فرار قرمزها از تساوی خانگی با گل تماشایی نوراللهی

در جریان هفته هفتم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال ایران تیم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی موفق به شکست 2-1 پیکان شد و در جدول خودش را 12 امتیازی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ از ساعت 18 امروز در ورزشگاه آزادی و بدون حضور تماشاگران دیدار دو تیم پرسپولیس و پیکان در چارچوب هفته هفتم رقابت های لیگ برتر آغاز شد . در نهایت این قرمزها بودند که به برتری مقابل حریف خود رسیدند.

در نیمه اول مسابقه این پرسپولیسی ها بودند که مطابق انتظار کار را هجومی آغاز کردند. کالدرون تیمش را با ترکیب بیرانوند، انصاری، کنعانی زادگان، نادری، شیری، ربیع خواه، نوراللهی، ترابی، امیری، جونیور و علیپور روانه زمین کرد. شاگردان او از ابتدای بازی به فکر زدن گل زودهنگام به حریف بودند و چند بازی هم به دروازه پیکان نزدیک شدند. در این نیمه و در 20 دقیقه ابتدایی جونیور براندائو موقعیت های زیادی را از دست داد و در نهایت مهدی ترابی بود که با شوتی از پشت محوطه دروازه مهدی امینی را باز کرد. بعد از این گل پرسپولیسی ها باز هم فرصت باز کردن دروازه حریف را داشتند اما موقعیت سوزی های براندائو این اجازه را از آنها گرفت. همین کافی بود که چند دقیقه بعد از موقعیت های از دست رفته پرسپولیس، سعید واسعی روی ضربه ایستگاهی و به زیبایی دروازه بیرانوند را باز کرد. نیمه اول بازی با همان نتیجه تساوی 1-1 به پایان رسید.

در نیمه دوم اولین تصمیم کالدرون بیرون کشیدن براندائو و به زمین آوردن امید عالیشاه بود. در حالیکه تصور می شد با حضور عالیشاه نیروی پرسپولیس برای باز کردن دروازه حریف بیشتر شود اما چنین اتفاقی رخ نداد و زور پرسپولیسی ها به ایجاد موقعیت نمی رسید. در این نیمه پاس های اشتباه قرمزها حسابی به چشم می آمد. مهدی عبدی هم حتی در این نیمه جای محمد نادری را گرفت تا به خط حمله پرسپولیس کمک کند. چند دقیقه بعد از این تعویض و بیشتر شدن نیروی هجومی پرسپولیس، امید عالیشاه بود که پاس زیبایی برای احمد نوراللهی ارسال کرد و کاپیتان نیمه اول قرمزها با ضربه سری دیدنی دروازه امینی را برای دومین بار باز کرد. در ادامه هم پرسپولیس در حالیکه با اخراج مهدی عبدی 10 نفره شد توانست پیکان را با همان نتیجه 2-1 شکست دهد.

نکته قابل توجه نیمه دوم حضور سیدجلال حسینی در ترکیب پرسپولیس بعد از زدن گل دوم بود.

43257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1312644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =