ارتش سوریه تجهیزات نظامی به حومه شمالی درعا اعزام کرد

ایسنا نوشت: در پی درگیری‌های شدید میان گروه‌های تروریستی و نیروهای وابسته به دولت دمشق در شهر الصنمین، نیروهای دولت سوریه تجهیزات نظامی به این شهر روانه کردند.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، یک منبع امنیتی وابسته به نیروهای دولتی در استان درعا اعلام کرد، در جریان حملات گروه‌های تروریستی به شهر الصنمین، در حومه شمالی درعا دو تن کشته، چند تن زخمی شدند و تعدادی از منازل کوی جنوبی این شهر آتش گرفت.

این منبع افزود، به دنبال حملات این گروه‌ها به کوی مذکور و تهدید جان غیرنظامیان، ارتش سوریه تجهیزات نظامی از جمله تانک‌ها و خودروهای سنگین را به مقر تیپ نهم گسیل کرد و در این درگیری‌ها بیش از سه تن از نیروهای تروریستی کشته و برخی نیز در میان تیراندازی‌ها در محله‌های جنوبی الصنمین گریختند.

فرمانده نظامی جبهه جنوبی نیز گفت، درگیری‌ها میان نیروهای وابسته به گروه‌های تروریستی این شهر و کمیته‌های مردمی و امنیت نظامی وابسته به دولت رخ داد. تشدید عملیات نظامی علیه نیروهای دولت دمشق در درعا به بازگشت تنش، درگیری‌ها و شورشی جدید علیه نیروهای دولت سوریه تهدید می‌کنند.

نیروهای دولت دمشق تقریبا یک سال پیش، پس از درگیری‌های طولانی استان درعا واقع در جنوب سوریه را به واسطه آشتی‌ها و عملیات نظامی پس گرفتند.

310311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1304486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =