افتتاح نمایشگاه بزرگ کتاب استان چهارمحال وبختیاری

آیین افتتاحیه چهاردهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، مدیر کل دفتر برنامه و بودجه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، امام جمعه سامان و سایر مسئولین استانی و مردم فرهنگ دوست استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، در این آیین، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، ضمن اشاره به اهداف برگزاری نمایشگاه، توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و ارائه کتب روز متناسب با نیاز  جامعه و استان را از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه کتاب دانست.

وی در ادامه ضمن اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از ۱۹۰ هزار نفر از سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب چهارحال و بختیاری بازدید و یک میلیارد و هفتصد و ده میلیون تومان از نمایشگاه خرید کردند گفت: استان چهارمحال و بختیاری از جمله استان های کشور است که در آن از نمایشگاه کتاب استقبال ویژه ای می شود.

کارگران در ادامه ضمن اشاره به اینکه انتظار می رود امسال نیز از نمایشگاه استقبال ویژه ای شود گفت: تا کنون مبلغ یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان رایانه برای چهاردهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان پیش بینی شده است و در صورت نیاز این مبلغ را افزایش خواهیم داد.

چهاردهمین نمایشگاه بزرگ کتاب چهارمحال و بختیاری با حضور ۴۲۰ ناشر کشوری و بیش از ۷۰ هزار عنوان کتاب ۲۰ لغایت ۲۵ مهر ماه جاری از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۶ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان پذیرای علاقه مندان می باشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1309829

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =