۳ میلیارد تومان هزینه نصب هر پل عابر پیاده مکانیزه  در البرز

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج گفت: خرید و نصب یک دستگاه پل عابر پیاده مکانیزه اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان نیاز دارد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری کرج امروز ، محمدرضا احمدی نژاد با اشاره به اجرای عملیات استانداردسازی گذرگاه‌های عابر پیاده در مناطق دهگانه، اظهار کرد: این امر کاهش تلفات جانی و جرحی عابران پیاده را به همراه دارد.

وی با تاکید بر اینکه گذرگاه‌های عرضی عابرین پیاده از استانداردهای لازم برخوردار نیست، تصریح کرد: این خط کشی‌ها به منظور رعایت حقوق شهروندان در گذرگاه‌های عابرین پیاده، نقش مهمی در هدایت جریان آمد و شد، روانی تردد و کاهش ترافیک ایفا می‌کند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج یادآور شد: در حالی اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان برای نصب پل های عابر پیاده در نظر گرفته شده که خرید و نصب یک دستگاه پل عابر پیاده مکانیزه به اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان نیاز دارد.

این مسئول با اعلام اینکه برخی از پل‌های عابر در سطح شهر بعضا با دید ترافیکی نصب نشده و فاقد کارکرد لازم است، تاکید کرد: برای نصب و راه اندازی پل‌های عابر پیاده بر اساس حجم و سرعت عبوری خودروها همچنین حجم تردد عابرین پیاده اقدام خواهیم کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1265119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =