پیگیری های استاندار جهت گازرسانی به روستا های فاقد گاز لرستان

استاندار لرستان و تنی چند از نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی با هدف جذب اعتبار گازرسانی به روستاهای فاقد گاز لرستان با نماینده وزارت نفت در طرح‌های گازرسانی دیدار کرد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، سید موسی خادمی استاندار لرستان به همراه تنی چند از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با هدف جذب اعتبار، شتاب بخشی و تسریع در عملیات گازرسانی به روستاهای بدون گاز استان با مهندس آستانه مشاور وزیر و نماینده وزارت نفت در طرح‌های گازرسانی دیدار کردند.

استاندار لرستان در این دیدار با تقدیر از اقدامات وزارت نفت در امر گازرسانی طی چند سال اخیر، اظهارکرد: عملیات گازرسانی به روستاهای بدون گاز لرستان از پیشرفت قابل توجهی برخوردار است به طوری که شاخص برخورداری از گاز افزایش پیدا کرده است.

تسریع در اجرای گازرسانی به روستاهای فاقد گاز لرستان

دکتر خادمی در ادامه خواستار تسریع در اجرای گازرسانی به روستاهای فاقد گاز لرستان شد و افزود: این موضوع از مطالبات استان می‌باشد و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی نیز پیگیر این موضوع هستند.

در ادامه این دیدار مهندس آستانه، نماینده وزارت نفت در طرح‌های گازرسانی در خصوص برنامه‌ریزی شتاب بخشی به گازرسانی روستاهای بدون گاز لرستان قول مساعد داد و گفت: با پیگیری‌های مسئولان ارشد و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مساعدت شرکت ملی گاز، در کمترین زمان ممکن تمام روستاهای استان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1327608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =