۰ نفر
۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵
آبروی بر باد رفته ترامپ

گرگ سرگنت در یادداشتی به افشاگری ها علیه ترامپ پرداخته که آبروی او را به باد داده اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،  افشاگری های متحیر کننده ی اخیر نیویورک تایمز درباره ی فساد ترامپ در بلوکه کردن کمک های نظامی به اوکراین باعث می شود – یا شاید باعث شده است-  که حفظ آبرو در پروسه ی استیضاح سخت تر گردد.

مک کانل زیر فشار رسانه های به غریزه جانب دار، بایدبیشتر زحمت بکشد تا از فاش شدن حقایق وحشتناک دیگری جلوگیری کند.اگر جمهوری خواهان همچنان در برابر فشار رسانه هامقاومت کنند و توضیح ندهند که چرا نمی خواهند اظهارات شاهدان را بشنوند ، به طور ضمنی آشکار می کنند که آنها کاملاً از افشاگری های جدید می ترسند. به این دلیل که می دانند  ترامپ مقصر است و همچنین واهمه دارند اسناد جدید دیگری دال بر گناه کار بودن وی رو شود، توطئه ای بدتر از انچه که در تصورات ما بگنجد .

گزارش تایمز این احتمال را پررنگ تر می کند. این گزارش تشریح می کند که چگونه ترامپ وهم پیمانانش از کمک رسانی به یک متحد ضعیف در حال جنگ خودداری کرده و با اخاذی از اوکراین نقشه ی مفسده امیز خود را اجرایی کردند.

این گزارش با جزئیات جالب توجه نشان می دهد که در داخل دولت، توافق بر سر قانونی بودن و صحیح بودن بلوکه کردن  کمک ها - و سردرگمی در مورد انگیزه های واقعی ترامپ - بسیار عمیق تر از آنچه قبلاً می دانستیم بوده و همچنین  تعداد مقامات ارشدی که در کابینه دراین نقشه دست داشتند ،فراتر از تصور است.

مشروح این یادداشت را اینجا بخوانید.

312 310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1341706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =