۱۷ نفر
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۵
قتل مشکوک زن جوان در اتاق ۲۵۱ هتل توسط همسرش

ایران نوشت:ساعت ۳ بعد از ظهر سه‌شنبه ۲۴ اردیبهشت، خدمتکار هتل برای نظافت اتاق شماره ۲۵۱ به آنجا رفت. اما هر چه در زد کسی جواب نداد. از آنجا که کلید اتاق به مسئول پذیرش تحویل نشده بود نشان می‌داد که مسافران در اتاق هستند.

همین مسأله شک زن میانسال را برانگیخت. خدمتکار بلافاصله موضوع را به مدیریت اطلاع داد. طبق فهرست پذیرش هتل، زوج جوانی به نام پدرام و فرانک چند روز قبل از شهرستان قائنات به هتل آمده و اتاق را اجاره کرده‌ بودند.

در ادامه مشخص شد که پدرام روز گذشته ۲۳ اردیبهشت هتل را ترک کرده اما زن جوان همراه او نبوده است. با مشخص شدن این موضوع و از آنجایی که احتمال می‌رفت فرانک در اتاق باشد کارکنان هتل با کلید یدکی در را باز کرده و وارد اتاق شدند.اما به محض ورود با جسد خونین زن جوان در کف اتاق مواجه شدند.این جنایت بلافاصله از سوی مأموران کلانتری ۱۴۷ گلبرگ به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد.
لحظاتی بعد بازپرس جنایی به همراه تیم بررسی صحنه جرم راهی طبقه دوم هتل در تهرانپارس شدند.آنها با ورود به محل با جسد زن جوان در حالی که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود مواجه شدند. چاقویی که جنایت با آن رخ داده بود در کنار جسد افتاده بود. این در حالی بود که از زمان جنایت حدود ۲۴ ساعت می‌گذشت. در نخستین گام کارآگاهان به بازبینی دوربین‌های مداربسته هتل پرداختند.
دوربین‌های مداربسته ورود زوج جوان به هتل را نشان داده و بعد از آن نشان دادند که پدرام ۲۴ ساعت قبل از هتل خارج شده است.
با توجه به سرنخ‌هایی که در صحنه جنایت به‌دست آمد این فرضیه که پدرام ۳۰ ساله- عامل قتل همسرش باشد قوت گرفت. بدین ترتیب بازپرس جنایی دستور شناسایی خانواده مقتول و دستگیری همسرش را به‌عنوان تنها مظنون این جنایت صادر کرد.
۱۷۳۰۲
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1260529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =