واکنش امیرمهدی ژوله به انتقادات به سفر رامبد جوان و نگار جواهریان به کانادا

امیرمهدی ژوله در پستی اینستاگرامی به انتقاداتی که این روزها از رامبد جوان و همسرش برای سفر به کانادا و به دنیا آمدن فرزندشان در آن کشور می‌شود پاسخ داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در پی سفر رامبد جوان و نگار جواهریان به کانادا برای اکران فیلمشان در این کشور، که با زمان به دنیا آمدن فرزندشان همزمان شده است و عده‌ای آن را بهانه‌ای برای تولد فرزند این زوج هنرمند در کشور کانادا می‌دانند و این روزها واکنش‌های بسیاری به این موضوع در فضای مطبوعات و فضای مجازی صورت گرفته، امیرمهدی ژوله در پستی اینستاگرامی نوشت: 

«میدونید چرا یکی میگه مردم ایران ما شما رو خیلی دوست داریم شما خیلی خوبید؟
چون رسالت برنامه ش این تعریف شده که به مردم غمگین و گرفتار و افسرده و "گریه بلد"سرزمینش، شادی و عزت نفس و مجالی برای خنده بده.

میدونید چرا یکی میره بچه ش رو خارج از ایران به دنیا بیاره؟
چون رسالت پدریش این تعریف شده که به بچه ش شادی و عزت نفس و مجالی برای خنده بده و نذاره اون غمگین و گرفتار و افسرده و "گریه بلد" بار بیاد.

اگر از جایی که به دنیا اومدیم ناراحتیم یقه پدرمون رو بگیریم.
اگر از جایی که بچه مردم به دنیا میاد ناراحتیم یقه روان پزشک مون رو بگیریم.»

۲۵۸۲۵۸
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1269084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 219
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    عذر بدتر از گناه توسط افرادی که به نوعی از این شعارهای رامبد منتفع بودند...بیشتر از این حال مردم رو به هم نزنید لطفا...
    • الکس IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
      من که نفهمیدم این آقا چی گفت...میشه یکی ترجمه کنه؟؟؟!!!
    • آیس IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
      75 7
      گریه بلد؟؟
    • بی نام AE ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
      43 51
      بس که خنگی الکس جان! حرف واضح و روشنه برو خودتو به روانپزشکت معرفی کن سریع تا دیر نشده
    • IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
      کسی که عقده حقارت از محل تولدش داره باید بره روانپزشک بس که کمبود داره تازه به دوران رسیدگی اش به کنار
    • پرویز IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
      116 6
      " همه شاد باشید ، بخندید ، ما خیلی ماهیم ، ما ایران را دوست داریم " ، این شعار ها فقط برای تهیه برنامه و سرگرم کردن مردم است . یکی بمن بگه این سلبرتیها چگونه ویزا میگیرن اونم برای سه ماه قبل از زایمان وبقیه ماجرا
    • IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
      94 16
      خیلی سخته فهمیدنش؟ میگه بهش پول میدن تا مردم افسرده ایران رو بخندونه. حالا با پولی که در آورده بچش رو رفته جایی بدنیا بیاره، که نیازی نیست به یه نفر پول بدن تا بچش رو بخندونه.
    • IQ ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
      26 10
      هرچند با قسمتهایی از نظرش موافق نیستم مخصوصا توجیە ریاکاریش ولی شاید خواستە باشە بە طور تلویحی بگە ای مردم ایران از خواب غفلت بیدار شید و آگاهی خودتون رو ببرید بالا کە مجبور بە دو رویی نشید مثل کانادا اونایی کە باید متوجە بشن میدونن منم تقریبا بە صورت تلویحی بە یک سری مسائل اساسی اشارە کردم. در پایان فدای ملت بزرگ ایران کە انشااللە دوبارە عزتمون رو بدست بیاریم و منافع جمعی رو بە منافع شخصی ترجیح بدیم و کشورمون آباد بشە
    • فرهاد IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
      95 7
      جناب ژوله برو شعر ری‌ه در خاک استاد فریدون مشیری رو بخون. بعد میفهمی دنیا دست کیه و توجیه همکارت رو نمیکنی. به ما ربطی نداره ایشون بچه اش کجا بدنیا میاد یا زندگیش چطوریه ولی دیگه دم از شاد بودن مردم و هزار کبری صغری هم نکنه. امثال این افراد ریشه در جای دیگه ای دارند که گفتنش جایز نیست
    • مجید IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
      من بدنیا اومدم پدر من با کمترین کارکرد بیشترین رفاه رو برای من تامین میکرد و برای پیدا کردن شادی نیازی به رفتن به اون ور دنیا نبود.نیازی نیست من یقه پدرم رو بگیرم.شما بترس که فرزندت یه روز بابت این افکار نفرت آور یقه خودت رو بگیره
    • IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
      108 6
      داره میگه هرکی به کار رامبد اعتراض داره روانیه! کلا انتقاد پذیر باشیم خوبه آقای ژوله عاقل...
    • IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
      82 5
      زیاد نگران این افراد دو رو و نون به نرخ روز خور نیستیم، اتفاقا خوشحالیم که نیت درونیشون رو رو کردند و رسما اعلام کردند که اون حرفها توی تلویزیون و برنامه هاشون ، صرفا برنامه است و واقعیتی پشتش نیست. واقعیت این افراد همینی هست که بروند کانادا و هر کجا غیر از مملکت خودمون بچه اشون رو به دنیا بیارند تا ایرانی نباشه. مثل اون خانم که در تلویزیون ایران، مظهر حجاب شناخته می شد و وقتی پاش به اونور آب رسید ، یهو حجابش رو باد.... برد... درس: نباید به ظاهر مردم و حرفهای ظاهری که می زنند قضاوتشان کرد.
    • TR ۰۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
      11 3
      دوستان عزیز من در اینستاگرام این آقا را فالو میکردم ولی با توجه به توهین آشکارش به میلیونها ایران آنفالو کردم بهترین پاسخ به این آقا آنفالو کردنش هست
    • افشین IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
      11 2
      یا رب روا مدار که گدا معتبر شود...
  • یک ایرانی IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    با لفاظی و نون قرض دادن به هم صنفی خودمون به هیچ جا نمیرسیم. یقه پدرمونو بگیریم؟؟؟؟ من دستشو میبوسم.
    • IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
      87 9
      آقایون داداشا چرا اینقدر بر آشفته شده اید کل مملکت را ریا و تظاهر و دو رویی برداشته اگر اینطور نباشی کلاهت پس معرکه است وقتی وزیر و وکیل و ... ظاهر و باطنشون یکی نیست از این جماعت سلبریتی چه انتظاری دارید
    • IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
      96 0
      خدا به داد مردمی برسه که این افراد تو انتخابات بهشون جهت می دن
    • علی IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
      17 88
      بنظر من وطن دوستی و وطن پرستی ربطی به اینکه طرف بچشو کجا به دنیا میاره نداره.خیلی از بزرگان سیاست هم واسه درمان بیماریهاشون میرن خارج در حالیکه تو ایران هم میتونن درمان بشن.چون واسش امکان داره خواسته لطفی به دخترش بکنه که اینده انتخابهای محل زندگی و درس و کارش بیشتر باشه.نمیگم همه ولی اکثریت ماها هم اگه امکان داشت بچمون رو کشور دیگه بدنیا میاوردیم که واسه ایندش بهتر باشه
    • AE ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
      2 23
      این مطلب ژوله هم به طنز است. نباید با قالب یک مطلب جدی با آن برخورد کرد. طنز همیشه برای مخاطب برخورنده است.
  • RO ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    بله دیگر در این کشور هر کس که افراد دروغگو و متظاهر را رسوا میکند و به آنها اعتراض دارد باید به روانپزشک مراجعه کند.
    • AA KALM IR ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
      6 2
      من نمی دونم اون ۲۵ نفری که با این نظر مخالفن کیان؟؟؟
  • هادي SG ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    مي دونيد توي فرهنگ تمام ملل دنيا به كسي كه حرفش با عملش يكي نيست چي مگن؟- ميگن رياكار ميدوني به كسي كه براي دفاع از يك موضوع غير قابل دفاع صغرا و كبري مي بافه چي مي گن؟- ميگن كاسه ليس بادمجون دور قاب چين. دوست داره بچه اش رو تو كانادا به دنيا مياره چون كلاس داره به من و شما هم ربطي نداره همين
  • IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    مردم ایران گریه بلد و افسرده نیستند که اگر بودند به شماها نظری هم نمی کردند تا اینکه جیب شما رو پر کنند از دلارهای نفتی صدا وسیما تا برید اون ور آب شناسنامه خارجی بگیرید و پز بدید . شما اگر صداقت داشیتید که با مشکلات مردم شریک میشدید نه نماد تضاد طبقاتی .
    • IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
      56 5
      عالی بود
  • انسیه IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    این دیگه رسما تیر خلاص رو زد گندم دخترش از حالا باید یقه اش رو بگیره شادی و گریه گفت ایرادی نداره کاش حرف از عزت نفس نمی زد ما یقه پدرانمان رو نگرفتیم الان هم یقه روانپزشکمون رو نمی گیریم ما نسبت به تولد فرزند رامبد در کانادا حسادت نکردیم ما ناراحت شدیم که اونهایی که دوست داشتیم مثل ژوله و رامبد اینطوری از آب درآمدند حالا اونها به راه خود ما به راه خود
  • IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    مطمئنا هیچکس از محل تولد بچه مردم ناراحت نمیشه. ناراحتی از دورویی این جماعت هست. ناراحتی از اینه که یک عده در این زمونه خودشون رو وطن پرست و هم نوع دوست نشون میدن ولی در اصل دنبال پول هستند. مردم از دست خودشون ناراحتند که گول افرادی مثل ایشون رو میخورند...
  • سرانجیک IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    موافقم جناب آقای ژوله...........
    • IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
      111 2
      میدونی چرا ما غمگین و افسرد هایم؟! چون امسال شما تو کشور حرف و عملشون یکی نیست ..و ما رنج می بریم..
    • ناشناس2 IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
      29 8
      تو چی حالیت می‌شه که موافق یا مخالفی
    • IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
      21 0
      داره تو رو بیشعور خطاب میکنه ب اینش موافقی
  • علی IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    این چه استدلال احمقانه ای است آقای ژوله ؟شما که خودتان آدم شاد وطنز پرداز و دارای عزت نفس هستید مگر آنور آب به دنیا آمدی که برای دیگران این نسخه مسخره را میپیچی ؟ درود بر این همه ...!!!از شما بعید است تمام منتقدان رامبد جوان را روانی خطاب کنید آنهم با دلایل مهملی چون میخواهد بچه اش را در محیطی شاد به دنیا بیاورد با این استدلال مشمئز کننده ، نژاد پرستانه و بیگانه پرست قطعا دارید برای خودتان زمینه چینی می کنیداما زهی خیال باطل !باعث تاسف عمیق است این تفکر که برای داشتن بچه شاد ودارای عزت نفس همه باید به خارج بروند ....
  • IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    231 7
    توجیه برای اتفاقاتی که ممکن است توسط خودتان رخ بدهد. درآمد ایران ، هزینه خارج. چرا درآمد توی خارج نباشه ؟ چون خارج از ایران برایشان تره هم خورد نمیکنند
  • علی IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    114 3
    لطفا منتخب نظرات مردم در اینستاگرام ذیل متن آقای ژوله را هم بگذارید.... برخی نظرات بسیار جالب است.... البته امیدوارم منظور آقای ژوله این نباشد که میبایست منافقانه بر خورد کنیم... در دل یک جور بیاندیشیم و در زبان جور دیگر....
  • ایرانی IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    با سلام ادمهای مثل شماها هستند که کشور را غمگین وبد کردند اقای ژوله . واقعا برات وافکارت متاسفم گرچه احترام هم می گذارم
  • صاحب IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    227 8
    توخوبی اقای ژوله.کلا شماها جدیدا هر انتقادی رو با بی احترامی به مردم جواب میدین.این هم تقصیرشمانیست تقصیر مردمیه که شما رو گنده کردن.به خودتون اجازه میدین تو هرچیزی که سر رشته دارین و ندارین اظهار کنید.انتقادات مردم به خاطر دورویی اقایونه نه چیز دیگری اقای ژوله
  • مهدی IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    یکم ازت خوشم میومد. با این حرفای بی اساست جناب ژوله معلوم شد که شما هم خوب توجیه کردن رو بلدی و بی منطق حرف میزنی. رامبد فقط فیلم بازی کردن رو خوب بلده و شما هم...
  • IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    مغلطه ای ضعیف برای ادیان دین به یک دوست
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    خبر آنلاین تو را به انسانیت قسم این پیام رو به آقایان ژوله و دوستانش منتقل بکن که: اُف بر من که زحمت می کشم و ماحصل زحمت من می شه رفاه زندگی امثال شما تا به حقارت ما کنایه بزنی.
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    همین ایران افسرده ( به نظر جنابعالی) برای شما شده نون دونی، اگر راست میگی برو کانادا ببینم کسی طنز شما رو نگاه میکنه! ما آنقدر آش نخوردیم که به آب دوغ خیار شما فوت می کنیم...
    • IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
      105 1
      قشنگ بود.
    • IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
      83 2
      دمت گرم:)
    • IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
      30 0
      خوب بود. رامبد خودش رو خراب کرد. البته قبلش گفته بود دیگه برنامه اجرا نمیکنم. فکر کمنم رامبد رو هم انداختن بیرون.
    • محمد IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
      28 1
      درود بر شرفت
    • IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
      29 2
      عالی گفتی.
    • IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
      17 1
      این توجیهات ژوله مسخره بود؛ پاسخ قشنگی دادید
    • IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
      12 0
      واقعا عالی گفتی امیدوارم نظر شما رو ژوله ببینه
    • مجتبی IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
      3 0
      آفرین. حرف حساب.
    • IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
      4 0
      جمله ظنز شما از طنز ژوله بهتر بود...
    • IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
      3 0
      خیلی خوب بود
  • IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    107 9
    چه توجيه مسخره اي
    • US ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
      14 1
      اینکارو نکنه چیکار کنه؟؟ این آدم معروف شدنش رو به رامبد مدیونه.توقع داری بیاد طرف من و تو وایسته؟!
  • مهدی IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    176 8
    ...آره همه پدرها جون میدن واسه خانوادشون اما با پول خودشون نه اینکه گریه بلد ها رو اسکل کنی پول دربیاری ازشون بعد ببری خارج خرج گریه نبلدی بچه ات کنی...همیشه آدمها وقتی خرشان از پل بگذره من واقعی شان را نشان میدهند و مشخص میشود
  • IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    96 5
    اینا توجیه عمو ژوله ؟! تو سختی آداما رو بشناس ؟!
  • کورش IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    219 5
    اگر از " جایی که بدنیا اومده اید" ناراحت هستید ، لطفا ریا نکنید و بخاطر " مشتی ریال " سر مردم شیره نمالید، تشریف ببرید به جایی که مردم " گریه بلد " نیستند و اگر اونجا هم آنتن با درآمد های شبی چند ده میلیون تومانی در اختیارتون گذاشتند ، برنامه اجرا کنید. آقای ژوله ! اگر این کار را یک " آقازاده " می کرد فریاد شما به هوا بلند شده بود. شرم کنید ...
  • IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    135 2
    ... رسالت برنامه اش از آسمون نازل شده بود یا اینکه تهیه کننده و اجرا کننده خودش بود؟
  • علی IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    216 7
    آقای ژوله اون چیزی که بابتش پول می‌گیرند اسمش «رسالت» نیست، «کاسبی» هست
  • اهری IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    114 2
    اخوی تو یقه خودتو بگیر که احساسی نظر ندهید هویت فروشی که به رابطه پدر وفرزندارتباط ندارد ایران ایران است.
  • هیچکس AE ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    78 3
    نون قرض دادن ...
  • این منم IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    149 3
    اینکه ... بخش بزرگی از مردمت رو نیازمند به "روانپزشک" معرفی کنه واقعا رو میخواد کار هر کسی نیست
  • محمدرضا IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    113 5
    چطور بعد روانی خطاب کردن ملت میخواد محبوب باقی بمونه دیدنی خواهد بود!
  • راز AE ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    137 1
    اتفاقا خاوری هم برای شادی روح اموات به کانادا سفر کرد... توجیه مسخره
  • آقابزرگ IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    بی نهایت لایک برای جناب ژوله
  • سید جلال IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    162 3
    غمگین باشیم بهتر از اینه که احمق به نظر بیاییم. لطفا توجیه نکنید. معذرت خواهی گاهی راه حل بهتری است نسبت به توجیه
  • حسين IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    100 2
    پس نتيجه ميگيريم آدمها مجازند شيبه حرفهاشون نباشن حتي خلاف گفتارشون باشن
  • قندک IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    56 1
    رسالت انسانها در قبال هموطنان و کشورش چی تعریف شده؟ و رسالت آقای ژوله به عنوان دوست حمایت بی قید و شرط از آقای جوانه.
  • سیدافصل IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    78 3
    امان ازین نون به هم قرض دادن های تهوع آور.آخه برادر خوش قریحه من چه ربطی داره؟ احتمالا دیگه باید امثال ستارخان که حاضر بودند بمیرند ولی بیرق بیگانه را بالای سردر خانه شان نزنند را در خواب ببینیم یا امیرکبیر.نگید امثال رامبد برای این مردم بقول شما محنت زده الگو نیستند که به مدد سیما هستند.
  • علی IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    51 1
    اگه رسالت اولش رو درست انجام بده اونوقت بچه اش که ایران به دنیا بیاد رسالت دوم اش هم به انجام می رسه. چون مطمین نیست به رسالت اولش میره اوجا.
  • بردیا IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    56 1
    چقدر نظرات بعضی وابسته ب افراده اگه دوستمون باشه یک نظری میدیم و اگه کسی باشه ک باحاش حال نمیکنیم نظر کاملا متفاوتی داریم.
  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    43 12
    بااين مشکلاتي که براي اقامت ومهاجرت ايراني ها بوجود آمده وسختگيريهاي روزافزون براي اين مردم ازطرف کشورهاي خارجي، بديهيه که هرپدرومادري حق دارن شانس فرزندانشون رو براي مهاجرت بيشتر بکنن واين اقاي رامبدجوان هم مستثني نيست . ولي حداقل سعي نکنه به زور مردم رو راضي وشاداب نشون بده!
  • IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    59 16
    حالا مثلا اونجایی که رامبد رفته خیلی کشور شاد و خندانی هست که ایران نیست. خیلی امنیت داره؟
    • سارینا IN ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
      11 17
      تو رو خدا نزن این حرفو یکی کانادا رفته باشه کلا شک می کنه به عقلت :))
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    50 0
    این چه حرف و استدلالیه آقای ژوله آخه
  • بی نام IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    67 0
    اقای ژوله، یک وقت طرف بی ادعاست مهم نیست . ولی اگه کسی ادعایی می کنه و نون ادعاش رو میخوره اون وقت؟؟!!!!
  • IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    92 5
    خندوانه اگه واسه کسی نون نداشت واسه امثال ژوله آب داشت.کاری که آقای جوان کرد اندی قبلا انجام داده بود .اندی میخون دختر ایرانی چه خوشگله چه رنگ و بوی داره ولی رفت زن خارجی گرفت.
    • راز IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
      18 1
      اینو خوب گفتی...ههه
  • عاطفه مجیدی IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    64 5
    اینکه یک ادم بعد از سالها تلاش میخواد با ثمره ی تلاشش ؛ثمره زندگیش رو در جای خوبی ب دنیا بیاره اصلا بد نیست و انشالله بهترین ها برای فرزند اقای جوان رقم بخوره‌.. ولی این اصلا خوب نیست ک با نظر دادن دیگران اقای ژوله مردم رو روانی بدونه... جای تاسف داره ک یک چهره ک از صدقه سر نگاه همین مردم چهره شده همین ادمارو روانی بدونه... کاری کنید ک شرمنده ی این مردم نشید... یک پاسخ در چارچوب ادب میتونه باشه و در چارچوب توهین هم میتونه باشه این به اصالت ادم برمیگرده ک چه نوع کلامی رو انتخاب کنه...!!! چه خوبه که شهرت باعث تغیید نوع شخصیت افراد نمیشه
    • IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
      3 1
      آفرین کاملا موافقم. کی میگه ژوله سلبریتی اصلا تاهمین امروز من اسم وفامیلشو نمیدونستم. خاسته بااین حرفا سرزبونا بیافته مشهورشه ولی خوبه آدم به نیکی ازش یادشه
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    104 5
    بفرمایید جناب آقای ژوله اگر آقای جوان توانمندی این رو دارند که ردر کشور کانادا برنامه بسازند ، تشریف ببرند همان جا پول در بیاورند و همان جا نیز خرج بفرمایند .
    • علی IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
      54 2
      آی گفتی! به اسم ایران پول دربیار بعد برو بچه‌ات رو خارج به دنیا بیار...
  • مهدی IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    117 1
    می دونی جناب ژوله چرا مردم ایران نارحتند؟!چون خسته شدند از کسانی که رسالت دارند با ریاکاری و دروغ اونها رو فریب بدهند...چون ناراحتند از کسانی که احساسات اونها رو به بازی می گیرند....چون متنفرند از کسانی که به شعور اونها توهین می کنند....
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    102 3
    عجب!!! آقایی که همه زندگیش از این مردمه بره کانادا ولی مردمی که به نون شب گرفتارند برن روان پزشک!!! خدایا کیا شدن نظرده و سلبریتی این جامعه
    • IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
      12 2
      دقیقا
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    89 4
    ژولی جون اگه رامبدجون هم رفته بود و یقه باباشو گرفته بود و از جیب باباش بچه‌شو کانادا به‌صورت همزمانی! در سفر تفریحی به دنیا آورده بود خیالی نبود. ولی تو و رامبد تا ابدالدهر زیر ذره‌بین ما هستین که کی بودین چی شدین و مطمئن باش چون از جیب ما پولدار شدین همیشه خدا باید پاسخگوی انتقادات ما باشین.
  • حنیف IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    80 3
    به هر حال همه هوای هم صنفی ها و رفقای خودشون را دارند. همان جور که پزشکان در مورد آن سریال آقای مهران مدیری هوای همدیگه را داشتند. مشکل مردم روان پریشی نیست. مشکل مردم بی عدالتی و استفاده بی حد و حصر بعضی از اصناف از بودجه عمومی و قانون گذاری یکجانبه (مانند پزشکان و هنرمندان نورچشمی، صنایع دارای قدرت لابی در سطوح بالا و ...) است. از قضا این اصناف از فعال ترین بادمجان دور قاب چین های قدرت هم هستند. برنامه آقای رامبد جوان برنامه ای شاد ولی سراسر دروغ است. قشنگ نیست که مردم بینوا را وادار کنی به دروغ فریاد بزنند که حالمون خوبه. این کار فقط به حال حاکمانی که می خواهند بی کفایتی شان پوشش داده شود مناسب است.
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    62 1
    مشکل اینه که همه اینا از صدقه سر توجه افکار عمومی مشهور شدن به نون و نواایی رسیدن و حالا که بخشی از همین افکار عمومی درباره برخی تناقضات رفتاری و گفتاری شون ازشون سئوال میکنه ارجاعش میدن به روانپزشک. شایدم راست میگه ما روانی هستیم که اینا رو شاخ کردیم که امروز تو روی خودمون بهمون بگن روانی مثه سیاستمدارانی که ما رأی میدیم که برن اون بالا واسه مون کار کنن بعد مقابل مون قد علم می کنن
  • علی IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    51 0
    دوستان ما خودمون اینها رو گنده کردیم و دورو بار آوردیم. موقعی که رامبد کالایی رو تبلیغ می‌کرد که خودش یک ساعت هم ازش استفاده نکرده بود، متوجه دورویی اون نشدید؟ چرا اعتراض نکردید که چرا باید به خاطر پول به مردم دروغ بگی؟ این هم نتیجه‌اش. پیشنهاد می‌کنم اگر برای خودتون عزت نفس قائلید این آقایان رو بلاک کنید.
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    69 1
    روانی کسی که ملت خوشو روانی بدونه. اتفاقا این از سلامت نفس مردمه که در مقابل دروغ و حقه بازی و ریا و شیادی و کلاه برداری و دزدی و رانت امثال شما و گنده تر از شما ساکت نیستند
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    63 4
    داری اشتباه میری آقای ژوله .مردم رودست پایین حساب نکن.در ضمن فکر نکن شعور شما از مردم بیشتر هستش.
  • IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    18 30
    سلام. اینکه امثاله ما پول نداریم بچمونوخارج به دنیا بیاریم تققیر خودمونه ادمای که حقمونو خورذن رها کردیم چسبیدیم به کسی که حداقل خنده رو لبمون اورده بقیه چی. که حقمونو پولمونو خوردن به ریشمون خندیدن اشکمونو دراوردند بهتره ازاونا انتقاد کنیداگه همه همصدا از اونا انتقاد میکردیم حالا سختمون نبود کسی که باپوله زحمته خودش داره کاری برا خانوادش میکنه رو به باد انتقادبگیریم چون کوریم اصلو ول کردیم چسبیدیم به فرع
  • مینا IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    32 7
    این مملکت صاحب دارد. خدا هست نگران نباشیم.
  • امیر IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    47 1
    رسالت شغل درست کار کردن و رسالت پدر رفاه فرزند است اما ماقبل همه اینها و بالاتر رسالت انسانیست که دوری از ریا و نفاق است. وای بر انسان و پدری که با ریا و تزویر در جامعه به بهانه رفاه فرزند پول دربیاره
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    64 1
    نادان را از هر طرف که بخوانی نادان است
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    28 2
    همین رو بجای شادی بزارین پولدار یا یه لغت با کلاس مشابه، میشه رابطه سیاسیون و آقازاده هاشون.
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    34 1
    رطب خورده منع رطب کی کند ؟؟ اقای ژوله حرف و عمل رامبد خلاف این ضرب المثل و حدیث پیامبره عزیز دل
  • مژده IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    47 1
    متاسفم برای طرز تفکر اقای ژوله.
  • IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    9 36
    راست می گه خب
  • IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    48 1
    هیچ کسی اندازه هنرمندنماها نون بهم قرض نمیدن.
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    48 2
    توجیه احمقانه
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    54 6
    از رامبد جوان خوشم نمیاد
  • IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    40 0
    این توجیه کردن هر رفتار تو خون شماست....... ما مردم صبرمون زیاده ...
  • علوی IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    52 4
    جناب ژوله روان پریش کسی ست که اعتماد به نفس ندارد کسی ست که نمیتواند با دیگران همدلی کند با قدری تامل میبینید که خصویات شما و جناب جوان با این گزینه ها هماهنگی بیشتری دارد اگر فردی اعتماد به نفس داشته باشد از ایرانی بودن خود و ملیت خود فرار نمیکند درود بر شما .
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    70 5
    پدرای ما همینجوری شرمنده اند نیازی نیست یقه اشونو بگیریم چون منافق نبودن همین
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    38 3
    به ظاهر جواب منطقیه ولی اینم مجبور نیست پول برنامه ای رو بخوره که بهش معتقد نیست و ممکنه به اهداف این برنامه عمل نکنه، مجبور نیست پول شعار بگیره، بازیگره بره بازی یا فیلم بسازه، چرا میاد مترسک گروهی میشه که حرف و عملشون یکی نیست و دکان و دستگاه نانخوری دیگران باشه وقتی سلبریتی میشه معناش تغییر میکنه، بهتره اینو بفهمی ژوله خان!
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    57 1
    ایشون برای اقای رامبدجوان استندآپ کمدی انجام میداد و پول میگرفت و امرارمعاش میکرد، معلومه که از ولی نعمت خودش دفاع میکنه.
  • IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    51 1
    بابا ژوله کیه اینقدر مهمش کردین؟میخواست دیده بشه که شد.
    • IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
      2 1
      آي گفتي!!
  • بهنام IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    107 2
    میدونی چرا خانم نامداری روسریش رو باد برد؟ چون رسالتش این بود که جایی که فکر میکرد کسی نمیشناستش خود واقعیش باشه. میدونی چرا توی تلوزیون چادر سر می کرد؟ چون رسالتش این بود ظاهر نمایی کنه!!!!
    • IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
      9 12
      تظاهر رو همه دارن. خیلی از کارمندایی که میبینین برای اینکه کارشون رو از دست ندن، لباسی رو میپوشن که عمرا در حالت عادی بپوشن. رفتاری رو آدم ها دارن که جای دیگه ندارن. اول یکم به کارای خودمون فکر کنیم بعد قضاوت کنیم
  • IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    39 0
    اگر ما مردم بازار این کاسبای دوزاری رو الکی گرم نکنیم وبین خورشید وچراغ پی سوز فرق بگذاریم حالا یکی مثل این تازه به دوران رسیدهها به ریشمون نمیخندن واینقدر با اعتماد به نفس اعمال ونظرات .... رو فوران نمیکنن باید یاد بگیریم که نشان بدیم که شما ها هرچه دارید از صدقه سر همین ملت گریه بلد وافسرده است ....
  • ؟ IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    43 3
    لال شو بابا
  • IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    46 4
    تمشک طلایی با افتخار تقدیم به آقای ژوله به پاس هنر ماندگار نان به هم قرض دادن!!!
  • امیر IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    32 2
    سلبریتی هم برای بعضیا بد تعریف شده. درسته پول توشه ولی داداش بیزنس نیست... داری اشتباه میزنی.
  • IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    39 15
    خوبه آدم یک سوزن به خودش یزنه یکی جوالدوز به مردم . منم این رفتارای دوگانه رو قبول ندارم اما همین شماهایی که آقای جوان و ژوله رو متهم می کنید پای ثابت برنامه های طنز همین دو نفرین پس شماها هم به نوعی متهمید که با بالا بردن آمار ببیندگان برنامه های اونها به ادامه ی رفتار به قول شما ریاکارانه ی آقای جوان یا آقای ژوله دامن میزنید .
    • علی IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
      7 2
      حرف حساب... ولی من از اولش معترض بودم به کارهاشون. به‌ویژه تبلیغات دروغینی که فقط برای پول انجام می‌گرفت
  • حامد IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    32 3
    آقای ژوله بنده واقعا با اینکار آقای رامبد مشکلی ندارم و کاملا موافق این قضیه هستم که مسله کاملا شخصی و هر کسی تلاش میکنه که برا خود و خانواده اش موقعیتی بهتر پیدا کنه ولی با توجیحات شما کاملا مخالفم اینجور نگاه که با تزویر و دورویی پول در بیاری ، آدمو کاملا به یاد بعضی مسولین محترم میندازه با تمام احترامی که برا شما قائلم ولی توجیهات شما کم از توجیحات مقامات و آقازاده ها نداره .
  • IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    19 2
    منقدین دو اتیشه ناملایمات اجتماعی به خودتون میرسه میپیچین و میپیچونین قبول باشه من حتما به روانپزشک مراجعه می کنم بخاطر عدم درک برخی مسایل و تناقضات البته هنوز کارم به اونجا نرسیده برم روانپزشک فعلا میروم پیش روانشناس
  • IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    43 1
    ماحصل زحمت تو میشه رفاه رامبد جوان؟!!!! فکر کنم باید از کارمنداش باشی قاعدتا!!
    • IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
      3 22
      خیلی بی ربطه! برنامه اسپانسر داره. کدوم پول من و شما؟ اون بنده خدا هم از زندگیش میزنه و برنامه میسازه. همه جای دنیا همینه
  • IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    60 1
    قبل از این متن جنابعالی تا بعد از این متن. نظرم به شعور شما عوض شد
  • فرزاد IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    29 4
    ژوله جان این متنی که نوشتی نشون میده باید بری سریع یقه روانپزشکتو بگیری چون حالت خیلی بده اولا ما یقه روانپزشکمونو نمیگیریم میریم ازش مشاوره میگیریم دوما رسالت کدوم انسانی اینه که بیاد به دروغ به مردم بگه ما خیلی دوستون داریم چون میخوام بهتون عزت نفس بدم ؟؟؟؟؟ سوما این کشور 7000 ساله اینجا پابرجاس اتفاقی هم براش نیوفتاده و نمی افته خیلی هم نیازی به رسالت خندوانه و رامبد نداره نداشته و نخواهد داشت چهارما هیچکس در جهان و تاریخ از جایی که متولد شده ناراضی نیست همه عاشق کشورشون هستن ولی ممکنه از دولتش ناراضی باشن
  • امیرمحمد IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    2 29
    اولا رامین جوان مدیر دولتی نیست که اگر بخواهد خودش یا بچه اش اقامت کانادا را داشته باشند عمل خلافی انجام داده باشد یک آدم موفقه در زمینه کاری خودش ، مثل یک دکتر ، مثل یک مهندس، مثل یک تاجر موفق. دوم خیلی از همین آدمها که از این ایراد میگیرند اگر شرایط انجام این کار را داشته باشند حتما حتما فرزندان و را اینجا بدنبال میآورند که هیچ میرند همانجا ساکن داءم میشوند چرا که اگر شما با این پاسپورت ایرانی هرجا بخورید برید باید کلی تلاش کنید ویزا بگرید آیا بدن آیا نکن با پاسپورت ماندا تقریبا به هر نقطه ای از دنیا هرنوع بی دردسر تشریف میبرید یکم عادلانه نگاه کنید کلی ایرانی میرن امارات ، ترکیه ،گرجستان پول این مملکت را میده خونه میخرم که اقامت این کشورها را داشته باشند.
    • IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
      2 0
      امیر محمد بحث این نیست که کسی بچه اس خارج بدنبال بیاورد هرکسی دوست دارد هر کجا زندگی کند بحث مسوولان و هنر مندانی هست برای پول به چشم آدم نگاه می کنند و مکند شما در بهترین کشور دنیا زندگی می کنید
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    24 0
    اگر سکوت کرده بودی بهتر نبود؟؟!!
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    15 1
    برای مراجعه به روانپزشک لازم نیست "روانی" باشی!!! البته از نظر فنی بهتر بود می نوشت "روانکاو" یا "روان شناس".
  • IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    34 2
    ما چقدر باید بدیم شما ها ادای سلبریتی در نیارین ، خداییش زور اینجوری قپی در کردن شماها از گرون شدن دلار زیادتر نباشه کمتر نیست اتفاقا اگر این آب و خاک بزرگوار امروز غمگینه برای اینه که آدمای کوچیکی مثل شما تو جاهایی که خیلی براشون بزرگه نشستن و توهم برشون داشته، من تو همین مملکت درس خوندم کار کردم رشد کردم به مقتضای کارم مجبور شدم اقامت هم بگیرم اما هنوز تو این خاک زندگی میکنم و حتی یه لحظه نمیتونم فکر کنم بچه ام رو از ملیتش محروم کنم ، اگر بچه من عرضه نداشته باشه خودشو بکشه بالا همون بهتر مثل شما ها نشه ، همونطور که من مطمئنم ایرانی بودن محدویتی برای بزرگ بودن نیست امیدوارم روزی اونقدر آدم با تعصب و با کیفیت تو این خاک باشه که این بزرگ نماها به خاطر کوچیکی از این خاک فرار کنن
    • IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
      4 14
      مطمئنا شما هم جای آقای جوان بودین و امرار معاشتون با برنامه خندوانه بود دو دستی بهش می چسبیدین و ولش نمی کردین پس اینقدر مدعی مخالفت با ریاکاری نباشین . خوبه آدم وقتی در جایگاه آقای جوان قرار میگیره مثه اون عمل نکنه نه بیرون گود باشه و بگه لنگش کن
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    11 2
    واقعا چقدر قانع کننده بود!!!!!!!!!!!
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    19 0
    وقتی تضاد رفتار و گفتار رو عادی و حتی وظیفه می دونید، آقای ژوله بهتون پیشنهاد میکنم به روان درمانگرتون مراجعه کنید.
  • محمد IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    28 1
    کسی که با یه صابون به اینجا رسیده بیشتر از این توقع نمیره، باید تو همه موارد هم اظهار نظر کنه
  • مهرداد DE ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    28 1
    جناب ژاله هنوز موضوع رو نگرفتند من به زبان ساده توضیح میدم: کار آقای جوان شبیه به کسیه که دائم به مردم تاکید میکنه که شیر خشک ایرانی بخورید ولی خودش واسه بچه اش در به در دنبال شیر خشک خارجیه ! نکته دیگه : هنریعنی بیان واقعیت جامعه در قالب تکنیک و فرم .هر دوزیستی هنرمند نیست . در آخر هم بایستی ما مردم از خودمان بپرسیم چگونه از بیضایی و تقوایی و شجریان و... رسیدیم به امثال جوان و ژوله!
  • ardeshir IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    17 1
    وقتی رفیق دزد و شریک غافله باشی یه سری تناقضات پیش میاد اینجاها میشید مردم ؟ جاهای دیگه سلبریتی ؟ واقعا حال بهم زنید
  • دموکراسی RO ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    18 1
    آقای ژوله حرفهای شما قابل پیش بینی بود و انتظاری جز این نبود چون شما و امثال شما از صدا و سیما زینفع هستید و با پول آن امرار معاش می کنید ،اگه راست میگین و هنرمند هستید برید سالن اجاره کنید و برنامه اجرا کنید آخه کی میاد پولشو بده برنامه های مسخره شمارو نگاه کنه،،،،،بیت المال نوش جان
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    12 1
    ژوله جان درسته نان درآوردن سخته و عزت آدمیزاد نباید در اون حد پایین بیاد که به خاطر یه لقمه نون پاچه خواری تهیه کننده را بکنه. رامبد اشتباه کرد بد هم اشتباه کرد فقط بذارید بره دیگه با اینکارها وضع را بدتر نکنید. البته من هنوز مطمئن نیستم رامبد بعد اون همه ایران ایران اینکار را کرده باشه امیدوارم این اخبار دروغ باشه
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    12 0
    عجب جای با حالیه این کانادا همه رو راه میده با یک شرط باید ریال حتماً تبدیل به دلار بشه هیچ پول دیگه ای قابل قبول نیست
  • IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    4 5
    کار آقای جوان بسیار زشت و ناپسند است-شما هم روی کار ایشون درپوش نگذارید و محبوبیتتان را کم نکنید جناب آقای ژوله شما از هنرمندان خوب این مرز بوم هستید و بنظر من نباید از کار آقای جوان دفاع کرد
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    16 1
    از چشمم افتاد...........
  • سعید IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    14 1
    هر کی بخواد این عمل زشت رو توجیه کنه چهره خودش رو هم زشت می کنه ژوله جان خودتو ضایع نکن مردم بی شعور نیستن
  • محمد جهانی IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    13 1
    خودتی ژوله جان.همه تون مثل هم هستید.مگه پدرومادرخیلی بازیگران وخودبازیگران خارج زندگی نمیکنندمثل جوونای دهه پنجاه به قبل عاشق ایران باشید
  • پویا IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    11 12
    تمام دوستانی که کامنت منفی گذاشتند قطع به یقین اگر شرایط مادی و تمکن مالی خوبی داشتند قطعا چنین کاری میکردند.ایران غرق در مشکلات اقتصادی فقر فساد جنایات ورژن جدید ارتشا انواع فسادهای مالی مسئولین زحمتکش و و و و... جای امن و زیبایی برای پرورش کودکان نسل آینده مان قعا نیست و رامبد جوان و رامبد جوان ها حق دارند زندگی بهتر و فضای ایده آل تری برای بچه آینده خود متصور شوند ولی...ولی من هم موافقم که کسی که وطن وطن میکند و در برنامه اش ایران را بهشت برین توصیف میکنند و دوست داشتنی و خواستنی آن هم با آن حجم اغراق الان باید جوابگوی این بوقلمون صفتی و رنگ عوض کردن خود باشد.آقای ژوله هم قطعا از هم صنف خود دفاع میکند و خودش رهرو راه جوان ها و نگار ها خواهد شد در صورت تمکن
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    8 13
    انسان میتونه عاشق کشورش باشه ولی به نظام سیاسی کشورش اعتماد نداشته باشه..و آینده فرزندش رو در صورت امکان به دست نظامی که بهش اعتماد نداره نسپره...همه این دوستانی که به جوان انتقاد میکنند خودشون در شرایط مشابه وطن فروشند
  • علی یکتا IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    9 1
    عجب روز گاری شده هر کس با چه بهانه ای میخواهند مردم رو دور بزنند.
  • A.z.p IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    12 1
    من نمیدونم این سلبریتی ها چرا واسه همه چیز نظر میدن. این سلبریتی ها شدن استاد همه چی دون . واقعا تاسف باره ادم اختیارشو بده دست اینا و به حرف اینا گوش بده .مثل همون کارهای که تو انتخابات کردن.
  • شایان NL ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    15 5
    حق مسلم هر کسی هست که بچه اش رو هر کجای این گیتی به دنیا بیاره، رامبد یا هر کس دیگه ام مادامی که از رانت حکومتی بهره ای نبره و هزینه اش رو از جیب مبارک پرداخت کنه، بنظر من بچه اش رو تو کره مریخ هم بدنیا بیاره مسئله ای نیست. بیائید به عقاید و حقوق انسان ها احترام بگذاریم... در حرف همه دم از دموکراسی میزنن ولی در عمل توهین و اهانت و...!
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    16 0
    ژوله جان باید یاد بگیری جوری از دوستت دفاع کنی که به مردمت توهین نکنی اگه رامبد توی این مملکت پول درمیاره باید به این کشور باهمه خوب و بدش افتخارکنه اما اگه توی تلویزیون کانادا خندوانه ساخت و موفق شد ماجرا فرق میکنه به هرحال آقای ژوله باید بابت بی احترامی به ملت ایران عذرخواهی کنی البته من نمیگم به روانپزشک مراجعه کنی چون قصد توهین ندارم
  • باران IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    14 2
    ممنون از آقای ژوله که به این اعتقاد من مهر تایید زد: سلبریتی برای پول هرکاری میکند و به هیچ چیز جز پول اعتاد قلبی ندارد! چه پرستویی درنقش آدمهایی که از آنها نفرت دارد چه جوان تابع قوانین تلویزیون!!! درود بر پول درود بر خرج سفر کانادا! همین
  • تقی IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    8 2
    سلام با پول این مردم که از نان زن وبچه اشان می گذرند ومالیات می دهند شما گنده شده اید واسم ورسم گرفته اید .درست می گویید ما مردم مقصریم اگر این دلقک گریهای شما را نبینیم که اینگونه نمی گویید .برای خودم وملتم متاسفم که امثالشما الگویشان شده اید
  • علی IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    4 9
    سلام معنی حرفش به صورت واضح اینه انقدر سرک نکشید تو کار دیگران به ما چه ربطی داره دیگران چیکار می کنن ما خیلی هنر کنیم زندگی خودمونو بکنیم .کار ایرانی جماعت گریه زاری دخالت تو کار دیگران و قضاوت در مورد اوناست .
  • IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    14 1
    خوب چرا امثال تو و رامبد جونت ایران زندگی می کنید حضرات گریه نابلد و نا افسرده ؟ خودتان خوب میدانید ان ور دنیا نه کسی برایتان دو و دو و دو می کند نه دوزار کف دستتان میگذارد برای دلقلک بازیتان. .... خوب ملتفطیت که ایران نان دونی شما است و همین مردم افسرده که به انان تیکه می اندازید
  • IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    16 4
    اکثر مردم عادی خواهان زندگی ارام و شاد و بی دغدغه هستند ولی امیدی به این نوع زندگی در داخل کشور ندارن . ولی نکته جالب اینه که اکثریت کسانی که موفق به مهاجرت خود یا فرزندانشون می شن ثروتشون حاصل همین سیستم یا همکاری با همین سیستمی است که کشور را به اینجا رسانده و این باعث ناراحتی اکثریت مردمی می شه که تو زندگی روزانشون هم مانده اند و از سوی همین افراد دعوت به صبر و استقامت می شوند.
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    10 1
    ملت ایران برنامه این حضرات تحریم باید بشه تا بفهمن از یک ماست چقد کره در میاد اگر اقای جوان باز اون برنامه هندوانه رو شروع کرد شرافتن تحریم کنید وتمام سیرکهای این اقای عقل کل رو
  • بی نام IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    6 15
    واقعا به مردم چه ربطی داره یعنی اینقد همه مشکلات مملکت حل شده که این یکی مونده بابا سرتون تو زندگی خودتون باشه
  • محمد IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    4 2
    اقای ژوله شماازاریایی بودن جی میفهمی حرف میزنی اگرلااقل میرفت حمهوری اذربایحان ارمنستان که هم زبوناش اونحایندحرفی نبوداریایی بودنش زیر سوال نمیرفت اوحتی به ترک زبان ها هم توهین کرد اخه نمیشه اینطوری یم نفربگه من عاشق ایرانم بعدازاتفاقی بودن به دنیا امدن فرزندش تو کانادا کیف کند
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    3 18
    همین کامنت ها معلومه ملت چقدر علاقه دارن تو کار همه دخالت کنند بدون اینکه ذره ای فکر کنن به عواقب کارشون. نگار جواهریان بارداره و این حجم تهاجم به یه فرد باردار غلط و غیر انسانیه. غیر از آقای جوان، کلی آقازاده و بچه مایه دار دیگه این کار رو کردن. به کدوم یکی از این جماعت به ظاهر وطن پرست پاسپورت کانادایی بدن، نمیگیره!!!
  • ف.ش IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    6 22
    عالی گفته عاااااااااااااااااااااااااااالی . نمی خواد بچه اش مثل بچه های ما بلاتکبیف و افسرده و نامید بشه. نمی خواد بچه اش یه روز بهش بگه اگر درس هم بخونم ولی آخرش راننده اسنپ بشم چی؟؟؟ من هم می تونستم ان موقع اینکار رو می کردم
  • ز.ف IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    9 1
    لابد این آقا هم برای آینده اش چنین تصمیمی داره که جانبداری میکنه وگرنه نظر مردم (افسرده یا غیر افسرده ) اصلا ربطی به ایشان نداره
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    10 0
    اگر هم کسی حرف و عمل 180 درجه تفاوت داشت، یقه آدم دو رو و ریاکار رو بگیریم
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    2 1
    شما همتون مثل همید شعارهایتان مثل هم بازی هایتان مثل هم زندگی تان هم مثل هم و... چیه شما هم سوئد ، دانمارک یا کانادا را انتخاب کردید ؟
  • یاسر IN ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    11 0
    می دونید چرا یکی میاد از کسی که آخرتِ ریاکاریه حمایت می کنه؟ چون نونش تو اینه!
  • یاسی IN ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    18 1
    می دونید چرا یکی به وقتش از مردم حمایت می کنه و به وقتش از دوستش؟ چون بعضی وقت ها نونش تو حمایت از مردمه و گاهی تو حمایت از دوستش!
  • فاطی IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    14 1
    طرفداری همدیگرو نکنین کی بکنه . همتون مثل همید
  • رضا IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    13 1
    حالا حتما واجب بود به رامبد نون قرض بدی؟؟؟!!!
  • مرتضی IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    18 2
    همه بازیگرای ایران زردن....سواد درست درمون ندارن...الگو یعنی مریم میرزاخانی...فیروز نادری...انصاری...از والدین خواهش می کنم به فرزنداشون یاد بدن همه بازیگرا در همه جای دنیا زردن و اونارو الگو قرار ندن
  • تقی IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    1 12
    دارندگی برازندگی ! مشکل اصلی در ایران عدم توزیع منابع ثروت بین آحاد مردم در جامعه است
  • IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    7 0
    تازه اقای ژول ورن یه پانوشتی رو به پست اینستاکرامش اضافه کرد که نه تنها ابروش درست نشد چشمشم کور کرد
  • IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    15 2
    شما در چه جايگاهي هستي كه مردم رو ديوانه فرض ميكني مردم به روانپزشك احتياج ندارن امثال شما هستند كه كه هميشه دو بوم و دو هوا حرف زدن و عمل كردن پس اول خودتون رو به روانشناس نشون بديد و براي مردم نسخه نپيچيد .
  • مینا IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    15 1
    خیلیا رفتن بچه هاشونو خارج از ایران به دنیا آوردن چرا مردم به اونا گیر ندادن به رامبد گیر میدن چون حرف وعملش یکی نیست شماهم اینو نگی چی بگی بایه قالب صابون از بغل رامبدبه شهرت رسیدی شماطرفشو نگیری من بگیرم
  • بهاره IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    17 5
    واقعا متاسفم که اینقدر بی پروا به مردم توهین میکنید آقای ژورله
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    22 4
    چقدر خوشحالم که برنامه خندوانه اصلا در خانواده ما جایی نداشت . نه اینکه خانواده غمگینی هستیم نه فقط به خاطر لودگی ها و مسخره بازی ها و تمام ریاکاری ها . همیشه نمی دانم این چه حسی بود که این برنامه با تمام تعاریفی که دوستان و همکاران می کردند (به ویژه جناب خان تنها ویژگی این برنامه ) در دلم نمی نشست و فکر می کنم سر جمع در تمام طول برنامه های اجراء شده دو ساعت ندیده باشم . الان می فهمم که درون مجری و تهیه کننده آن (رامبد جوان) با ظاهرش زمین تا آسمان بود و به آنچه می گفت خود در زمانی که باید ثابت می کرد به آن اعتقاد دارد ، برعکس عمل کرد . یاد این شعر افتادم : نقد صوفی نه همه صافی بی‌غش باشد ای بسا خرقه که مستوجب آتش باشد صوفی ما که ز ورد سحری مست شدی شامگاهش نگران باش که سرخوش باشد خوش بود گر محک تجربه آید به میان تا سیه روی شود هر که در او غش باشد خط ساقی گر از این گونه زند نقش بر آب ای بسا رخ که به خونابه منقش باشد ناز پرورد تنعم نبرد راه به دوست عاشقی شیوه رندان بلاکش باشد
  • IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    14 4
    عجب منتی سر مردم می زاره به خاطر برنامه مسخره خندوانه که خنده ها توش مصنوعی و الکیه
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    13 1
    اقا مهدی زوله شما فکر کنید فقط شما می فهمید
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    15 2
    اینم از دم روباه. ماستمالی کردن با توهین به مردم. البته انتظار بخصوصی هم از ایشون نمی ره، متاسفم که تو جامعه ما آدمهای کم مایه معتبر شده اند.
  • حمیدرضا NL ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    12 4
    آقای روانپزشک ژوله شما تو کدوم کشور بدنیا اومدی؟!
    • IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
      1 1
      خخخ همینو بگو !
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    21 1
    اقا زوله ما نمی تونیم یقه بابامونو بگیریم چون تو این اوضاع دق کرد و مرد! اگه یقه اصل کاریا رو هم یگیریم کاری می کنن که ما هم دق کنیم بریم پیش بابامون اونوقت بچه کوچیکمونو چه کنیم؟ وصیت کنیم اون بیاد یقه شما را بگیره ؟
  • محمد US ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    7 2
    امثال رامبدها و ژوله مقصر نیستند که هر کدام به نوعی با رفتار و گفتارشان به ملت ایران دهن کجی میکنند. مقصر آن کسانی هستند که هرکس ... را به عنوان هنرمند با پول ملت و بیت‌المال در رسانه ملی مطرح میکنند.
  • هادی IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    6 0
    حرفهای حال به هم زن و سودجویانه
  • بهرام IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    2 0
    متأسفانه ما خودمان به اینها برچسب سلبریتی زدیم و با مطرح کردن و دنبال کردن حرفهای امثال اینها این توهم درونشان ایجاد شده که مرجع هستند. به هر حال این آقا هم از آزادی بیانش استفاده کرده و اظهار نظر کرده. همین...! با برخی از حرفهاش موافقم و تأییدش میکینم و با برخی حرفهاش مخالفیم. ولی در هر دو صورت باید حرفهایمان را درست و منصفانه اظهار کنیم نه مثل همین آقای ژوله... من فکر کنم ایشان بیشتر از گزارش بیست و سی ناراحت شدند تا اظهارات مردم... آدمهای مشهور و رسانه ای باید درک کنند که وقتی وجهۀ رسانه ای پیدا می کنند عملکردشان باید توسط مردم نقد و قضاوت شود و نباید ناراحت شوند و مثل آقای ژوله عکس العمل تند نشان دهند. مردم هم از جای دیگر عصبانی هستند و سرخورده و شنیدن چنین خبرهایی از کسانی که دوستشان دارند باعث میشود احساس سرخوردگی و ضعف بیشتری را حس کنند و اینگونه به طرف حمله می کنند.
  • شهرام IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    0 2
    من برای اقای ژوله احترام قایلم ولی ایشون سخنگوی رامبد جوان نیست رفتار اقای جوان از مصادیق ریاکاری هست برای همین هم بازخورد منفی گرفته
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    4 1
    ماله کش ماله کش ماله محکم بکش
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    6 2
    خواسته یه چیزی گفته باشه.
  • IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    2 1
    ما مردم فهمیم و خوبی داریم واقعا جوری وانمود می کنند که انگار مردم ایران مشتی بدبخت و بیچاره اند و هر چی خوشیه اون ور آبه، حقا که به اینها میگن بازیگر که یه عمر دارن فیلم بازی میکنن
  • محمد AE ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    3 1
    رامبد اگه رامبد شدبخاطر این مردم بوده ...از همین برنامه مسخرش کلی پول از صداسیما به جیب زد و فک نکنم چه توی کانادا چه حتی ایرانشم بچه اش مشکلی داشته باشه ...لااقل به احترام مردم ایران اونم توی این وضعیت اسفبار مملکت نباید اینکارو میکرد ...ولی خب فردا میاد یه فصل دیگه خندوانه درست میکنه و مردم همه چیزو فراموش میکنن پس زیاد سخت نگیرین ..اینجا ایرانه
  • ایرانی SE ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    4 1
    جناب ژوله انگار غرق عالم طنزه هنوز که درباره رفیق شفیقش هم واکنش طنزآلود نشون میده ...خوش باش جناب ژوله و رامبد جوان بله مردم هم میتونستن مثل شما خوش بودن حتما غمگین و گرفتار و افسرده و "گریه بلد"لقب نمیگرفتن....دل روسا رو بدست بیار جیبت پره برو دنیا رو بگرد اما وقتی اظهار نظر میکنی در عالم واقعیت ها حرف بزن...طنز هم حدی داره
  • مهدی IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    1 1
    برای کسی که از بزرگان میهن پرستی و عشق به وطن و مدعی به وطن و میگه ما شما رو خیلی دوست داریم و ....، این که فرزند خودش رو آمریکایی بدنیا میاره مایه تاسف و توهین به ملت ایران هست، آقای جوان مردم ایران احمق نیستند!
  • IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    1 2
    اقای ژوله انقدرحرفتون سطح بالا بودکه مانفهمیدیم چی شد!
  • IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    4 1
    به عقیده من خیلی حرفها ونظرات بازیگر ها رو جدی نگیرید که حالا از عملکردشون ناراحت بشید.اینا بازیگرند فقط همین.
  • مصطفی IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    1 1
    اگه امثال مثل تو از رامبد جوان حمایت نکنن کی حمایت کنه
  • علی IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    3 1
    تا الآن از طرفدارات بودم ولی از وقتی که بهم ثابت کردی روانیم به اشتباه خودم می بردم تو ثابت کردی پاچه خواری حد ومرزی نداره
  • عباس IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    4 1
    آقای ژوله: اگه یکی زبونش با دلش یکی نیس مجبور نیست کاری رو بر خلاف میلش انجام بده. شماها نه بخاطر دولت بلکه بخاطر ملت وطن پرست باشین بدون مردم از پشیز کمترین. رزق و روزی شما از قبل ملته متاسفم برای شماها
  • سهراب US ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    6 1
    سوال این است که اگر مردم ایران خیلی باحالند و اگر کشور ایران خیلی خوبه ، کسی که این حرفها را میزنه و سعی دارد هر هفته این را توی مخ مردم فرو کنه، چرا باید برود خارج از کشور بچه اش را به دنیا بیاورد؟ معلوم میشه نه وضع مردم خوبه و نه حال ایران خوبه و مجری سرشناس سعی در فریب مردم را دارد و همه اینها را به دلایل مالی و به دروغ به خورد مردم می دهد. بهتر نبود ایشان این هزینه را برای تعدادی از مردم گرفتار از قبیل زندانیان، سیل زده ها ، بیماران و ..... میکردند. همان مردم عزیزی که ادعای کمک به آنها از طریق برنامه خندوانه را دارند. این رفتار آقای جوان نشان داد که ایشان هم مثل مسئولین مملکت که فرزندانشان را به خارج فرستاده اند، اعتقادی به درست شدن این مملکت ندارند و مردم عادی کوچه و بازار هم با دیدن این رفتارها و شعارها اعتقادشان را از دست می دهند و وقتی که اعتقاد از دست رفت و ناامیدی در دل مردم رسوخ کرد شاهد انواع و اقسام کلاهبرداری، دزدی، دلال بازی، فحشا و .... خواهیم بود. اینکه آقای جوان بخواهد فرزندش خارج از کشور به دنیا بیاید ایرادی ندارد، ایراد آنجا است که ایشان حرفشان با عملشان یکی نیست
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    1 1
    زندگی شخصی هر کسی به خودش ربط داره ،هه به جای اینکه رامبد چی گفته ،چکار کرده مهم نیست مهم اینه که مردم بیچاره زیر فشار اقتصادی دارن له میشن
  • ج IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    4 1
    فقط حساب کن چند نفر بهت بد و بیراه گفتن که 35 تا از نظرات غیر قابل انتشاره
  • IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    4 1
    ما گریه بلد نیستیم ما از ریا کاری ودروغ بدمون میاد.
  • سعید IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    3 1
    به نظر من آقای ژوله با این طرز فکری که درباره کشور و مردم ایران دارند حقشون نیست تو تلویزیون فعالیت داشته باشن.هر کسی حق داره بچه اش را هر جا خواست به دنیا بیاره به شرطی که این عمل با ادعاهای قبلیش متناقص نباشه.خیلی ها هستن از رامبد هنرمد تر،ولی قسمتشون نمیشه بیان تو تلویزیون، ایشون بهتره بین ایران و کانادا یک را انتخاب کنن.
  • ایرانی IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    8 0
    اقای ژوله، اون موقع که از پول نفت این مردم برنامه بی‌کیفیت به خوردشون می‌داد، این مردم «خوب» و «عالییی» بودن، اما حالا که انتقاد کردن ازش، شدن «گریه بلد» و «افسرده» و ... اون کسی که خودش رو باید به روانشناس نشون بده، شمایی که رفتار دوگانه و دوقطبی داری داداش. یکی از خوشحالیای این روزام اینه که هرگز مخاطب امثال ژوله و جوان و کذا و کذا نبودم
  • IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    3 0
    سلام. آقای ژوله متوجه شدین چی چی گفتین! دروغ دروغه..... لزومی نداره شعار بدهیم. گرچه زندگی شخصی هیچ کس به دیگری مربوط نیست ولی آقای جوان، کاش کمتر شعار عشق به وطن میدادن. ایشون روی مردم جامعه تاثیرگذارن و این اتفاق حال مردم ایران را خراب کرد .....
  • IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    8 1
    ژوله از کار رامبد دفاع نکنه کی باید کنه ؟ کسی که رامبد با اوردنش تو خنداننده شو. باعث شهرتش شد و خودشو مدیون رامید جوان میدونه . وگرنه تا قبل از حضورش تو خنداننده شو تعداد فالوراش زیر 200 هزارتا بود
    • آفرین به اطلاعاتت IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
      0 2
      تمام سریال‌های مهران مدیری رو ژوله نویسندگی کرده عزیزم.. ژوله احتیاجی به مشهور شدن نداشت... مخصوصا اینکه یکی مثل شما اونو بشناسه
  • آرمان IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    5 13
    خیلی باحالید!!! جوری اعتراض میکنید که انگار والدین شما می تونست شما رو کانادا به دنیا بیاره. ولی به خاطر میهن پرستی و وطن دوستی تو ایران به دنیا اومدین.
    • IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
      2 0
      با سلام کلا موضوع یه چیز دیگه اس
  • IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    8 2
    اهان یعنی تو خارج به دنیا اومدن به ادم اعتماد به نفس میده؟واقعا که.یک مشت تازه به دوران رسیده
  • IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    9 2
    جناب ژوله شما را ارجاع میدهم به کامنت های مردم......
  • شهلا IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    4 2
    عجب درس مهمی به ملت داده !!!
  • IR ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    1 0
    همه سرکار بودیم با این برنامه
  • احمد IT ۰۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    0 2
    احتمالا در یک مورد خاص حق با ژوله باشه. بسیاری از انتقادات از رامبد جوان به خاطر حسادت هست کما این که خیلی از کسانی که سر و صدا می کنند اگر همچین پول و فرصتی داشتن همین کار رو می کردن. ولی خب من به عنوان یه ایرانی بازم می خوام با ناراحتی و حسی همراه با گریه بپرسم: این که بخوای بچه ت ایرانی نباشه، سرزمین تولدش جای دیگه ای باشه، نشان دهنده وطن دوستی و وفاداری به میهنمون ایران هست؟
  • IR ۰۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    1 0
    چرا یقه ی پدرمو بگیرم؟ اون چه گناهی کرده؟ یعنی چون تو ایران بوده نباید تشکیل خانواده میداده؟
  • حامی IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    2 2
    منم اگه امکانش رو داشتم به خاطر اینکه آینده ای واسه بچه ام متصور نیستم حتما میرفتم و بچه ام رو تو اروپا بدنیا میاوردم. ولی دیگه رو پیراهنم عکس خلیج فارس رو نمیزاشتم و هی ایران ایران ایران نمیگفتم.
  • IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    1 0
    تعداد نظرات غیر قابل انتشار به بالای 100 نظر رسیده
  • IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    1 1
    کاملا قانع شدم، منطق شما ویرانم کرد! خسته نباشید!
  • محمد IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    4 0
    باپول این مردم محنت زده برنامه میسازه وبعدش میره کانادا بچش بدنیا بیاد ...مثل امثال عباس کیارستمی که ازفقر وفلاکت کودکان ایرانی فیلم میساخت ولی خودش وبچه هاش تو بهترین متاطق پاریس زندگی میکردن...یاسیدجوادهاشمی که داروندارشون ازاین کشوره ولی ....چه گویم که ناگفتنم بهتراست...فقط اینکه بازار تزویرودورویی گرمه
  • احمد ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    4 0
    آقای ژوله بهتره شما با این ماستمالی خودتون رو خراب نکنید... تکه اول حرف شما ربطی به تکه دوم نداشت و در هر دوش به مردم ایران توهین کردید... ما چکار کنیم اگر نخواهیم آدمهای شاد و ریاکار بیان پولمون رو بخورند و ما رو شاد کنند؟ برن همون کانادا با خودشون و بچشون شاد باشند.
  • IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    4 0
    بی ادب!
  • IR ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    2 0
    آقای ،ژاله ژوله میدونی چرا یکی میاد میگه مردم ایران،ما،شما رو خیلی دوست داریم؟؟؟ چون برای همین اراجیف که تحویل صدا و سیما میده واسه هر برنامه میلیون ها تومن جیب میزنه.پس پولش رو میگیره که این حرفا رو بزنه وگرنه مردم ایران بدونید،هیچکس شما رو دوست نداره...شک نکنید.... رامبد هم ریا میکنه
  • یقه پدرم را نمی گیرم IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    5 0
    اقای ژوله من همه مشکلات مملکت رو تحمل می کنم اما یه خودم برای یه لحظه هم اجازه نمی دم وروم نمیشه،یقه پدر زحمت کشم رو که تمام عمرش کار کرده تا نون حلال بیاره و این قدر زیرک نبوده که با رسالت های فریبکارانه، پول هنگفت اقامت کانادا من رو فراهم کنه
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
    0 6
    درود بر تو ژوله جان، حرف حق تلخه، آفرین .
  • مجید IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
    2 0
    ایشون با این روش نه تنها از اقای رامبد جوان دفاع نکرده اند بلکه ایشون تخریب کردند و به کل مردم ایران نیز توهین کرده اند. کاش یاد بگیرند کجا باید سکوت کنند کجا نطق. ایشون باید بفهمه بهترین تخریب بد دفاع کردن است. چون اقای رامبد جوان هم خودش صبور و هم برای سفرش دلایل خودش داره که اگر صلاح بدونه بیان می کند.
  • علی IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
    0 0
    چقد بعضی اتفاقات خوبه. آدم میبینه چه اشتباهاتی میکرده...
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
    1 0
    شما به اصطلاح سلبریتی ها باید بابت مرض خطرناک خودنمایی و تجملگرایی خودتون رو به روانشناس نشون بدید - یکی میره تو یه روستا که همه خودشون رو می خواروندند بهش گفتند تو مرض داری خودت رو نمی خوارونی طرف رو گرفتند انداختند تو لجن - حالا حکایت این سلبریتی هاست هزار جوره درد و مرض اخلاقی و روانی دارند اونوقت مردم رو متهم می کنند
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۴
    0 0
    بله درسته ایشون رسالتش شاد نمودن مردم ایران و دادن عزت نفس به اونها «بود» اما الان با این کارش عزت نفس مردم رو ازشون گرفت و به اونها اطمینان داد ایران کشور خوبی برای رشد و زندگی نیست و بدترین ضربه رو به خاطر رسالت پدریش به وطنش زد. متاسفم براشون