روزنامه خراسان نوشت: کار جالب یک خانم باردار با شوهرش بازتاب زیادی در فضای مجازی داشت. این زن باردار، برای این که همسرش کمی با مشکلات بارداری آشنا شود، یک هندوانه به شکم مرد خانه می بندد و از او می خواهد که یک روز با همان هندوانه به کارهایش بپردازد و با مشکلات یک زن باردار آشنا شود.

مرد برای شست و شوی دست و صورت، کفش پوشیدن، دراز کشیدن و خیلی از کارهای روزمره اش با مشکل روبه رو و خیلی زود طاقتش تمام می شود و حاضر به ادامه این کار نیست. کاربری نوشت: «به نظرم واجبه هر خانم باردار در طول بارداریش یک بار این کار رو با همسرش انجام بده.»

23302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1276261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 21
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
    1 1
    پروپاگاندای فمنیستی. به نظرم خوبه خانومها هم یکبار مخارج مهریه و نفقه و مراسم و اجازه و... رو متقبل بشن.
  • محمد IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
    13 70
    خوبه والا.همینکه دیه زنو مرد برابر شد الان نوبت بارداریو....یه مدت دیکه هم خانمها میان خواستگاری و ...همه چی برعکس شده خداروشکر
    • IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
      1 0
      تشبیه بستن یک هندوانه حداقل 5 کیلیویی آنهم بر روی شکم با جنین حدود 2/5 تا 3 کیلویی داخل رحم قطعاً قیاس مع الفارق است و توجیهی ندارد ! ضمن اینکه خداوند به هر که درد یا مشکل دهد تحمل متناسب با آنرا نیز عطا خواهد نمود و قیاس مرد با زن در خصوص مواردیکه هیچگونه وجه اشتراکی با یکدیگر ندارند از اساس غلط است .
    • ZA ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
      0 0
      باشه قبول. خانم ها هم فقط یک روز جای شوهرشون زیر آفتاب 50 درجه، مسافر کشی کنن، پیک موتوری باشن، راننده کامیون باشن، کارگری کنن و آجرچینی کنن، تا ساعت 12 نیمه شب در رستوران کار کنن، در خارج از شهر در شرایط سخت جاده سازی و سد سازی کنند، در هوای شرجی با گرمای وحشتناک در پالایشگاه و سکوی نفتی کار کنند، لباس ضخیم آتش نشانی بپوشند و داخل آتش بروند،... لب مرز رو در روی اشرار نگهبانی دهند، و هزار کار طاقت فرسای دیگه... تازه بعدش که خسته و داغون برگشتند خونه، به جای تشکر شنیدن، غر غر همسرشون را بشنوند که روی کاناپه لم داده و ککنترل تلویزیون دستش هست!!
    • ZA ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
      0 0
      زوجهای امروزی که اکثرا بی خیال بچه داری میشوند، نهایتش یکی بیاورند، برای آن یکی هم نه ماه بارداری که بیشتر نیست. که از آن نه ماه دو سه ماه آخرش سنگینی داره... برای دو سه ما در کل عمرتون اینقدر غر میزنید.. در تمام دوران بارداری تون ، شوهرتون هم پابه پایتان سختی و زحمت های دیگه ای را به دوش داره
  • IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
    33 25
    زحمت مادران قابل انکار نیست اما البته باید این را در نظر داشت که وزن جنین در روز اول مانند هندوانه نیست
    • IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
      0 0
      اونی که منفی داده کجای کامنت این بنده خدا رو نپسندیدی؟ نکنه زحمت مادرا قابل انکاره یا جنین از اول قد هندونه 4 تا 5 کیلوییه؟!
    • IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
      0 0
      از روز اول نيست، از شش ماهگى به بعد كه هست. بعد هم مسوليتش با مسوليت يك هندوانه فرق دارد. شما ته دلت مى دانى فوقش هندوانه است ديگر. ولى نگهدارى از جنين فرق دارد. تازه آن توى دل است و به همه اعضاى درونى فشار مى آورد و هر چند وقت يكبار يك لگدى هم مى زند. هندوانه هم از اين كارها مى كند؟! باردارى را نبايد سردستى گرفت. مادر با همه وجودش از جنين نگهدارى مى كند. شب ها نمى خوابد،يا از شدت فشار و سنگينى بچه و يا از دلهره اينكه دمر بخوابد و بچه آسيب ببيند، مدام دلشوره و دلهره دارد. سر كوچكترين مواد خوراكى فكر مى كند كه نكند براى بچه ضرر داشته باشد. باردار نبوده ايد بدانيد چه فشار عصبى به مادر وارد مى شود و تازه اين غير از فشار فيزيكى است. پس خواهشا كنار گود ننشينيد بگوييد لنگش كن، كارى ندارد كه!!!
  • NL ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
    50 30
    یه استاد دانشگاه داشتیم، میگفت اگر یک زن در طول زندگی خود دو بار باردار می شود، یک مرد هر روز 10 بار وضع حمل می کند! این رو به رخ ما مردا نکشید.
  • IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
    0 0
    کاش توی موارد دیگه‌ هم همین موضوع امتحان بشه
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
    16 29
    اخه هندوانه بستن به شکم با یک چیزی که درون شکمه یکیه؟! این کار انجام شده مسخره ست پوشش این کار مسخره تر از خود کار! قبلاها زن باردار یه ساحت و حرمتی داشت والا!
  • BE ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
    55 19
    منکر زحمات و مشقات زنان و خانم ها در خانه داری و بخصوص در زمان بارداری نیستم. ولی اینکه فقط آنها سختی می کشند و باید بگونه ای مردها بفهمند که آنان در عذاب هستند، کمی بی انصافی است
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
    0 0
    چه جالب
  • محمدرضا IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
    65 3
    یهو که نمیشه ماه نهم بارداریو بیاری جلو چشاش! با هلو و سیب باید شروع کنی تا عادت کنه.
    • IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
      0 0
      موافقم
    • IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
      0 0
      اگه از اولش بخوای میشه ویار و حالت تهوع
  • عباس IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
    0 0
    سلام ،به نظر بنده حق همیشه با خانمهاست حتی اگر حرف به ناحق بزنند.خانمها به اندازه ای در زندگی این دنیا از بارداری وزایمان وشیردادن به مدت حداقل دوسال به بچه ها گرفته تا رفت وروب کردن بچه ها وبزرگ کردن آنها وخانه داری وهزاران شغل و وظیفه دیگر وانجام کاربیرون همانند آقایان گرفته تا محدودیتهای شرعی وعرفی وقانونی فردی وخانوادگی واجتماعی که حتی اگر حرف به ناحق و زور هم بزنند حق با آنهاست .بیخود نیست که گفته شده بهشت زیرپای خانمها ومادران است.ما هرکاری بکنیم ذره ای از محبتها وخدمات خانمها را نمی توانیم جبران کنیم لذا به همه آقایان توصیه می کنم در همه حال بر خشم وعصبانیت خود غلبه کنندودر برخورد با خانمها در شان ومنزلت وجایگاه آنها برخورد نمایند ودر همه حال از دایره احترام وادب خارج نشوند که در صورت عدم رعایت منزلت وشخصیت خانمها ظلمی بسیار بزرگ نسبت به آنها کرده اند که قابل گذشت وبخشش از طرف خداوند بزرگ نیست.اگر می خواهید فرزندانتان به شما احترام بگذارند به همسرتان احترام بگذاریدونتیجه اش را ببینید.
  • ابراهیم IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
    0 0
    براچی گفتندبهشت زیرپای مادران هست..البته هرکی بایدبفهمه رنج وزحمات بارداری خانمهارومیفهمه واونائی که عاشق اینکارنددیگه هندونه بستن نمیخوادیه اتاق عمل برندوخودشووفق بدن
  • حمید ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
    0 0
    من هندوانه را یک ساعت هم تحمل نمی کنم ولی اگه لازم باشه حاضرم بچم را هزار سال بغل کنم
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
    0 0
    به نظر من گفتن این حرفها خیلی مسخره است وبیشتر حرف زنان دلقک استواگر مردیهم حاضر به بستن هندوانه به شکمش باشد اززنش دلقک تر است چه کارها ووظایف یک زن ویا یک مرد سخت باشد دیگری محکوم نیست چون اینخلقت است که چنین است انچه که وطیفه طرفین است همکاری در کارها تا این دوران که کسی منکر سختی وبد حالی یک زن نیست به پایان برسد تا دنیا دنیا بوده همین است وتافتهای جدا بافته نیستید
  • شمس تبریزی IR ۰۴:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۴
    0 0
    اولا وزن بچه در ماه آخر حداکثر به 4 کیلو میرسه. هندونه چند کیلویی بوده؟ ثانیا مرکز ثقل بدن آدمی که اندام موزونی داره حدودا روی مهره سوم ستون فقرات قرار میگیره و وزنه ی داخل رحم نسبت به این مرکز گشتاور کمتری درست میکنه تا وزنه ای که بیرون شکم بسته میشه. لطفا در آزمایش هایتان جرزنی نکنید خخخخخخخخخخخخخخخخخ