کشف بیش از ۸۷ کیلو حشیش در عملیات مشترک پلیس «البرز» و «بومهن»

در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر "البرز" و "بومهن" در استان تهران مقدار ۸۷ کیلو و ۶۹۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف شد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار" سید جعفر حسینی" با اعلام این خبر گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان البرز بر روی عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر ، محرز شد که فردی با همکاری ۲ نفر دیگر با تشکیل یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر اقدام به انتقال مواد مخدر از استان های شرقی کشور به استان های تهران و البرز می کند.

وی گفت: با رصد و پایش تحرکات و فعالیت اعضای باند مذکور مشخص شد که این افراد به تازگی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از نوع حشیش را خریداری و در محلی امن دپو و درصدد توزیع آن بین مشتریان خود هستند که با تلاش شبانه روزی و بی وقفه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز، مخفیگاه نامبردگان در شرق استان تهران شناسایی شد.

سردار حسینی اظهار کرد : بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بومهن اعلام و اکیپ هایی از ماموران این پلیس به همراه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز به محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات مشترک ، هر ۳ متهم دستگیر و در بازرسی از داخل انبار منزل ، ۴۳ بسته ۲ کیلویی  به وزن ۸۷ کیلو و ۶۹۰ گرم حشیش با لفافه کشف شد .

این مقام انتظامی تصریح کرد :در ادامه بازرسی از مخفیگاه متهمان ، یک دستگاه خودروی پژوه ۴۰۵ توقیف و متهمان دستگیر شده به همراه مواد مخدر مکشوفه و خودرو توقیفی به مراجع قضائی معرفی شدند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1260388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =