پرداخت ۱۰۰۰ بسته تشویقی به کار فرمایان توسط کمیته امداد لرستان

معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد استان لرستان از پرداخت هزار بسته تشویقی به کار فرمایانی که مددجویان واجد شرایط این نهاد را جذب کنند، خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، امین،الله کرعلیوند با اشاره به تدوین بسته های تشویقی کاریابی برای بکار گیری مددجویان واجد شرایط گفت: در راستای تحقق برنامه توانمندسازی بسته حمایتی کار فرمایان شامل پرداخت حق الزحمه، حق بیمه و تسهیلات ارزان قیمت در سال جاری توسط این نهاد پرداخت می شود.

وی با تاکید به روش های متعدد اجرای این طرح و جذب آسان نیروی کار گفت: مددجویان متقاضی شغل می توانند از طریق مراجعه به موسسات کار یابی، ار تباط مستقیم با کار فرما، اعضای خانوار طرح های خوداشتغالی، شرکت های خدماتی و هر بنگاه اقتصادی دارای مجوز رسمی از مراکز ذیصلاح با ارائه کد کارگاهی می توانند از این بسته های تشویقی بهره مند شوند.

دریافت تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی به ازاری جذب هر نفر

معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد به اعتبار اختصاصی طرح کار یابی این نهاد اشاره کرد و افزود: کار فرمایان بر اساس نیاز سنجی کار گاه در طول سال می توانند یکی از بسته های تشویقی شامل: پرداخت ۱۰۰ درصد بیمه، پرداخت حق الزحمه ۱۰ میلیون ریالی یکبار درسال، دریافت تسهیلات کار یابی به مبلغ ۲۰ میلیون تومان به ازای هر نیروی جذب شده دریافت نمایند.

امین الله کردعلیوند افزود: به منظور ترغیب موسسات کار یابی در مناطق محروم حق الزحمه بکار گیری کار جویان تحت حمایت کمیته امداد ۲۵ درصد بیشتر از مبلغ تعیین شده در سایر مناطق می باشد.

وی به سهمیه کاریابی در سال جاری اشاره کرد و افزود: بر اساس ضوابط و الزامات بودجه بر نامه ریزی جذب یک هزار مددجو در موسسات و کارگاهای واجد شرایط تامین شده که مددجویان و کار فرمایان می توانند با مراجعه به ادارات کمیته امداد سراسر استان از این بسته های تشویقی استفاده کنند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1261806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =