هیات رییسه جدید شورای اصلاح‌طلبان آذربایجان‌شرقی انتخاب شد

ایرنا نوشت: هیات رییسه جدید شورای اصلاح‌طلبان آذربایجان‌شرقی در راستای اجرای آیین‌نامه تشکیل و فعالیت این شورا، انتخاب شدند.

اعضای این شورا در استان آذربایجان شرقی با تشکیل جلسه ای با حضور احمد صادق بناب، رابط کارگروه هماهنگی امور استانهای شورای اصلاح طلبان ، جعفر تقوی از حزب اتحاد ملت را به عنوان رییس،  داود کهنمویی به عنوان شخص حقیقی و رسول ایمان زاده نماینده انجمن اسلامی معلمان را به ترتیب به عنوان نواب اول و دوم رییس،  خاطره کلیبری، نماینده مجمع زنان اصلاح طلب و رامین درکالی، نماینده حزب همبستگی را به عنوان دبیران اول و دوم این شورا انتخاب کردند.

رابط کارگروه هماهنگی امور استان های شورای اصلاح طلبان در جلسه انتخاب اعضای هیات رییسه با بیان وظایف این کارگروه، گفت: این کارگروه در راستای فعالیت شورای اصلاح طلبان وظیفه پیگیری تشکیل شورا در سطوح استانی و شهرستانی را بر عهده دارد که در آذربایجان شرقی این مسئولیت بر عهده بنده قرار گرفته است.

احمد صادق بناب ایجاد تمهیدات لازم جهت ارتباط شوراهای اصلاح طلبان استان ها  را از اهداف کارگروه مزبور عنوان و اضافه کرد: در آذربایجان شرقی ۲۲ حزب فعال عضو شورای اصلاح طلبان بوده و از زمان تشکیل در راستای سیاست ها و مصوبات شورای اصلاح طلبان عمل کرده و در جایگاه خود ضمن فعال ساختن شورا در سطوح شهرستانی،  پیرامون رخدادها و مسایل مختلف استان و نیز مباحث انتخابات فعال بوده است.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات دوره جدید  فعالیت شورای اصلاح طلبان آذربایجان شرقی، اظهار داشت: با توجه به اتمام مهلت فعالیت هیأت رئیسه قبلی، اعضای جدید هیأت رئیسه این شورا در استان آذربایجان شرقی شامل رییس، دو نفر نایب رییس، دو نفر دبیر با همدلی و رای اکثریت اعضا انتخاب شدند.

صادق بناب ادامه داد: البته با توجه به پیش بینی فعالیت ۴ کارگروه تخصصی با عضویت ۵ نفر از اعضای شورا به منظور تسریع در فعالیت های شورای اصلاح طلبان روسای این کارگروه ها نیز به عضویت هیأت رئیسه درخواهند آمد.

وی، کارگروه شهرستان ها، برنامه ریزی، ارزیابی و پایش، ارتباطات و رسانه را کارگروه های تخصصی شورای اصلاح طلبان آذربایجان شرقی برشمرد و گفت: اعضا و روسای هریک از این کارگروه ها در جلسات آتی شورای اصلاح طلبان استان با برگزاری انتخابات تعیین می شوند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1289456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =