سامان‌دهی متکدیان اولویت دستگاه‌های اجرایی البرز

ایرنا نوشت: معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج گفت: وجود متکدیان چهره این شهرستان را بهم ریخته بنابراین لازم است دستگاه های اجرایی با اجرای طرح های ساماندهی این مهم را در اولویت کار خود قرار دهند.

غفور قاسم پور در جلسه ساماندهی متکدیان کرج افزود: در قانون شورای عالی اداری، الزامات ساماندهی تکدی گری آورده شده و به دستگاه‌ها ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه اردوگاه مراقبت از متکدیان ایجاد شده در بحث غربالگری تمام دستگاه‌ها اعم از دستگاه قضائی، نیروی انتظامی، بهزیستی، شهرداری کرج، اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی باید همکاری لازم را داشته باشند تا بتوانیم سطح شهر را از حضور متکدیان پاکسازی کنیم.

معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج گفت: با مشارکت تمام دستگاه‌های عضو تلاش خواهیم داشت تا ظرف ۲ ماه آینده، روند ساماندهی متکدیان در کلانشهر کرج بصورت بنیادین صورت گیرد.

وی تاکید کرد: لازم است طرح‌های نظارتی برای ساماندهی متکدیان با توجه به نزدیکی کرج به تهران و مهاجرپذیر بودن آن بصورت مستمر درشهرستان کرج ادامه یابد.
در این جلسه همچنین شهردار کرج، معاون دادستان، مدیرکل بهزیستی و دیگر مسولان نیز به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود برای اجرایی شدن طرح ساماندهی پدیده تکدی گری در کلانشهر کرج پرداختند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1276367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =