عزیز محمدی می گوید با تمام مربیان تیم ملی همکاری می کند تا این تیم در هیچ برهه زمانی ضربه نخورد.

«قبل از آمدن قطبی با او مشکل داشتم اما پس از اینکه به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد با او به خاطر ایران و تیم ملی همکاری کردیم.»این ادعای عزیز محمدی رییس سازمان لیگ برتر است.آن طور که خودش می گوید تا به حال به صورت رسمی انتقادی از افشین قطبی نداشته است و تا به حال هم به خاطر منافع تیم ملی بوده که اعتراض نمی کرده است.او می گوید:« برعکس خیلی از اعضای هیئت رییسه،من قبل از آمدن او به تیم ملی،مخالف بودم اما وقتی تصمیم گرفته شد که او سرمربی است سکوت کردم.یک بار نشد که انتقاد رسمی کنم .حتی خیلی وقت ها سعی کردیم با او هماهنگ باشیم. مثلا قبل از بازی با سنگاپور بازی ها را جابجا کردیم که به سرمربی تیم ملی کمک کرده باشیم.البته برای دایی و بقیه مربیان هم این کار را کردیم تا تیم ملی ضربه نخورد.برای ما تیم ملی مهم است ،نه دایی و قطبی.منتی هم نداریم سر کسی بگذاریم و هر کاری که می کنیم برای ایران است.»
عزیز محمدی با بیان اینکه بر خلاف برخی از شایعات مشکلش با قطبی ارزشی نبوده است ادامه می دهد:«من ارزشهایم را در این مسائل دخالت نمی دهم.ارزشهای من شخصی است و آنها را با این کارها گره نمی زنم.قطبی مربی خوبی از لحاظ روحی روانی بود.او خیلی خوب انگیزه می داد اما برای بلند مدت نمی توانست در خدمت تیم باشد چون تجربه کافی نداشت.»
متن کامل مصاحبه با عزیز محمدی را اینجا بخوانید.

151 40

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 128487

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • صفاء FI ۱۵:۳۵ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۷
    0 0
    حالا د كه نتيجه نكرفتيم همه ميكن مخالف قطبي بودن ولي اكه نتيجه ميكرفت ميكفتند ما همه از قطبي حمايت ميكرديم و او را باور داشتيم
  • بدون نام CA ۲۲:۱۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۷
    0 0
    برو بابا
  • azad ss IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۷
    0 0
    اولا با منشوره اخلاقی نشان دادی که عقاید شخصیت را دخالت نمیدهی . خجالت هم خوب چیزیه تو روز روشن دروغ بگی. و ثانیا قطبی را شما و اربابهای غیر فوتبالیتان اوردید. خبر انلاین کامنت مرا بگذارید خواهش میکنم شما که ادعای استقلال دارید.