهش فاصله کشور با اقتصاد دنیا به ایستادگی و پشتکار، خودباوری و توجه به رونق تولید نیازمند هستیم.

پزشکیان گفت: برای رفع مشکلات باید زد و بندها در کشور برچیده شود و عدالت و انصاف و مشارکت همگانی همواره سرلوحه کارها قرار گیرد.


وی افزود: دولت، مردم و مجلس باید دست در دست هم با اراده ای راسخ و افزایش مشارکت و همکاری در راستای توسعه کشور و رونق تولید گام بردارند.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی و استاندار آذربایجان غربی صبح امروز برای حضور در جلسه شورای برنامه ریزی استان با محوریت توسعه تکاب و کلنگ زنی چند طرح عمرانی صبح امروز /چهارشنبه/ وارد تکاب شدند.
تکاب از شهرهای جنوبی آذربایجان غربی است.

۲۳۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1253077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =