نماینده مردم شهرکرد : انفجار بندر الفجیره کار صهیونیست‌ها بود تا ایران در دام بی‌اندازند

خانه ملت نوشت : عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: انفجار الفجیره از سوی صهیونیست‌‎ها دنبال شده و سعی می‌کنند با امپراتوری رسانه‌ای، ایران را عامل این حادثه معرفی کنند.

ادشیر نوریان در تشریح چگونگی رفتار ایران در برجام، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران باید بر اساس اهداف و منافع خود تصمیم‌های لازم را اتخاذ کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اتکا بر ظرفیت‌های داخلی باید بیش از پیش مبنای تصمیم‌گیری مسئولان باشد و چشم امید کاذب به آمریکا و اروپا نباید داشته باشیم زیرا درب باغ سبزی که غربی‌ها نشان می‌دهند به هیچ وجه راهگشا نخواهد بود.

باید آرام آرام اجرای تعهدات برجامی ایران متوقف شود

وی افزود: ضمن اینکه باید با تدبیر عمل کنیم و حتما دیپلماسی هوشمندانه‌ای را پیش ببریم، از افتادن در دام آمریکایی‌ها و عرب‌های منطقه باید خودداری کنیم، البته در این شرایط باید خویشتندار باشیم و اقدامات سنجیده‌ای را انجام دهیم.

نوریان ادامه داد: اقدامات گام به گام خود را باید برای بازگرداندان تعهدات انجام شده متقابلی که قبلا بر اساس متن برجام انجام داده ایم را باید در دستور کار قرار دهیم تا آرام آرام حقوق خود را اثباتا دنبال کنیم، اما لازم است مراقب باشیم تا در تله آمریکا، اسرائیل و سعودی قرار نگیریم.

امپراتوری رسانه‌ای صهیونیسم به دنبال انتساب انفجار الفجیره به ایران بود

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی گفت: پس از اتفاقات اخیری که در بندر الفجیره رخ داد، در ساعات اولیه براساس یک تحلیل گفتم که این کار از سوی صهیونیست‌‎ها دنبال شده و سعی می‌کنند با امپراتوری رسانه‌ای که در اختیار دارند، عامل این حادثه را ایران معرفی کنند.

استراتژی ایران به دنبال منطقه ملتهب نیست

عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس بیان کرد: عقلا، عرفا و بر اساس تاکیتک‌ها و استراتژی‌هایی که ایران دنبال می‌کند، ابدا به چنین اقدام ملتهب کننده‌ای نیاز نداریم، نباید فراموش کرد که هیچ گاه شروع کننده جنگ نبوده‌ایم و نخواهیم بود اما از منافع ملی خود دفاع می‌کنیم .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1260218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =