توزیع ۱۶.۰۰۰ جفت لاستیک در بین رانندگان ناوگان عمومی در اردبیل

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از توزیع ۱۶ هزار و ۱۷۸ جفت لاستیک با نرخ سهمیه به رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، علی رحمتی در بازدید از شرکت های حمل بار اردبیل اظهار داشت: توزیع لاستیک سهیمه از برج ۵ سال گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

رحمتی بیان کرد: توزیع لاستیک به نرخ سهیمه در راستای حمایت رانندگان انجام شده تا بخشی از هزینه های تمام شده راننده کاهش یابد.

وی همچنین در خصوص سایر اقدامات حمایتی رانندگان گفت: تامین بیمه تکمیلی، اصلاح حق بیمه، اصلاح دستور العمل کارت هوشمند، اصلاحات سالن های اعلام بار کشور، اصلاح سوخت ناوگان و راه اندازی سامانه های رسیدگی به شکایات شهراه ۱۴۱ سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۱۴۱ از سال گذشته عملیاتی شده است.

رحمتی به افزایش کرایه حمل به میزان ۲۰ درصد اشاره کرد و افزود: تاسیس دفتر نمایندگی در شهرک حمل و نقل و استقرار کارشناسان، رسیدگی فوری به شکایات رانندگان و عودت اضافه کرایه احذ شده و برخورد با شرکت های حمل و نقل، راه اندازی سالن اعلان بار، جریمه و تعطیلی ۸ شرکت حمل و نقل متخلف از دیگر اقدامات انجام شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزود: در حال حاضر ۱۲ هزار و ۲۰۰ راننده در ناوگان حمل و نقل عمومی استان مشغول به فعالیت هستند. 

وی تعداد ناوگان را ۷۷۸۰ دستگاه خودرو برشمرد و اضافه کرد: ۸۷ شرکت حمل کالا و ۵۹ شرکت مسافربری در استان فعالیت دارند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1269442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =