ایسنا نوشت: رئیس دفتر رئیس جمهور رسیدگی به امور کارگران و حل مشکلات این قشر جامعه را از اولویت های دولت یازدهم و دوازدهم عنوان کرد و گفت که این دولت متعلق به کارگران عزیز است.

محمود واعظی عصر امروز (دوشنبه - ۴ شهریور) در دیدار اعضای هیات اجرایی مرکزی خانه کارگر با اشاره به شرایط سخت امروز کشور ناشی از تحریم های بی سابقه آمریکا و تحمیل شرایط جنگ اقتصادی به مردم از سوی دشمنان، تاکید کرد: خوشبختانه با مقاومت مردم و تدابیر اتخاذ شده از سوی دولت، سال سخت را پشت سر گذاشته ایم و آمارها و شواهد نشانگر آرامش تدریجی در جامعه و بازار  است.

رئیس دفتر رئیس جمهور با تشریح آثار روانی تحریم های ظالمانه و فشارهای اقتصادی دشمنان بر مردم ، تصریح کرد: خوشبختانه با اقدامات انجام شده و تدابیری که از سوی دولت اتخاذ شد و همچنین مقاومت و ایستادگی مردم در برابر فشارهای اقتصادی دشمن، فضای عمومی کشور در ماه‌های اخیر تغییر کرده و با افزایش اعتماد عمومی در جامعه به اقدامات و تصمیمات مسئولان کشور، شرایط رفته رفته بهتر شده و جامعه  آرامش بیشتری یافته است.

واعظی با بیان اینکه از نظر شرایط سیاسی نیز امروز شرایط کشور به مراتب بهتر است ، به مذاکرات انجام شده از سوی رئیس جمهور با همتای فرانسوی خود و همچنین دیدارهای اخیر وزیر امور خارجه در همین ارتباط اشاره کرد و گفت: هدف آمریکا از خروج از برجام، تحریک ایران بود اما خوشبختانه امروز از نظر سیاسی با دیپلماسی فعال دولت ، آمریکا منزوی شده و از دستیابی به اهدافش ناکام مانده است.

رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به اینکه امروز ثبات نسبی در بازار ارز ایجاد شده و روند افزایش قیمت ها متوقف شده است، گفت: برای عبور از شرایط سخت نیاز به همدلی، انسجام و پشتیبانی همگانی داریم.

واعظی همچنین به در پیش بودن انتخابات مهم مجلس در سال جاری اشاره کرد و افزود: فضای انتخاباتی ایجاب می کند که نامزدها نسبت به بیان دیدگاه ها و نظرات خود اقدام کنند اما در شرایط امروز کشور برای مقابله با توطئه ها و اقدامات دشمنان نظام  بیش از همه نیازمند همدلی و اتحاد در بین همه گروه ها و اقشار جامعه هستیم.

23231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1293534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =