بلوندی: فیلم‌هایم به جشنواره فجر امسال نرسید

مهر نوشت: عباس بلوندی طراح صحنه و لباس باسابقه و دارنده چند سیمرغ بلورین فجر ضمن اشاره به دلایل دومین دوره غیبتش در جشنواره فجر، اظهار امیدواری کرد در سی و نهمین جشنواره فجر فیلمی داشته باشد.

عباس بلوندی طراح صحنه و لباس با اشاره به اینکه در این دوره از جشنواره فیلم فجر حضور ندارد، گفت: «این دومین سالی است که امکان رقابت در جشنواره فیلم فجر را نداشته‌ام و هیچ کدام از آثاری که امسال در دست تولید داشتیم، برای حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر آماده نشد.»

وی ادامه داد: «در یک سال گذشته فیلم سینمایی «کارو» به کارگردانی احمد مرادپور و «بی‌تار» به کارگردانی جمیل رستمی را در دست داشتم که هیچ کدام از آثار به جشنواره فیلم فجر امسال نرسید، در واقع نزدیک به ۲ سال است که در هر پروژه‌ای کار می‌کنم به موقع برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده نمی‌شود.»

طراح صحنه «یتیم خانه ایران» بیان کرد: «البته امسال ۲ کار دیگر را هم پذیرفتم که متاسفانه این ۲ اثر هم متوقف شد. پیشنهادهای مختلفی نیز داشتم که نتوانستم در آن‌ها حضور داشته باشم.»

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود تاکید کرد: «طولانی شدن زمان تولید، شرایط نامناسب جوی و یا بازنویسی فیلمنامه باعث شد که «کارو» برای حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر آماده نشود. امیدوارم در دوره‌های دیگر در جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشم.»

۲۴۱۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1345385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =