۰ نفر
۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱
کشف ۵۸ کیلوگرم تریاک در قم

فرمانده انتظامی قم از کشف ۵۸ کیلوگرم تریاک در این استان خبر داد و گفت: ۲ قاچاقچی مواد مخدر نیز در این رابطه دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار داشت: در پیگیری اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم مشخص شد، یکی از قاچاقچیان مواد افیونی قصد دارد با یک دستگاه کامیون محموله مواد مخدر را از یکی از استان‌های جنوبی با عبور از محور مواصلاتی قم به تهران منتقل کند که بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ضمن هماهنگی‌های قضایی، ماموران به محل‌های موردنظر در محورهای مواصلاتی اعزام شدند و با کنترل نامحسوس تردد خودروهای عبوری، سرانجام کامیون را شناسایی کردند.

آقاخانی خاطرنشان کرد: خودرو متوقف و با دستگیری راننده و سرنشین، کامیون برای بازرسی به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان منتقل شد.

فرمانده انتظامی قم گفت: سرانجام طی بازرسی صورت گرفته ۵۸ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک در قالب ۱۳ بسته کشف شد و درنهایت متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.

برخورد پلیس راهور قم با خودروهای پلاک مخدوش

جانشین پلیس راهور استان قم نیز از اهتمام این پلیس در برخورد با خودروهای دارای پلاک مخدوش خبر داد.

 سرهنگ سید صادق رسولی اظهار داشت: رانندگانی که اقدام به پوشش یا مخدوش کردن پلاک‌های خودرو می‌کنند، توسط عوامل پلیس راهور در سطح معابر شهر، اعمال قانون می‌شوند.

وی ادامه داد: پلاک خودرو باید به‌صورت کامل و خوانا در قسمت جلو و عقب خودرو و برای موتورسیکلت‌ها در قسمت عقب نصب شود.

جانشین پلیس راهور قم اضافه کرد: تمام معابر شهر به‌صورت حضوری و یا با استفاده از دوربین‌های نظارتی و ثبت تخلفات به‌صورت مکانیزه اعمال قانون می‌شود.

رسولی تاکید کرد: به استناد ماده ۹۴۴ قانون مجازات اسلامی مصوب سال  ۱۳۹۲ هرگونه تغییر در ارقام پلاک جرم بوده و در صورت مشاهده ضمن جلوگیری از تردد این وسایل نقلیه علاوه بر جریمه ۶۰۰ هزار ریالی و توقیف خودرو در پارکینگ، راننده متخلف برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین موتورسیکلت‌های فاقد پلاک که وارد سن فرسودگی (۱۰سال) شده، اجازه تردد نداشته و در صورت رویت، توقیف و به پارکینگ منتقل خواهد شد.

جانشین پلیس راهور استان قم تاکید کرد: این نوع موتورسیکلت‌ها قابلیت دریافت خدمات شماره‌گذاری ندارد و صاحبان آن‌ها فقط می‌توانند نسبت به اسقاط وسیله نقلیه خود برابر قانون اقدام کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1309822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =