۳۵ نفر
۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۲
رسانه‌ها، ارکان توسعه کشور هستند

استاندار همدان گفت: رسانه ها یکی از ارکان توسعه هستند که می توانند با ایجاد ارتباط دوسویه بین مردم و مسئولان، به تقویت امید و مثبت گرایی در جامعه کمک کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین همدان ؛ سید سعید شاهرخی که به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار در جمع مدیران و سرپرستان رسانه های ملی و استانی سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: انتظار ما از رسانه ها توام با انتقاد سازنده، تقویت امید، مثبت گرایی و پرداختن به مسایل امید بخش در جامعه است.

استاندار همدان با اعلام اینکه از بیان نقاط ضعف استقبال می کنم، خاطرنشان کرد: جریان سازی به معنای واقعی و مثبت از وظایف رسانه ها است و ما امیدواریم با راهکار مناسب در راستای رفع مشکلات و تبدیل نقاط ضعف به قوت، باشیم.

مدیر ارشد اجرایی استان با تاکید بر ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی در تعامل با رسانه ها به صورت ماهانه گفت: مدیرکل روابط عمومی استانداری مسئول جمع بندی و ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی با رسانه های استان است.

وی با اعلام اینکه توجه به عرصه خبر بسیار ضروری است و در راستای تحقق مطالبه این قشر فعال نسبت به تشکیل کارگروه رسانه اقدام شده است، افزود: در سند اطلاع رسانی استان، تکلیف مدیران دستگاه های اجرایی با رسانه ها مشخص شده است.

استاندار همدان نقش رسانه ها در پیشبرد اهداف و سیاست های مدیریت ارشد استان را بی بدیل دانست و گفت: از مدیران دستگاه های اجرایی می خواهیم تا ارتباط مطلوب با رسانه ها در راستای اطلاع رسانی موثر و مفید داشته باشند.

شاهرخی با بیان اینکه همچنان تاکید دارم که هیچ شکایتی نباید از رسانه ها در دوره مدیریتم صورت بگیرد، تصریح کرد: همکاری مدیران اجرایی با رسانه ها را امری لازم می دانم.

استاندار همدان عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران استان که در مجموعه شهداء استانداری گردهم آمده بودند نیز گفت: تعامل با اصحاب رسانه همدان با هر گروه، تفکر و سلیقه ای همواره مورد تاکید است.

استاندار همدان از فراوانی تیترهای منفی رسانه ها انتقاد کرد و افزود: فعالیت های زیادی در بخش های مختلف استان در حال اجرا است اما در اکثر مواقع، تنها به بیان مشکلات پرداخته می شود.

شاهرخی، رسانه ها را رکن چهارم دموکراسی دانست و گفت: رییس جمهوری نیز بر جریان آزاد خبر، فعالیت رسانه ها و نقد سازنده و موثر تاکید دارند اما بین نقد سازنده که پیش برنده است با نقدهایی مانع توسعه، فاصله است.

وی یادآور شد: ۲ اولویت مهم استان در سال جاری با تاسی از منویات رهبر فرزانه انقلاب و سیاست های دولت، توجه به معیشت و اشتغال است که در این راستا کارهای بزرگی انجام شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1287623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =