افتتاح اولین نمایشگاه خدمات شهری،حمل و نقل،فضای سبز و مبلمان شهری در سمنان

اولین نمایشگاه خدمات شهری و حمل و نقل و فضای سبز و مبلمان شهری با حضور فرماندار سمنان و مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان در محل نمایشگاه بین المللی سمنان افتتاح شد

به  گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان سمنان در حاشیه افتتاح این نمایشگاه با اشاره به نقش نمایشگاه ها در معرفی ظرفیت های هر بخش اظهار داشت: گسترش ارتباطات تجاری، تبادل اطلاعات و دانش فنی و نیز ایجاد فضایی برای رقابت سالم از مزایای برگزاری نمایشگاه خدمات شهری،حمل و نقل، فضای سبز و مبلمان شهری به شمار می رود.

حمید دهرویه تاکید کرد: نیاز امروز جامعه رسیدن به توسعه پایدار از طریق دانش افزایی است و در این بین آنان که با تلفیق دانش و مهارت به سمت تولید پیش می روند و شناخت بهتری از نیازمندی های جامعه هدف دارند موفقتر هستند.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان خاطرنشان کرد:در این نمایشگاه انواع مبلمان شهری، آبنما،مجموعه بازی، تجهیزات ترافیکی صنایع روشنایی، مصنوعات بتنی ، نمادهای شهری از محصولات عرضه شده در این نمایشگاه است.

دهرویه در پایان آشنایی شهرداران، بخشداران و دهیاران استان با آخرین محصولات دستاوردها در زمینه مبلمان و خدمات شهری و ارتباط بی واسطه با تولید کنندگان از عمده اهداف برگزاری این نمایشگاه برشمرد.

این نمایشگاه از 13 آذرماه تا جمعه هفته 16 آذرماه به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی سمنان برگزار میشود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1327693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =