دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در جشنواره روابط عمومی های وزارت بهداشت خوش درخشید

دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری در جشنواره روابط عمومی های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موفق به کسب رتبه دوم و دریافت لوح سپاس کمپین فشار خون گردید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، در متن لوح سپاس اهدا شده به امضای، دکتر جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت و دکتر هوشمند سفیدی
دبیر کل سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی و جشنواره برترین های روابط عمومی آمده است؛ بی تردید تقدیر از فعالیت های ممتاز و متفاوت روابط عمومی ها، سنتی حسنه است که می تواند ضامن استمرار آن و موجب ارائه الگوی مناسب و ایجاد همدلی و ارتقاء و مشارکت باشد.
در ادامه متن این لوح سپاس آمده است، از دیگر سود حوزه سلامت به لحاظ توان بالا، اهمیت فرهنگ سلامت و ضرورت ارتقاء جایگاه اطلاع رسانی این نیازمند فعالیت های برجسته و توسعه آنهاست.
در پایان نیز آمده است، مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با توجه به اهمیت مفروضات بالا و در راستای ایجاد رقابت سالم و سازنده و بر اساس رای هیئت داوران «جشنواره برترین های حوزه سلامت» لوح سپاس «کمپین فشار خون» را با رتبه دو به روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تقدیم می دارد.
امید آنکه شاهد دوام توفیقات آن روابط عمومی و بهبود مستمر فعالیت ها باشیم.
46
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1319003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =