تولید ۴۰ هزار تن آسفالت در کارخانه آسفالت شهرداری کرج

رییس سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج گفت: در فروردین و اردیبهشت ماه امسال ۴۰ هزار تن آسفالت در کارخانه آسفالت شهرداری کرج تولید شده است.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری کرج امروز، علیرضا عاقلی با اشاره به اینکه آسفالت تولید شده در کرج از کیفیت مطلوب و استانداردهای لازم برخوردار است، اظهار کرد: در راستای تولید آسفالت با کیفیت بالاتر، کارخانه آسفالت اقدام به تعمیر، تعویض و بازسازی بعضی از قطعات تجهیزات کارخانه شامل سرندهای سیستم فیدر کارخانه، پمپ های اویل هیتر استخر قیر، فنرهای بخش الک مصالح سرند کارخانه، غلتک ها و نوار نقاله های دریچه خروجی مصالح سیستم فیدر کارخانه کرده است.

وی گفت: تعمیر، تعویض و بازسازی بعضی از قطعات در کاهش هزینه های نگهداری نقش بسزایی دارد.

رییس سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج با اشاره به میزان تناژ تولیدی آسفالت خاطرنشان کرد: از این میزان آسفالت تولیدی؛ ۲۸ هزار و ۸۵۵ تن به صورت مکانیزه و مابقی به میزان ۱۰ هزار و ۷۲۳ تن به صورت دستی در سطح مناطق دهگانه شهرداری کرج توزیع شده است.

وی اضافه کرد: آسفالت توزیع شده در مناطق در جهت آسفالت، ترمیم و بهسازی معابر و خیابان‌های اصلی و فرعی سطح شهر کرج مورد بهره برداری قرار گرفته است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1262611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =