قیمت عمده فروشی ۶۰ قلم میوه و صیفی در تهران اعلام شد

تسنیم نوشت: قیمت ۶۰ قلم میوه و صیفی برای فروش در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران اعلام شد؛ این قیمت ها ملاک قیمت گذاری در سطح شهر است.

بر این اساس قیمت هر کیلوگرم انار در میدان مرکزی میوه و تره بار ۴ تا ۹ هزار تومان، انگور مهری ۳ تا ۵ هزار تومان، انگور بیدانه زرد ۵ تا ۱۱ هزار تومان، انگور بیدانه قرمز ۹ تا ۱۶ هزار تومان تعیین شده است.

خیار ۶ هزار تومانی در میدان مرکزی میوه 

قیمت هر کیلوگرم پرتقال جنوب ۴ تا ۶ هزار تومان، پرتقال هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان، خرمالو ۳ تا ۶ هزار تومان، خیار رسمی ۳ هزار و ۵۰۰ تومان، تا هزار تومان،  خیار گلخانه ای ۳ تا ۶ هزار تومان و کیوی ۵ تا ۹ هزار تومان است.

قیمت هر کیلوگرم سیب گلاب پاییزه ۳ تا ۷ هزار تومان،  سیب زرد و سیب قرمز ۳ تا ۶ هزار و ۵۰۰ تومان، موز ۹ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۱۱ هزار تومان، نارنگی انشو ۲ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۵ هزار تومان و نارنگی تخم ژاپنی ۳ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۶ هزار و ۵۰۰ تومان است.

قیمت هر کیلوگرم پیاز زرد و سفید هزار و ۵۰۰ تومان تا ۳ هزار تومان، سیب زمینی هزار و ۸۰۰ تا ۳۸۰۰ تومان، سبزی جور هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار تومان  و سبزی خوردن ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار تومان است.

بنابراین گزارش قیمتهای یاد شده برای اعمال  در میدان مرکزی میوه و تره بار  تهران است و قیمت این میوه ها در سطح شهر حداکثر می تواند با ۳۰ درصد افزایش قیمت به فروش برسد.

وزارت جهاد کشاورزی ,

۲۲۶۲۲۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1318880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =