پرس تی وی: مکرون پیشنهاد موشکی داشت که رد شد

باشگاه خبرنگاران نوشت: ایران درخواست رئیس‌جمهور فرانسه برای مذاکره درباره موضوع موشکی ایران را رد کرده است.

شبکه خبری پرس‌تی‌وی به نقل از منابع آگاه اعلام کرد ایران درخواست امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه برای مذاکره درباره موضوع موشکی را رد کرده است.

ایران بارها اعلام کرده است که  مسئله موشکی‌اش  قابل مذاکره نیست و نخواهد بود. 

محمدجواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان روز گذشته در سفری غیرمنتظره وارد شهر بیاریتز فرانسه شد.

پرس‌تی‌وی: ایران پیشنهاد مذاکره موشکی مکرون را رد کرده است
در همین حال موسوی، سخنگوی وزارت خارجه در خصوص حضور ناگهانی ظریف در فرانسه در توییتر خود نوشت: به دعوت لودریان وزیر امور خارجه فرانسه، دکتر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان برای ادامه رایزنی ها در خصوص ابتکارات اخیر میان روسای جمهور ایران و فرانسه، وارد شهر بیاریتز محل برگزاری اجلاس سران گروه هفت شد. در این سفر با هیئت آمریکایی ملاقات یا مذاکره ای صورت نخواهد گرفت.

23231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1293521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • GB ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
    1 1
    ترامپ هم برداشتن تحریم های نفتی رو رد کرده
  • محمدی IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
    2 1
    دولت با قدرت به خدمت به مردم و پیشرفت علمی و عملی کشور در همه ی زمینه ها ادامه دهد، دیپلماسی قوی و ارتباط گسترده با دنیا خواست ایران است در جهت احترام متقابل، چرا وقتی سردمداران امریکایی هواپیمای ایرباس آ-۳۰۰ ایران ایر پرواز ۶۵۵ را با زن و کودک و پیر و جوان زدن، فرانسه به امریکا اشکال نگرفت؟! چرا فرانسه به خروج آمریکا از پیمان سلاح خارج شدن اشکال نمی گیرد؟! ایران هیچ خصومتی با دنیا ندارد و پیشرفت خود را در دفاع از ناموس خود و مرزهایش می بیند، همانگونه که فرانسه می بیند و اگر به آنها بگویند پیشرفت نکنید، زمین را به آسمان گره می زنند. این کجایش حقوق بشر است که استقلال ملتها در اقتصاد و امنیت و فرهنگ و... که از اصول ناموس داری و بشری است را سنگ بگزارند، درحالیکه برای خودشان می پسندند، پس باید بدانند در پی استثمار بشرند و ایران از همه ی منافع ملی خود دفاع می کند و منافع ملی در مقابل منافع ملی. آسیا موقعیت ممتازی ندارد و نمی توانند آسیا را به عقب باز گردانند تا چپاول و غارت کنند نظام امپریالیسم سرمایه داری در آسیا جایی ندارد و آسیا با این نظام دچار اشتباهی می شود که غرب رفت و هم اکنون مردمشان ناراضی هستند