اولین واکنش لاله اسکندری به ویدئوی جنجالی ستاره!

لاله اسکندری در حاشیه مراسم جشنواره سینماتورز در جزیره کیش، تاکید کرد خواهرش (ستاره) و خانواده‌شان، به خاطر قضاوت مردم درباره ویدئوی جنجالی منتشر شده، ماهی سخت را سپری کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، لاله اسکندری در دفاع از خواهرش ستاره که برای انتشار ویدئویی در خارج از کشور زیر فشار است، گفت: «این یک ماه خیلی به ما سخت گذشت. ما سعی کردیم سکوت کنیم اما آنچه باعث شد تا ستاره قربانی این جریان شود، قضاوتی بود که خیلی از مردم درباره آن ویدئو داشتند. امیدوارم که ما مردم یک کمی انصاف بیشتری داشته باشیم.»

این بازیگر که در حاشیه مراسم اختتامیه جشنواره سینماتورز در کیش سخن می‌گفت، توضیح داد ستاره اسکندری به دلیل حضور در دادگاهی در همین رابطه، نتوانسته است در این رویداد سینمایی حاضر شود.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1285418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ساده IR ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    28 4
    خب ستاره اسکندری از طرف دو گروه مورد حمله قرار گرفت. یک دسته اونا که از وضع پوشش او در ترکیه خیلی عصبانی شدن و یک دسته که از حرفای او در این که با حجاب در ایران مشکلی ندارد. یعنی دو طرف قضیه به ستاره اسکندری حمله کردن. اما من خودم شخصا به نظرم این حرکت او هیچ اهمیتی نداره که بخوام بهش حمله کنم یا دفاع کنم. بهتر است کمی خونسرد باشیم.
  • فاطمه US ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    54 6
    آخه عزیز من تو وقتی حجاب رو خودت رعایت نمی کنی چرا میگی مشکلی نداری. میخوای مردم رعایت کنند؟ هیچ کس با حرف نزدن چیزیرو از دست نداده. اینم فراموش میشه اسکندری جان ولی کلا درسی میشه برای اصحاب رسانه.
  • کارمند دولت IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    69 2
    فقط اسکندری ها نقش بازی نمی کنند همه ما در ایران امروز مجبور به نقش بازی کردن هستیم برای خانواده خود نقش بازی می کنیم، در اداره یک نقش دیگر، در محله یک نقش دیگر و بنا به اقتضا موقعیت هم یک سکانس بازی می کنیم. این بیماری جامعه امروز ماست.
    • IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      6 0
      عزیزم همه مردم ایران هم شاید در خارج حجاب نداشته باشند ولی دیگه ادعایی هم ندارند
  • هشدار IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    5 0
    خیلی خیلی عصبی شدیم همه مون
  • Ali US ۰۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    2 1
    اگه انگشتمونو جای اینکه به سمت همدیگه بگیریم بیایم به سمت خودمون بگیریم زیر ۵ دقیقه حالمون از خودمون بهم می خوره من با این پسریم یه استین کوتاه نمیپوشم بیرون میرم اگرم دختر بودم الان سیبیل داشتم دخلی هم به من نداره کی چطوری میگرده... از طرفی خود من الان نه سیگاریم نه دوست دختر دارم ولی با دوست دختر داشتن یا سیگار کشیدن مشکلی ندارم. هر کی هر مدل زندگی میکنه نوش جونش...