۰ نفر
۳ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۳:۵۲

رییس اتحادیه قالیشویان در آستانه سال نو نرخ شستشوی انواع فرش را اعلام کرد.

رییس اتحادیه قالیشویان تهران، نرخ شست‌وشوی هر متر فرش ماشینی را 1250 تومان، فرش دستباف را 2200 هزار تومان و فرش گل ابریشم را 4200 تومان اعلام کرد.

بر اساس گزارش شبکه بازرگانی قاسم میرزایی، با بیان اینکه قیمت‌های اتحادیه براساس توافق صورت گرفته  با وزارت بازرگانی محاسبه خواهد شد، گفت: براساس این توافق، شست‌وشوی فرش ماشینی با پودر 1250 تومان و با شامپو 1500 تومان است. همچنین شست‌وشوی  فرش دستباف با پودر 2200 تومان و شامپو 2500 تومان  خواهد بود.

وی ادامه داد: قیمت شست‌وشوی هر متر فرش اعلا و عتیقه و قالی‌ رنگدار بر مبنای توافق خواهد بود.

میرزایی، در خصوی کرایه حمل ماشین‌ها نیز تصریح کرد: نرخ ایاب و ذهاب فرش به منظور حمایت از مصرف‌کنندگان علیرغم افزایش هزینه‌های قیمت سوخت، همچنان براساس قیمت سال گذشته  یعنی چهار هزار تومان و در صورت دوری مسافت پنج هزار تومان محاسبه خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت بازرسان در سطح شهر تهران برای بازرسی و نظارت بر واحدهای قالیشویی گفت: در صورتی که مردم شکایاتی درباره شست‌وشوی فرش‌های خود دارند‌‌، اتحادیه آمادگی رسیدگی به آن را دارد.

میرزایی، شماره تلفن‌‌های 55637062 و 55803113 را در اختیار شهروندان قرار داد.

وی در عین حال از مردم خواست تا در صورتی که ضرورتی برای شستن فرش‌های خود نمی‌بینند از شستن آن خودداری کنند.

رییس اتحادیه قالیشویان تهران دلیل این خواسته خود را سردی هوا، خشک نشدن قالی، حجم بالای کار قالیشویان در این ایام عنوان کرد و بهترین زمان شست‌وشو را اول بهار و فصل تابستان دانست.

/36

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 132143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =