پاسخ داریوش ارجمند به حمله تند بهروز افخمی/ بدون آن‌که من را دیده باشند، می‌گویند ضعیف‌کش است

داریوش ارجمند با رد صحبت‌های تند بهروز افخمی درباره خود، تاکید کرد به هیچ وجه عصبانی، بداخلاق و ضعیف‌کش نیست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صحبت‌های تند بهروز افخمی علیه داریوش ارجمند در روز گذشته (چهارشنبه ۸ آبان)،  کم‌تر از ۱۲ ساعت بعد، توسط این بازیگر پیشکسوت پاسخ داده شد.

اختلاف این کارگردان و بازیگر بر سر سریال «کوچک جنگلی» است که در دهه ۶۰ خورشیدی روی آنتن تلویزیون رفت. ابتدا قرار بود در آن سریال به کارگردانی ناصر تقوایی، داریوش ارجمند نقش میرزا کوچک‌خان را ایفا کند که بعد از تغییر کارگردان، بهروز افخمی، نقش اول را به علیرضا مجلل داد.

بهروز افخمی، دیروز در برنامه «سلام صبح بخیر»، در توضیح دلیل کنار گذاشتن این بازیگر از سریال «کوچک جنگلی» گفت: «داریوش ارجمند ضعیف‌کش است و به محض اینکه در موقعیت غیرقابل جانشین کردن قرار بگیرد و بفهمد نمی‌شود عوضش کرد، کارهایی می‌کند که من تحملش را ندارم اما شنیده‌ام در فیلم‌های دیگران کرده است. بازیگران دیگر را تحقیر می‌کند و اذیت می‌کند و اخلاق خوشی ندارد. چیزهایی که درباره او شنیده‌ام و آن موقع هم شنیده‌ام باعث شد نتوانم اعتماد کنم که به او نقش اول را بدهم.»

این حملات لفظی و تند بهروز افخمی، کم تر از ۱۲ ساعت بعد در برنامه «فرمول یک» پاسخ داده شد. داریوش ارجمند البته با لحنی آرام و همراه با خنده روی آنتن تلویزیون گفت: «من به کارهایی که کردم افتخار نمی‌کنم، به کارهایی که نکردم افتخار می‌کنم. کارهایی را که انجام دادم، همه دارند می‌بینند و نقد هم می‌کنند.»

این بازیگر پیشکسوت با کنایه به سابقه حضور افخمی در مجلس ششم ادامه داد: «یک عده بدون آن‌که من را ببینند و حتی یک فریم فیلم با من کار کرده باشند، می‌گویند فلانی عصبانی، بداخلاق و ضعیف‌کش است. این اصطلاح‌ها بیشتر متعلق به نمایندگان مجلس و وکلا است و من اصلا این جوری نیستم.»

در این‌باره بیشتر بخوانید:

حمله تند بهروز افخمی به داریوش ارجمند روی آنتن زنده/او ضعیف‌کُش است

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1316035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 16
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۹
    91 60
    اقای ارجمند احتیاجی به سخنان افخمی نیست به جر افخمی هم بقیه این حرف ها را میزنند
  • سعید IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۹
    32 17
    جناب ارجمند تو سینما یه کسانی عناوینی رو کسب میکنن که بی علت نیست مثلا کسانی که با اقای ده نمکی کار کردن عناوین پر افتخاری کسب کردن! شما هم متاسفانه جزو خوشنامان سینما نیستینو مطالبی که اقای افخمی اشاره کردن بارها از اهالی سینما شنیده شده
  • زهرا IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۹
    36 18
    افخمی و ارجمند و فراستی و سعید قطبی زاده هر سه نان را به نرخ روز می خورند.طشت هر سه شان از بام افتاده است.
    • NL ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
      14 0
      یه بار دیگه بشمر. چهار نفر شد
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۹
    11 45
    داریوش ارجمند یکی از بزرگان عرصه بازی گری است که هیچگاه وارد بازی های سیاسی نشده، همین موضوع باعث برآشفته شدن تعدادی شده است که نونشون تو این بازی هاست.
  • IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۹
    35 1
    لطفا دعواهای درون صنفی تون رو بیرون نیارید. ما نه علاقه ای به شنیدنش داریم نه فایده ای برامون داره.
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۹
    7 32
    مردم ایران مرده پرست هستند. همین مردم موقع بایکوت فردین و ملک مطیع سکوت کردند بعد مرگشون قربون صدقه اشون میرفتن. محمدعلی کشاورز سالها خونه نشین هست کسی یادی ازش نمیکنه. داریوش ارجمند هم که یه مرحله پایین تر از اوناست رو مورد بی مهری قرار میدند وقتی مرد براش به به چه چه میکنند.
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۹
    19 32
    مهم مردم هستند که آقای ارجمند رو دوس دارن.حرفهای افخمی ها نظر مردمو عوض نمیکنه
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۹
    14 7
    خب راست گفته
  • IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۹
    12 26
    هنوز سخنرانی آقای افخمی در مجلس با اون لحن تند و تحقیر آمیز در اذهان مردم تهران است. افخمی اگه روابط خاص نداشت نهایتا یک تدارکاتچی سینما بود، تدقیق در کرنولوژی فعالیت هایشون مبین این موضوعه، من نمی دونم البته آقای ارجمند چه تیپ رفتاری دارند، مهمه اینه آقای ارجمند کارشون مورد اقبال عام بوده، و بعضی از کارهاشون در تاریخ تصویرسازی ایران ماناست.
  • CA ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۹
    31 6
    نقش آفرینی علیرضا مجلل بی نظیر بود... فکر کن یه بازی غلو شده لات منشانه جایگزین آن می شد... و چه خوب که یه بازی به یادماندنی از یه بازیگر که متاسفانه فرصت دیده شدن کم یافت، در تاریخ ماند
    • IR ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
      0 0
      به نظر شما نقش «مالک اشتر» یا «عبدالعظیم حسنی» که آقای ارجمند به خوبی ایفا کردند و در اذهان مردم ثبت شد، لات منشانه بود؟ چرا اینقدر بی ملاحظه و بی انصافانه حرف می زنید؟
  • IR ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۹
    5 22
    من فقط یه سوالی دارم از کسانی که سزیال کوچک جنگلی رو دیده اند. در اصل میرزا کوچک خان بخاطر اینکه قد کوتاهی داشته به این اسم مشهور شده چون از لحاظ هیکل کوچولو بوده، چطور استاد تقوایی می خواستند نقش میرزا کوچک خانو بدن به کسی با قد و هیکل داریوش ارجمند باعث تعجب منه و شاید موضوع چیز دیگری هست. آقای مجلل هم به زیباترین شکل نقش میرزا کوچک خان رو بازی کردند. اما پاسخ جناب ارجمند هم در مورد افخمی صحیحه و افخمی یک چرخنده هست یا شایدم دوبار چرخیده و از اول همین بوده.
    • ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
      32 1
      چرا بی ربط میگی. کوچک جنگلی از این بابت بهش میگفتند چون اسم پدرش میرزا بزرگ خان بوده. پدرش را بزرگ و پسرش را کوچک میخواندند
  • NL ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
    0 0
    اقای ارجمند درباره شریف نیا هم گفت ولی خودشم همون کارا را میکنه البته گذشتزمان همه چیز را دقیق نشون میده
  • محمد IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
    0 0
    با سلام ازهمان زمان که آقای افخمی با فیلم عروس مطرح شدند هروقت نام ایشان ویا فیلم ایشان یا مطلبی درخصوص ایشان میخواندم یاد پرویز صیاد میافتم .