۱ نفر
۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۵
اردبیل بحرانی‌ترین شهر در تامین آب است

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب شهری استان اردبیل اظهار کرد: ما طرح‌های توسعه‌ای خودمان را در بخش آب شرب و فاضلاب با قوت انجام می‌دهیم هر چند که شرکت آب و فاضلاب شهری یک مجموعه غیردولتی است که زیان‌ده است که درآمدهای ما کفاف هزینه‌ها را نمی‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، مسعود خیرجو نمونه این زیان‌دهی را فعالیت شرکت در برخی از مناطق کم جمعیت و پرهزینه اعلام کرد و گفت: ما در حوزه جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز نیازمند همکاری با شوراها و دهیاری‌ها هستیم.

هیچ مشکلی در کیفیت آب شرب تحویلی به مردم نداریم

وی با اشاره به کیفیت آب شرب در شهرهای مختلف بیان کرد: مصرف آب و طعم و سازگاری آن با مزاج افراد مختلف حالت سلیقه‌ای و روانی پیدا کرده و ما هیچ مشکلی در کیفیت آب شرب تحویلی به مردم استان نداریم.

خیرجو ادامه داد: اردبیل بحرانی‌ترین شهر در تامین آب است و ما باید نظر مسئولان را به این بحران جلب کنیم چرا که اگر کوچکترین غفلتی داشته باشیم در تامین آب شرب اهالی اردبیل با یک مشکل جدی و بحران روبرو خواهیم شد.

وی بیان کرد: تامین منابع آب جدید برای شهر اردبیل از نان شب نیز واجب‌تر است و ضرورت دارد همه به فکر پایداری تامین این منابع باشیم.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب شهری استان اردبیل افزود: ما به صورت مرتب پیمایش آب ارس را انجام می‌دهیم و آب برداشت شده در شمال استان هیچ مشکلی از لحاظ فلزات سنگین ندارد به طوری که ما سه آب داخل لوله‌ها، تولید شده در بطری‌ها و آب تصفیه‌خانه‌های خانگی را برای تست سلامت به کارشناسان و متخصصان ارائه کردیم تا در این زمینه نظر نهایی را اعلام کنند.

۴۶
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1285477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =