تور کیش مهم ترین مقصد گردشگری همراه با پرشین هتل

.

هلدینگ پرشین هتل با داشتن بیش از 30 سال تجربه در زمینه گردشگری یکی از بهترین مجموعه ها برای رزرو تور کیش می باشد. این مجموعه با دارا بودن صفحاتی مجزا برای تور کیش و رزرو هتل کیش در سایت خود، دست به اقدامی تخصصی تر زده است. این امر باعث رضایت کاربران و بالا بردن سطح آگاهی گردشگران تور کیش  می شود. پرشین هتل برای ارائه بهتر خدمات گردشگری و کمک به انتخاب بهتر گردشگران خود سایت تخصصی تور کیش، کیشلندیار را تاسیس کرد. هدف پرشین هتل از تاسیس این سایت آشنایی بیشتر گردشگران با مقصد گردشگری کیش، جاذبه ها، تفریحات، دیدنی ها و جذابیت های این شهر است.

تور کیش مطمئنا به خاطر دارا بودن جاذبه های تفریحی و اماکن تاریخی چند هزار ساله، از مهم ترین مقصد های گردشگری در ایران است. همین امر موجب شده تا گردشگران داخلی و خارجی بسیاری خواهان رزرو تور کیش باشند. از این رو گردشگران می توانند با مراجعه به سایت پرشین هتل یا سایت تخصصی کیشلندیار بهترین تور های کیش را رزرو نمایند. کیشلندیار پیشنهاد های خوبی را برای مخاطبان خود در نظر گرفته تا رفاه و آرامش این عزیزان را تامین کند.  در ادامه مطلب برای شما عزیزان به معرفی قیمت تور کیش و بهترین زمان سفر، رستوران های محلی و لوکس جزیره اشاره می کنیم.

تور کیش کیشلندیار

قیمت تور کیش و بهترین زمان سفر

قیمت تور کیش یکی از مهم ترین نکته هایی است که هر کسی به آن فکر می کند. کدام هتل کیش بهتر است؟ کدام هتل با بودجه من هماهنگ است؟. این ها سوالات متداولی است که در رابطه با قیمت تور کیش به ذهن همه می رسد. به همین دلیل کیشلندیار، سایت جامع تور های کیش و هتل های کیش با اطلاعات مفیدی که در اختیار مردم می گذارد توانسته است به تمامی سوال های این عزیزان پاسخ دهد. مطابق عکس 1- به سایت کیشلندیار رفته و گزینه هتل های کیش را انتخاب کنید. در قسمت جستجو، قیمت هتلی که مد نظر دارید را توسط نوار قرمز رنگ انتخاب نمایید. مانند عکس 2- سپس بهترین هتل های کیش همراه با قیمتی که مد نظر دارید را رزرو کنید.

 سفر به کیش در تمامی فصول سال انجام می شود اما بهترین زمان سفر برای انتخاب تور کیش فصول پاییز، زمستان و بهار می باشد. زیرا در این ماه ها آب و هوای جزیره بسیار مطلوب بوده و قیمت تور کیش هم به نسبت برخی مواقع ارزان تر خواهد بود. کاهش دمای هوا، نسیم ملایم و خنک پاییزی سبب می شود تا جزیره کیش به مکانی عالی برای تفریح و سفر بدل شود. مردم در ماه های مهر و آبان و آذر به دلیل بازگشایی مدارس کمتر سفر می کنند. همین دلیل باعث می شود تا مدیران هتل ها و آژانس ها با تخفیف های خوبی اقدام به برگزاری تور کیش و دیگر شهرها کنند. کیشلندیار هم از این قافله جا نمانده و تخفیف های خوبی را برای تور کیش در نظر گرفته است. برای اطلاع از نرخ تور های کیش و هتل های کیش به این سایت سر بزنید.  

رزرو تور کیش و رستوران های محلی

برای بالا بردن اطلاعات گردشگران تورکیش باید بگوییم غذاهایی مانند سمک مشوی، هریسه، مرقوق، مجبوس لحم و ... از محبوب ترین غذاهای محلی کیش هستند. اما مجبوس لحم از پرطرفدار ترین آن هاست. از این رو برای چشیدن مزه این غذا باید به رستوران های محلی جزیره سر بزنید. نام یکی از آن ها رستوران خانه بومیان کیش است. در این رستوران دیگر غذاهای محلی ذکر شده را می توان نوش جان کرد. خانه بومیان کیش در تاریخی ترین منطقه جزیره یعنی سفین قدیم قرار دارد.

رستوران شب های کیش هم یکی دیگر از رستوران های محلی جزیره است که به صورت خانوادگی اداره می شود. مدیریت و پرسنل مودب این مجموعه خانواده بوده و غذاهای باکیفیتی را برای گردشگران تور کیش سرو می کنند. انواع غذاهای سنتی و دریایی همراه با نان محلی و ... از مزایای این رستوران است. رستوران شب های کیش رو به روی هتل پانیذ قرار دارد. از این رو میهمانانی که در هتل پانیذ کیش اقامت دارند دسترسی راحتی به رستوران دارند.

عکس 3- رستوران های کیش

برای بازدید از دیگر رستوران های کیش می توانید به مجله گردشگری کیشلندیار مراجعه کرده و قسمت رستوران های کیش را انتخاب کنید. سپس گزینه های مختلفی از رستوران ها و فست فود ها را مشاهده خواهید کرد.

عکس 4- رستوران و فست فود کیش

با کلیک کردن بر روی هر کدام از آن ها اطلاعات کامل را دریافت خواهید نمود. در ادامه به معرفی چندی از رستوران های لوکس جزیره کیش اشاره می کنیم.

تور کیش و معرفی رستوران های لوکس جزیره

بسیاری از گردشگران تور کیش می خواهند بعد از سفر به جزیره سری هم به رستوران های لوکس و با کیفیت بزنند. از این رو در ادامه مطلب با چندی از رستوران های کیش آشنا خواهید شد. یکی از بهترین رستوران ها، رستوران رویال استار کیش می باشد. در این رستوران غذاهای متنوع بین المللی، دریایی و عربی سرو می شود.  پرسنل مجرب و خوش آمدگو، پخش موزیک زنده، فضای فوق العاده لوکس و ... از مزیت های این رستوران به شمار می رود. رویال استار کیش در شهرک صدف، فاز 1 جای گرفته است.

رستوران میر مهنا برای گردشگران تور کیش نامی بسیار آشنا است. در این رستوران می توان متنوع ترین غذاهای ایرانی، گریل شده، عربی و دیگر ملل ها را یافت. از مزایای این رستوران چشم انداز بسیار خوب آن، از خلیج آبی فارس است که لذت غذاخوردن را دوچندان می کند. پرسنل تمیز و متعهد، پخش موسیقی زنده به صورت گروهی، خوش آمدگویی ورود و خروج میهمانان از دیگر محاسن رستوران میر مهنا است. این رستوران جنب هتل رز کیش قرار دارد.

 یکی دیگر از رستوران های معروف و نام آشنا بین گردشگران تور کیش رستوران کوه نور است. این رستوران در دل صخره ای واقع شده و از نمایی فوق العاده زیبا برخوردار می باشد. رستوران کوه نور دارای فضای دنج، رمانتیک و جذاب می باشد که گردشگران را به سمت خود جلب می کند. در رستوران کوه نور منوی متنوعی از غذاهای بین المللی در دسترس میهمانان است. این مکان در میدان امیر کبیر کیش واقع شده است.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1302553