درخشش بانوان کردستانی در رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی کشور

تیم وزنه برداری بانوان استان کردستان که در دومین دوره رقابت های وزنه برداری قهرمانی رده های سنی جوانان و بزرگسالان بانوان کشور حضور یافته بود با کسب شش نشان طلا، شش نقره و یک برنز جایگاه دوم تیمی رده سنی جوانان را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، دومین دوره رقابت های وزنه برداری قهرمانی رده های سنی جوانان و بزرگسالان کشور طی روزهای 25 لغایت 28 تیرماه به میزبانی اصفهان برگزار شد.

در این دوره از مسابقات که در 10 وزن و در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار ‌شد 85 وزنه‌بردار در رده سنی جوانان و 96 وزنه‌بردار نیز در رده سنی بزرگسالان به نمایندگی از 27 استان کشور حضور داشتند و به مدت چهار روز رقابت های خود را به نمایش گذاشتند.


تیم وزنه برداری استان کردستان با ده ورزشکار در این رقابت ها حضور پیدا کرد و توانست با کسب شش نشان طلا، هفت نقره و یک مدال برنز جایگاه دوم تیمی رده سنی جوانان را کسب کند.


در دسته 55 کیلوگرم این مسابقات شینا امامی در حرکت یک ضرب و دو ضرب و در مجموع با 120 کیلوگرم در رده سنی جوانان سه نشان زرین طلا را از آن خود کرد و در رده سنی بزرگسالان همین دسته، امانی با مهار وزنه های 55 و 65 کیلوگرمی و در مجموع با 120 کیلوگرم جایگاه دوم و سه نشان نقره را به خود اختصاص داد.


در نتایج دسته 59 کیلوگرم آتوسا باجلانی دیگر نماینده کردستانی در حرکت یک ضرب رده سنی بزرگسالان با مهار وزنه 58 کیلوگرم به مدال برنز رسید.


همچنین در رقابت های دسته 71 کیلوگرم الناز باجلانی بانوی صاحب عنوان کردستانی توانست با غلبه بر وزنه های ۷۵ کیلوگرم یک ضرب و ۹۵ کیلوگرم دو ضرب و مجموع ۱۷۰ کیلوگرم سه مدال ارزشمند طلای رده سنی جوانان را با اقتدار تصاحب کند و در رده سنی بزرگسالان نیز سه نشان نقره را کسب کرد.


در نتایج تیمی رده سنی جوانان، کردستان بعد از کرمانشاه مقام دوم را کسب کرد و در رده سنی بزرگسالان نیز تیم کردستان در جایگاه چهارم قرار گرفت.


شایان ذکر است، تیم کردستان با سرپرستی فریبا منصوری نیا و مربیگری سعیده عبدالملکی، میدیا کمری و پروین کرمی در این مسابقات حضور پیدا کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1281514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =