۱ نفر
۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳
توسعه شهرک‌های صنعتی اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: با اختصاص بخشی از درآمدهای حاصل از مالیات‌های ارزش افزوده شهرک‌ها و واحدهای صنعتی شهرک‌های صنعتی سطح استان اردبیل توسعه می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، محمد اهلی در جلسه رسیدگی به مسائل و مشکلات شهرک‌های صنعتی استان اردبیل اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین وظایف شرکت‌های خدماتی خدمات‌رسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی است که باید با ایجاد و تکمیل زیرساخت‌های مناسب با ارائه خدماتی مطلوب رضایت صاحبان واحدهای صنعتی را کسب کنیم و در راستای گسترش و رونق تولید نیز گامی اساسی برداریم.

وی با بیان اینکه در قانون مصوبات بسیار خوبی برای تقویت زیربنای شرکت‌های خدماتی پیش‌بینی شده است افزود: در قانون ششم توسعه کشور مصوبات بسیار خوبی برای تقویت زیربنای شرکت‌های خدماتی پیش‌بینی شده است که یکی از اصلی‌ترین این مصوبات اختصاص بخشی از درآمد حاصل از دریافت مالیات ارزش افزوده به شرکت‌های خدماتی و شهرک‌های صنعتی و واحدهای تولیدی است.

اهلی با تاکید بر اینکه با اجرای این مصوبه شاهد توسعه و گسترش فعالیت‌های صنعتی در سطح استان اردبیل می‌شویم تصریح کرد: امیدواریم تا با اجرایی شدن آن شاهد افزایش توان مالی شرکت‌های خدماتی برای ارائه خدمات هرچه بهتر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و آبادانی هرچه بیشتر شهرک‌های صنعتی استان باشیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از توسعه شهرک‌های صنعتی استان اردبیل خبر داد و بیان کرد: با اختصاص بخشی از درآمدهای حاصل از مالیات‌های ارزش افزوده شهرک‌ها و واحدهای صنعتی شهرک‌های صنعتی سطح استان اردبیل توسعه می‌یابد.

وی با اشاره به انجام اقدامات و هماهنگی‌های لازم برای افزایش راندمان شرکت‌های خدماتی اظهار کرد: در راستای افزایش راندمان شرکت‌های خدماتی اقدامات و هماهنگی‌های لازم در سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران انجام می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1314954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =